Je hoeft niet in discussie hoor. Jij kan je dus niet voorstellen dat een belangrijk en succesvol politicus is vermoord door een ongeluk in scene te zetten. Duidelijk.quote:
Zo'n grondige kennis heb ik niet van de Oosterijke politiek dat ik een bepaalde groep zou willen aanwijzen. Wie zegt dat het een (bij het publiek) bekende groep zou zijn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, verlicht ons dan maar eens met je grondige kennis van de Oostenrijkse politiek: Welke groep zit er volgens jou dan achter?
Dus je baseert je aanhalingstekens op.... uhm.... niks eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:59 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zo'n grondige kennis heb ik niet van de Oosterijke politiek dat ik een bepaalde groep zou willen aanwijzen. Wie zegt dat het een (bij het publiek) bekende groep zou zijn?
Ik ben duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een stelling kies je niet....
En door je aanhalingstekens laat je merken, dat je niet gelooft in een verkeersongeval. Maar je hebt daarmee ook helemaal gelijk hoor.
[maakt achter rug bemoedigende gebaren naar andere users om mee te praten]
Ik denk ook dat het de Illuminati zijn
Zie mijn vorige reactie. Maar genoeg gezeur over aanhalingstekens die jij niet juist weet te interpreteren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus je baseert je aanhalingstekens op.... uhm.... niks eigenlijk?
En daarom zal hij gedurfd hebben om extra risico te nemen bij het inhalen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:26 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Hij was overigens op weg naar huis en zal goed bekend zijn geweest met de weg.
Bullshit. Ze zijn maar voor één interpretatie vatbaar. Je had in je OP kunnen melden dat het heeeeeeeeeeeeeel remote mogelijk is dat het geen ongeluk was, maar door de aanhalingstekens in je TT te plaatsen, neem je een positie in, die je verder niet uitlegt. En dus maar voor 1 uitleg vatbaar kan zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:02 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zie mijn vorige reactie. Maar genoeg gezeur over aanhalingstekens die jij niet juist weet te interpreteren.
Zoals ik al eerder schreef ligt dat aan jouw verkeerde interpretatie. Je hebt het al aangegeven in FB zie ik, dus nu graag weer OT.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bullshit. Ze zijn maar voor één interpretatie vatbaar. Je had in je OP kunnen melden dat het heeeeeeeeeeeeeel remote mogelijk is dat het geen ongeluk was, maar door de aanhalingstekens in je TT te plaatsen, neem je een positie in, die je verder niet uitlegt. En dus maar voor 1 uitleg vatbaar kan zijn.
Nog afgezien van het feit dat er geen flinter aanwijzing is dat het geen ongeluk was...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
In het vorige topic was iedereen "blij" dat hij overleden was en nu zijn er mensen al gelijk opzoek naar een complot.
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:17 schreef Aurora025 het volgende:
Mossad spied on far-right Austrian
http://www.timesonline.co(...)st/article528859.ece
Het is inderdaad een zwarte dag voor iedereen die Arabische dictators steunt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:17 schreef Aurora025 het volgende:
Als Herr Haider is omgebracht, dan is de Mossad suspect #1.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:17 schreef Aurora025 het volgende:
Dus ik ben niet de enige die dit verdacht vindquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach is vandaag ook omgekomen bij een ongeluk met een automobiel, beide hebben een Duitse achternaam, dat kan geen toeval zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Voor Bush dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is inderdaad een zwarte dag voor iedereen die Arabische dictators steunt.
Besef jij overigens wel, dat het zeer waarschijnlijk is dat de Mossad Jörg Haider dan omgebracht heeft?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Je hoeft niet in discussie hoor. Jij kan je dus niet voorstellen dat een belangrijk en succesvol politicus is vermoord door een ongeluk in scene te zetten. Duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |