die had je alquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZondeIk had net zo'n voorbind piem0l gekocht
![]()
Ik mag hopen dat je die op veel groter formaat hebt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef Maes het volgende:
Als trotse winnaar van de dierendag fotowedstrijd, categorie hondjes, heb ik deze foto gekozen om te laten afdrukken op canvas.![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die op veel groter formaat hebt?En misschien stom, maar ik zou de muur wegcroppen in PS
Ooh je hebt hem al verstuurd?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop het ookDeze staat zo op photobucket, ik heb het origineel gestuurd, die is wat groter. En die muur was mij eerlijk gezegd niet eens opgevallen. Ik ben maar een huis tuin en keuken fotograaf
Ik ben verslaafd aan de crop toolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:38 schreef MissBliss het volgende:
Beetje gecropt dan wel.
Ik ben het sinds kort aan het uitvinden. Puur en alleen omdat MM het niet meer voor me wil doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben verslaafd aan PS in het algemeen
Daar ga ik morgen induiken. Want ik heb een klein beetje ruis soms in wat pics. En die wil ik er toch uit. En normaal zou MikeyMo dat netjes voor me doen. Maar sinds ik elke dag met 7 foto's aankomt, weigert hijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, bij foto's kan je met een paar kleine stappen al heel wat 'opfrissen' vaak. Bijvoorbeeld levels en curves gebruik ik veel, verbetert het contrast en maakt de kleuren vaak wat helderder
En idd croppen en na verkleinen sharpenen, ook heel fijn.
Ik ga morgen uitzoeken hoe ik die aan jou moet sturen. Ik ga nu even slapen na deze enerverende dag.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh je hebt hem al verstuurd?Zonde van die muur
maar goed, niks aan te doen.
Mag ik brutaal zijn? Stuur mij het orgineel eens? Ik ben nu wel benieuwd of het zoveel qua mooiheid zou schelen
Nou gewoon naar *mijnusername*@planet.nlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ga morgen uitzoeken hoe ik die aan jou moet sturen. Ik ga nu even slapen na deze enerverende dag.
all
awwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik kom even pimpen met mn aanstaande bospoezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin november komen ze bij ons wonenze krijgen al helemaal oorpluimpjes en harige kraagjes enzo
Wedden dat er hier eentje voor je tussen staat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Maes het volgende:
Ik wil een nieuwe usericon maar ik kan niks vinden
Voor mij ook. Zie mijn nieuwequote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wedden dat er hier eentje voor je tussen staat?
http://avatarfreak.web-log.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |