Zeeland heeft 5 miljoen uitstaan en zou in 2013 9 miljoen terugkrijgen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat doen al die gemeenten en provinciën toch met spaartegoeden. Moeten zij het belastinggeld dat ze ontvangen niet uitgeven in plaats van het op een bankrekening zetten?![]()
Ik heb hetzelfde probleem, maar die terugkrijgen gaat heel moeilijk worden. Zie quote uit het mailtje:quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef Redux het volgende:
Spannend, hopen dat de callcenter ook weer werkt want ik ben m'n password kwijt
quote:Door de problemen van Landsbanki zijn alle activiteiten van Icesave Nederland en Landsbanki dinsdag stilgelegd en zitten alle medewerkers in onzekerheid thuis. Om die reden is de klantenservice dan ook onbereikbaar en zijn wij per mail niet bereikbaar.
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef Redux het volgende:
Zeeland heeft 5 miljoen uitstaan en zou in 2013 9 miljoen terugkrijgen...
DNB weet als het goed is ook precies hoeveel jij er hebt staan, dus dat zal wel goedkomen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef Redux het volgende:
Spannend, hopen dat de callcenter ook weer werkt want ik ben m'n password kwijt
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat doen al die gemeenten en provinciën toch met spaartegoeden. Moeten zij het belastinggeld dat ze ontvangen niet uitgeven in plaats van het op een bankrekening zetten?![]()
Daar ga ik ook vanuit. Het lijkt me niet zo dat een printje van wat ik zie als ik inlog als enig 'bewijs' moet gaan gelden voor wat ik op die rekening heb staan. Misschien mooi als aanvullend, maar niet als HET bewijs.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
DNB weet als het goed is ook precies hoeveel jij er hebt staan, dus dat zal wel goedkomen.
Dat snap ik niet. Hoezo is geld van een provincie geld van de burgers?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen?Waarom zouden de burgers dat bedrag niet zelf op een spaarrekening mogen zetten in plaats van dat gemeente lekker gaat zitten rentenieren?
![]()
Het is heel eenvoudig te vervalsen, dus nee, dat is geen bewijs. DNB heeft de hele administratie van Icesave in beslag genomen, dus ze weten precies wie recht heeft op hoeveel. Maar de brief die we deze week gaan krijgen van DNB zal nog wel meer duidelijkheid geven.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:09 schreef Redux het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Het lijkt me niet zo dat een printje van wat ik zie als ik inlog als enig 'bewijs' moet gaan gelden voor wat ik op die rekening heb staan. Misschien mooi als aanvullend, maar niet als HET bewijs.
Dat dacht ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is heel eenvoudig te vervalsen, dus nee, dat is geen bewijs. DNB heeft de hele administratie van Icesave in beslag genomen, dus ze weten precies wie recht heeft op hoeveel. Maar de brief die we deze week gaan krijgen van DNB zal nog wel meer duidelijkheid geven.
Opcenten, belastingen etc, zo komen overheden aan hun geld. Als je geld over hebt, en het dus op een spaarrekening zet of er mee gaat beleggen, dan heb je dus te veel inkomsten gehad, dat geld had dus ook gewoon minder geheven kunnen worden bij de burger.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:09 schreef Redux het volgende:
Dat snap ik niet. Hoezo is geld van een provincie geld van de burgers?
Of het geldt als onderpand voor lopende leningen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Opcenten, belastingen etc, zo komen overheden aan hun geld. Als je geld over hebt, en het dus op een spaarrekening zet of er mee gaat beleggen, dan heb je dus te veel inkomsten gehad, dat geld had dus ook gewoon minder geheven kunnen worden bij de burger.
Heb jij een overzicht van vermogens van alle NL provincies?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Opcenten, belastingen etc, zo komen overheden aan hun geld. Als je geld over hebt, en het dus op een spaarrekening zet of er mee gaat beleggen, dan heb je dus te veel inkomsten gehad, dat geld had dus ook gewoon minder geheven kunnen worden bij de burger.
En ik ben helemaal niet teleurgesteld dat ik dat wel heb gedaan, verre van zelfsquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:05 schreef Roi het volgende:
Blij dat ik toch geen tóch geen rekening heb geopend bij Icesave (zie eerste topic) !
Nouja, als hij denkt dat het volledige bedrag door IJsland betaald moet worden en als hij daarmee juridisch een punt heeft, dan is het prima. Dit zinnetje vind ik wel wat vreemd:quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:23 schreef Cheiron het volgende:
http://www.fd.nl/artikel/(...)andse-spaarverliezen
Rabo wil niet meedoen met de regeling...
De garantie was ¤ 38.000 als je ¤ 40.000 of meer had, niet ¤ 20.000.quote:'Minister Bos heeft de garantie verhoogd van euro 20.000 naar een ton. Ik neem aan dat hij dat ook betaalt'.
De deal is rond, als de brieven zijn verstuurd zal het niet lang duren lijkt me. Een maandje ofzo, zou dat realistisch zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren
Doel is binnen drie maanden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De deal is rond, als de brieven zijn verstuurd zal het niet lang duren lijkt me. Een maandje ofzo, zou dat realistisch zijn?
Te optimistisch lijkt mij ..... ik denk niet voor het eind van het jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De deal is rond, als de brieven zijn verstuurd zal het niet lang duren lijkt me. Een maandje ofzo, zou dat realistisch zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |