en communisten zitten volgens jou in de regering van Bush:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:45 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
Dr. David Kelly, de onderzoeker naar WMDs in Irak. Ook 'zelfmoord'. Natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:10 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
Nee, net als communistisch China is communistisch Noord-Korea natuurlijk heel lief, en geliefd bij de internationalistische Verenigde Naties, bij de communistische adepten in de neocon-regering van de VS (waaronder vele ex-Trotskisten die later neoconservatieven werden - dus niet-conservatief, maar militaristisch-divide-et-impera)....
Die grap was al gemaakt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:08 schreef ScrapHead het volgende:
Zou hij misschien extreem rechts hebben gereden?
Vind ik ook raar, zeker omdat hij 's nachts onderweg was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat zo'n omstreden politicus alleen reist valt mij wel op, geen chauffeur en/of lijfwachten.
Hij had inderdaad veel vijanden. Misschien komt er nog wel meer boven water.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:20 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
[..]
Besef jij overigens wel, dat het zeer waarschijnlijk is dat de Mossad Jörg Haider dan omgebracht heeft?
De Mossad werkt altijd met auto-ongelukken.
http://www.timesonline.co(...)st/article528859.ece
Haider was erg 'close' met Arabische dictaturen zoals in Libië en voor 2003 ook met Irak van Saddam Hoessein.
Ik verbaas mij nergens meer over.
Overigens was Haider ook anti-Amerikaanse, kritisch tegenover Israël, was hij anti-EU, anti-VN, anti-NAVO-uitbreiding, en voor lokale samenwerking met Slowakije etc. buiten de Europese Unie.
Vijanden genoeg.
En hij zat juist een dag in besprekingen voor een coalitie..... Do the math.
Ik heb de informatie van wikipedia toegevoegd aan de OP. Daarin valt ook over zijn ernstige verwondingen te lezen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
Zo'n Phaeton krijg je niet snel stuk, hij heeft dik hard gereden iig.
Het woord 'onderbuiksentimenten' wordt vaak gebruikt om onderbuiksentimenten los te maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
Een hypocriete Van Baalen bij Nova net. Had het over dat haider een gevaarlijke man was die inspeelde over onderbuiksentimenten.
Terwijl de VVD ook een Kamp ("moskeeen mogen geen geluid maken, kerken wel") in hun gelederen heeft
Hypocriet, iedereen zou het even terug moeten kijken. Zoals Chomsky vandaag al zei: "naties zien alleen de fouten van andere naties"
Harder dan 40-45 in elk geval.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
Zo'n Phaeton krijg je niet snel stuk, hij heeft dik hard gereden iig.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:41 schreef IHVK het volgende:
Koefnoen:
Politie: Haider reed extreem-rechts.
Ik moest wel een beetje lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziek wijfquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees dit nu pas!![]()
Jeuj!Wat een verschrikkelijke man en wat fijn dat we ervan verlost zijn.
Wel 'knap' van Jörg dat hij dan op zo'n weg zijn Phaeton dusdanig de prak ingereden heeft.quote:
Nounou, wat had je er een last van hé?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees dit nu pas!![]()
Ik had persoonlijk minder last van hem dan GWB.quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees dit nu pas!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |