mooi meisje, leuk kapsel.quote:
Toffe rode all starsquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Seam het volgende:
Mijn kerst outfit
[ afbeelding ]
hier sta ik er wat beter op
[ afbeelding ]
Dacht dat die hype over wasquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toffe rode all stars
Ik zit eraan te denken om ook rooie te nemen
quote:Op maandag 29 december 2008 10:36 schreef Lauriette91 het volgende:
De All Star hype is nooit over.
Nooit.
Dankjequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef prosey het volgende:
deel 25 al weer..
wánt?quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje die links van je staat
Wel netjes dat je aangeeft dat je al bij hoofdstuk 2 bentquote:
puntkaakquote:Op maandag 22 december 2008 00:21 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Onder kant van me haar bruin geverft+ haar gestijlt
omg is dit MASDquote:
Hele mooie meid!quote:
Waar komt die vloedgolf van mooie meiden opeens vandaan?quote:
nu maak je me toch wel erg nieuweschierig!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:12 schreef Geomancer het volgende:
[..]
Waar komt die vloedgolf van mooie meiden opeens vandaan?Donkere haren en blauw ogen, top.
Dus geeneens een eigen foto meer te plaatsen.Doet afbreuk aan de twee dames boven me.
quote:
donkere haren en blauwe ogenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef Geomancer het volgende:
Enige foto waar ik even snel bij kan komen;
[ afbeelding ]
Daar gaat m'n anonimiteit op Fok! Geen duidelijke maar goed, die komt nog wel. Ook donkere haren/blauwe ogen maar komt niet in de buurt van de twee genoemde schoonheden.
Lauwert, het is inderdaad batsekoud. Zeker met een verwarming die niet werkt op m'n kamertje. Gelukkig is er altijd nog m'n mutsie.
dankje, zo wil ik wel vaker welkom worden geheten haha!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef Geomancer het volgende:
Er gaat niks boven m'n mutsje!
Welkom op Fok trouwens, zie dat vandaag je eerste dag als lid is!
Hop, maak een fotoboek aan danquote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dankje, zo wil ik wel vaker welkom worden geheten haha!![]()
maar ben toch al een paar dagen lid, vreemd?
als jij me even uitlegt wat het is en hoe je er een aan moet maken zal ik er even over na denken!quote:
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
als jij me even uitlegt wat het is en hoe je er een aan moet maken zal ik er even over na denken!
thanks, nou ik zal er eens wat moois van maken!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef Shoombak het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/
Linksbovenin: profiel aanpassen en fotobeheer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |