dankje, zo wil ik wel vaker welkom worden geheten haha!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef Geomancer het volgende:
Er gaat niks boven m'n mutsje!
Welkom op Fok trouwens, zie dat vandaag je eerste dag als lid is!
Hop, maak een fotoboek aan danquote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dankje, zo wil ik wel vaker welkom worden geheten haha!![]()
maar ben toch al een paar dagen lid, vreemd?
als jij me even uitlegt wat het is en hoe je er een aan moet maken zal ik er even over na denken!quote:
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
als jij me even uitlegt wat het is en hoe je er een aan moet maken zal ik er even over na denken!
thanks, nou ik zal er eens wat moois van maken!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef Shoombak het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/
Linksbovenin: profiel aanpassen en fotobeheer
Zag pas sinds vandaag posts van je, vandaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dankje, zo wil ik wel vaker welkom worden geheten haha!![]()
maar ben toch al een paar dagen lid, vreemd?
en ik ben ook nog eens slim!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:28 schreef Geomancer het volgende:
[..]
Zag pas sinds vandaag posts van je, vandaar.![]()
Wel een goede tactiek trouwens, als je een nieuw lid op Fok bent en ook nog eens een mooie meid, direct foto van je posten. Dan heb je direct veel aandacht. Fok policy blijkbaar.
(typisch dat ik nooit een foto hier wilde posten, en door één meid laat overhalen om toch eentje te plaatsen.)
Wel opmerkelijk eerlijk gezegd, je wilde geen foto posten vanwege privacyredenen (kan ik me goed voorstellen), en dan zet je je volledige naam in je FoBo waardoor je zo je Hyves hebt.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:28 schreef Geomancer het volgende:
[..]
Zag pas sinds vandaag posts van je, vandaar.![]()
Wel een goede tactiek trouwens, als je een nieuw lid op Fok bent en ook nog eens een mooie meid, direct foto van je posten. Dan heb je direct veel aandacht. Fok policy blijkbaar.
(typisch dat ik nooit een foto hier wilde posten, en door één meid laat overhalen om toch eentje te plaatsen.)
Sure? Niet eens opgevallen, snel veranderen dan. Is niet m'n bedoeling, ben niet zo'n FOK expert. Thanks voor de melding.quote:Wel opmerkelijk eerlijk gezegd, je wilde geen foto posten vanwege privacyredenen (kan ik me goed voorstellen), en dan zet je je volledige naam in je FoBo waardoor je zo je Hyves hebt.
Zeer herkenbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef Skylark. het volgende:
Nouja, ik ben vrij inconsequent met foto's/profielen posten, of juist niet. Geen idee, zal waarschijnlijk aan m'n 'mood' liggen.
Whehe, ik zou ook even je emailadres aanpassenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:14 schreef Geomancer het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.Als het goed is, moet het nu zijn aangepast. Heb even moeten zoeken als leek.
Back to the pictures.
shit, je bent geen kloonquote:
Hey jou ken ikquote:Op woensdag 5 november 2008 11:23 schreef x3ro het volgende:
Foto van paar weekjes geleden, ben ik met een vriendin van me
[ afbeelding ]
Echt een kloon aanmaken op FOK! en hyves is echt makkelijk. En als er maar genoeg staat, geloven mensen het al snel genoeg.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:_! @ laartje1994
Ze is gewoon echt, en iedereen heeft haar lopen uit te schelden.
Dan is de kloon al wel lang in voorbereiding geweest, aangezien die hyves als sinds februari 2006 bestaatquote:Op maandag 5 januari 2009 08:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Echt een kloon aanmaken op FOK! en hyves is echt makkelijk. En als er maar genoeg staat, geloven mensen het al snel genoeg.
Leeeeeeeuk.quote:
Je staat er anders niet echt wakker opquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef Kingside het volgende:
Hier ook maar een foto van mij dan. Was met kerst toen ik Singstar kreeg, enja dat is leuk.
[ afbeelding ]
Dank jequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef AlexanderPato het volgende:
goeie foto's hier. Eentje heeft zn ogen dicht terwijl die een microfoon opent, de ander houdt een spons voor zn oog. Keep it up!
Alleen al omdat je zo typt. Maar goed, ik ga niet verder slowchatten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 @ 17:43 schreef laartje1994 het volgende:
Geen kloon haha dat ben ik gewoon allemaal ik weet niet wat jullie de heletijd lulle ofzo,,
why the fuck zou iemand gaan klonen dat is egt wel heel dom,,
I dont get it , maar next post!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:43 schreef laartje1994 het volgende:
Geen kloon haha dat ben ik gewoon allemaal ik weet niet wat jullie de heletijd lulle ofzo,,
een kloon is een tweede account op 1 forumquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:43 schreef laartje1994 het volgende:
Ik heb ook een kloon voor een andere website, bestaat ook al 3jaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:07 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dan is de kloon al wel lang in voorbereiding geweest, aangezien die hyves als sinds februari 2006 bestaat
Ga naar tinypic.com, kies daar een plaatje uit vanaf je eigen pc en upload deze. Daarna krijg je een link die je hier neer kunt zetten..quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef D-REAMSZ het volgende:
Hoe doe ik dit? ik klikte op afbeelding toevoegen en voegde een url toe maar hij doet het niet? anybody, somebody help me?
Hoe weet jij dat nou; je kan de bodem niet eens zien.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef SweexNL het volgende:
[..]
its empty , go and get some coffee ^^
Eum , omdat het al niet een grote mok isquote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou; je kan de bodem niet eens zien.
Dankje.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kijkt wel heel vies. Zo als m'n PI.
Die is lievvvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |