Dat is echt extreem veel! Een man heeft maar 2500 nodig om gelijk te blijven en 1700 om zijn spieren goed te houden! Vrouwen 2000 en 1400. Jij hebt dus bijna 3x zo veel! But anyway, wie ben ik om te veroordelenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:30 schreef VeX- het volgende:
Ik zit vandaag op amper 7000 ofzo. Blut en lui zijn sucks.
Dat is dan je probleem. Wanneer je te weinig binnenkrijgt gaat je lichaam vet opslaan. Daarom kom je aan. En 700 is bijzonder weinig, absoluut niet gezond. Je zegt het zelf al, 2500 om op gewicht te blijvenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef TUU het volgende:
[..]
Het eten is het probleem niet. Een normale man heeft 1700 nodig om te overleven, en 2500 om op gewicht te blijven. Ik haal de 700 (dus niet de 1700) nog maar net...
Haha, nee ik bedoelde dan 700. Ik had tot dan toe namelijk alleen 4 boterhammen met kaas op.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:59 schreef TUU het volgende:
[..]
Dat is echt extreem veel! Een man heeft maar 2500 nodig om gelijk te blijven en 1700 om zijn spieren goed te houden! Vrouwen 2000 en 1400. Jij hebt dus bijna 3x zo veel! But anyway, wie ben ik om te veroordelenik ken de verleiding van lekker eten (geef er niet aan toe, maar toch)...
OMG staat mij topic op Google?!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:08 schreef TUU het volgende:
[..]
Sorry ey,
maar ik kwam er gewoon toevallig op via google... (ja, ik verveelde me inderdaad) En toen zag ik een paar dingen waar ik gewoon op moest reageren...
7500 calorieen per dag en NOG val je af? Een Amerikaanse auto heeft nog een efficientere verbranding dan jij manquote:Op maandag 18 mei 2009 19:38 schreef bloep123 het volgende:
Ik doe aan wielrennen en doe 2x per week een grote ronde (130 km)
Op zo een dag at ik 7500 calorieën, dat was niet genoeg want ik bleek 1,5 kilo afgevallen te zijn in een maand ?? oftewel ik heb er ruim 8500 nodig.. bij zo een inspanning !
Tour de france rijders 12000+ per dag bij lange klim etappes.
Dus 37000![]()
![]()
Ow ja.... nóg gespierderder?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gast ik ben nog gespierder dan een militair
* Fortune_Cookie signing off....quote:dus ga nou niet fokken okay?
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:41 schreef Seneca het volgende:
[..]
7500 calorieen per dag en NOG val je af? Een Amerikaanse auto heeft nog een efficientere verbranding dan jij man
En aangezien 7500 calorieen al snel neer komt op ettelijke kilo's, maar je blijkbaar toch gewicht kwijtraakt, betekent dat dan niet dat je kilo's en kilo's mest per dag produceert???
Wat een kut kickquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:06 schreef TUU het volgende:
[..]
Ik doe het uit mezelf, maar het lukt niet echt:
ik eet 2 boterjammen en een avond eten (mager uiteraart) en verder niets. Toch kom ik per week gemiddeld 100 gram aan!
Volgens mij staat er wel ergens in dit topic wat deze man allemaal eet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:24 schreef Mirjam het volgende:
kán dat eigenlijk wel?
37.000 kcal op een dag naar binnen werken?
dan moet je een maag zo groot als een vuilniszak hebben
wat zou je dan allemaal moeten eten
Die hij dan wijselijk toch maar niet opvolgt?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij belt me ook regelmatig voor advies.
Een glas cola heeft inderdaad ongeveer 150 calorieën. Maar dat geldt ook voor halfvolle melk.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:10 schreef Synthesist het volgende:
8 sneeën brood
2 met kaas
2 met pindakaas
2 met rookvlees
1 tomaat, 1 paprika
banaan, appel
avondeten aardappels - groente - vlees
bakje yoghurt
dan zit je nog niet op 2000. heel veel mensen hebben hier al genoeg aan. het zijn dan ook dingen als chips (zak = 400 gram) en andere snacks die heel veel bomvol caloriën zitten maar niet vullen. neem nou een glas cola: meer dan 150 kcals maar je giet het zo weg. gezond eten is relatief laag qua kcals, vooral groente stellen niets voor.
Als je ouder word veranderd je stofwisseling vaak... Dat kan de reden zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:25 schreef snorfiets het volgende:
vroeger dronk ik altijd 1,5 flessen cola per dag (+- 2 liter p.d.)
nu drink ik water en kom ik aan!
x
Maakt op zich geen donder uit, als je de calorieen maar verbrandt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef deepart het volgende:
Weightgainer met vollemelk.. Da's pas baas
3000.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
om.... 37.000..... en dan te bedenken dat een gemiddelde mens eigenlijk maar net rond de 2000 per dag nodig heeft!!!!!
2500 voor mannen, 2000 voor vrouwen zeggen ze altijd, maar het slaat nergens op, hangt helemaal van je verbranding af.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
2500 voor mannen, 2000 voor vrouwen zeggen ze altijd, maar het slaat nergens op, hangt helemaal van je verbranding af.
Tegenwoordig is iedereen wat dikker en groter dan toen die regeling werd ingevoerd. Dikke mensen hebben meer kcal nodig om hun lijf in stand te houden.quote:Normaal gebouwde, geen zwaar werk verrichtende vrouwen hebben ca. 2000 kcal per dag nodig en dito mannen ca. 2500 kcal.
Ik kijk eigenlijk zelf niet zo naar calorieen, ik neem gewoon veel water en fruit, en zorg voor genoeg beweging, en let het meest op mijn broekmaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Maanvis het volgende:
Tegenwoordig is iedereen wat dikker en groter dan toen die regeling werd ingevoerd. Dikke mensen hebben meer kcal nodig om hun lijf in stand te houden.
Dus het is nu 3000.
Ik probeer gewoon genoeg te bewegen en verder let ik niet op m'n eten.. veel te veel gedoe. Wel las ik soms balansdagen in, dus als ik een dagje te weinig gegeten heb eet ik de volgende dag wat meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk zelf niet zo naar calorieen, ik neem gewoon veel water en fruit, en zorg voor genoeg beweging, en let het meest op mijn broekmaat.
Zolang ik in 32 pas, zal het wel goed zijn, denk ik altijd.
Mensen met een bourgondische levensstijl zijn gelukkigerquote:Niettemin kan ik me goed voorstellen, dat er ook mensen zijn, die het zwaartepunt (no pun intended) meer bij levensgenieten in de vorm van eten leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |