abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62363077
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:26 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Volgens alle metingen hebben Oost Aziaten een gemiddeld IQ van 105 terwijl het gemiddelde IQ van Noord Afrika en het Midden Oosten rond de 90 zit. En als je geen probleem hebt met politiek incorrecte wetenschap zijn er nog veel meer verschillen te vinden in de startpositie.

http://www.charlesdarwinresearch.org/Race_Evolution_Behavior.pdf
Heey bedankt, die sla ik ff op whehehe
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62364204
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:57 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Heey bedankt, die sla ik ff op whehehe
Hij vergeet er wel even bij te vermelden dat vele onderzoeken hebben aangetoond dat het onderzoek van Rushton door vele onderzoekers onderuit is gehaald, zowel theoretisch als methodisch.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62364469
JA
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_62364806
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:31 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:

[..]

jodendom,christendom,islam
quote:
het recht om te trouwen en andere rechten bestaat alleen aan joden. (nog los van het feit het hele conflict ontstaan is en zo groot geworden is door het monotheisme)
Nee, het recht om te trouwen in Israël bestaat alleen voor Joden. Er wordt veel uitgeweken naar Cyprus voor gemengde of anderszins niet geheel Joodse huwelijken.
quote:
in zekere zin wel. art 6 van de grondwet bv. is er enkel en alleen op gericht om monotheisten voorrechten te geven.
Waarom denk je dat? Het gaat toch juist om vrije belijdenis ongeacht het geloof/levensovertuiging?
quote:
kennen andere theismen fundi's die rechten van andersdenkenden willen inperken? nee.
Daar moet ik eens over na gaan denken. Er zijn wel genoeg niet-religieuze stromingen waarbij dit wel het geval is. Scientology misschien? Ik denk nog even verder
pi_62365087
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:34 schreef djenneke het volgende:
Hij vergeet er wel even bij te vermelden dat vele onderzoeken hebben aangetoond dat het onderzoek van Rushton door vele onderzoekers onderuit is gehaald, zowel theoretisch als methodisch.
Zij vergeet er helaas bij te vermelden dat geen enkel onderzoek het onderzoek van Rushton onderuit heeft gehaald. Wel hebben wat linkse rakkers kritiek op het onderzoek van Rushton geuit - voornamelijk karaktermoord en ronduit achterlijke beschuldigingen - maar mensen als djenneke slikken linkse kritiek als zoete koek.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:47:47 #206
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_62366103
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:58 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:

[..]

alle Antillianen zijn religieus, op een heel kleine groep uitzonderingen na.
Als jij het zegt is dat zeker waar? Denk je nu werkelijk dat de meeste randgroep Anti's uit Rotterdam-Zuid bekend zijn met de Chistelijke waarden en deze meenemen in hoe zij tegen het leven aankijken?

De relatie die jij noemt (en diens causaliteit je amper bespreekt overigens) is net zo logisch als de relatie tussen criminaliteit en donkere ogen.
quote:
ah kijk aan, de linkse superioriteit. vraag me wel nog af wie die "neo-naties" zijn waar je het over hebt..
Wie heeft het nu weer over links en rechts? Omdat ik een anders tegen de zaken aankijk en geen verwijtende positie inneem over een groep mensen die ik doodleuk als één generaliseer, ben ik opeens links? En hoezo superioriteit?
En "naties" tsja. Uit automatisme ben ik geneigd een lettercombinatie af te maken als een woord welke ik vaak gebruik. Ik meng me meestal niet in dit soort discussies omdat het vaak uitmondt in reacties als die van jou, met simpele dooddoeners zonder op de inhoud in te gaan. Vandaar de fout 'natie' ipv 'nazi'.

En sorry voor mijn hautaine houding. Het is natuurlijk arrogant van me om kritiek te hebben op een tekortkomende redenatie en iemand daarop te wijzen. En nu vraag ik weer om een inhoudelijke reactie. O jee, de arrogantie, hoe minachtend..

[ Bericht 2% gewijzigd door Xaobotnik op 13-10-2008 23:52:54 ]
pi_62366582
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

[..]

Nee, het recht om te trouwen in Israël bestaat alleen voor Joden. Er wordt veel uitgeweken naar Cyprus voor gemengde of anderszins niet geheel Joodse huwelijken.
dat zeg ik.
quote:
Waarom denk je dat? Het gaat toch juist om vrije belijdenis ongeacht het geloof/levensovertuiging?
nee, art.6 gaat niet om vrijheid. de grondwet geeft immers al de vrijheid van meningsuiting, vergadering en vereniging. art 6 gaat om het geven van voorrechten aan monotheisten. net als dat het verbod op godslastering alleen gold/geldt voor de christelijke god.
quote:
Daar moet ik eens over na gaan denken. Er zijn wel genoeg niet-religieuze stromingen waarbij dit wel het geval is. Scientology misschien? Ik denk nog even verder
pi_62366686
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Erg foute redenering, Hans Janmaat zou voor diezelfde uitspraak in deze tijd onmogelijk veroordeeld worden. Sterker nog dat hebben de rechters ook impliciet toegegeven, door in een redelijk recente uitspraak (bij een zaak gestart door de vrouw van Hans) aan te geven dat de toenmalige veroordeling in stand blijft omdat het in de context van die samenleving gewoon not-done was.
Dat is wat ik zeg. De vrijheid van spreken is voor parlementariërs niet ongelimiteerd. De zaak tegen Hans Janmaat is daar een voorbeeld van.
Ik heb het niet gehad over de inhoud van zijn uitspraken en de tijdsgeest waarin deze zijn geuit.
quote:
Provocerend is een kleurloos begrip, als de rechter kwetsend had gezegd, had hij een moreel oordeel gegeven. Provoceren is meer een feitelijke vaststelling, door te kijken naar reacties vanuit de samenleving. Er wordt nooit moreel getoetst en thats my point die je eveneens bevestigd.
Die extra toevoeging in de uitspraak van de rechter heeft geen juridische implicaties, maar ik constateer dat hij dit toch even benadrukt.
Uiteindelijk draait het uit op het juridische systeem en de wet. Beter dan een heksenwaag of iets dergelijks, mijn inziens, dus ik heb, met permissie, inderdaad dezelfde constatering.
quote:
Dan heb je OF de afgelopen 10 jaar onder een steen gelegen of je kan er niet tegen dat er kritiek wordt geuit op bepaalde uitspraken van critici - en dat je dus daarmee van mening bent dat elke vorm van kritiek op deze critici eigenlijk niet kan. In een debat moet je klappen kunnen incasseren, zeker als je poogt een zogenaamd taboe te doorbreken. Het terugkerende reflex komt nu juist erg vaak voor bij deze zogenaamde critici - zodra ze een klap terug krijgen, vliegen ze in de slachtofferrol.
Hoe bedoel je dat 'tien jaar onder een steen gelegen'?
Ik geef nu juist voorbeelden van critici van de afgelopen 15 á 20 jaar die allen als racist zijn bestempeld, gewoonweg, omdat zij kritiek hadden op het beleid dat ten aanzien van de minderheden is gevoerd. Dat is een feitelijke constatering en daarbij geef ik geen waardeoordeel over die stigmatisering.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_62366699
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:47 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Als jij het zegt is dat zeker waar?
quote:
Religions: Roman Catholic 72%, Pentecostal 4,9%, Protestant 3.5%, Seventh-day Adventist 3,1%, Methodist 2,9%, other Christian 4,2%, Jehovah's Witnesses 1,7%, Jewish 1,3%
http://en.wikipedia.org/w(...)Netherlands_Antilles
quote:
Denk je nu werkelijk dat de meeste randgroep Anti's uit Rotterdam-Zuid bekend zijn met de Chistelijke waarden en deze meenemen in hoe zij tegen het leven aankijken?
hoe heet die criminele rapper ook weer die als jezus afgebeeld staat op de cover van zn laatste cd?
quote:
De relatie die jij noemt (en diens causaliteit je amper bespreekt overigens) is net zo logisch als de relatie tussen criminaliteit en donkere ogen.
oost-aziaten hebben ook donkere ogen. dus daar ga je al.
quote:
Wie heeft het nu weer over links en rechts? Omdat ik een anders tegen de zaken aankijk en geen verwijtende positie inneem over een groep mensen die ik doodleuk als één generaliseer, ben ik opeens links? En hoezo superioriteit?
En "naties" tsja. Uit automatisme ben ik geneigd een lettercombinatie af te maken als een woord welke ik vaak gebruik. Ik meng me meestal niet in dit soort discussies omdat het vaak uitmondt in reacties als die van jou, met simpele dooddoeners zonder op de inhoud in te gaan. Vandaar de fout 'natie' ipv 'nazi'.

En sorry voor mijn hautaine houding. Het is natuurlijk arrogant van me om kritiek te hebben op een tekortkomende redenatie en iemand daarop te wijzen. En nu vraag ik weer om een inhoudelijke reactie. O jee, de arrogantie, hoe minachtend..
wat een hoop tekst.
pi_62367499
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:10 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:

[..]

dat zeg ik.
Ik bedoel dat te zeggen dat je gelijk hebt, maar niet dat er zware consequenties staan op het ontduiken hiervan. Wat niet wegneemt dat het een kwalijke zaak is, op zich.
quote:
nee, art.6 gaat niet om vrijheid. de grondwet geeft immers al de vrijheid van meningsuiting, vergadering en vereniging. art 6 gaat om het geven van voorrechten aan monotheisten. net als dat het verbod op godslastering alleen gold/geldt voor de christelijke god.
Ik zie dat er nergens bij staan...?
pi_62367519
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:04 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Zij vergeet er helaas bij te vermelden dat geen enkel onderzoek het onderzoek van Rushton onderuit heeft gehaald. Wel hebben wat linkse rakkers kritiek op het onderzoek van Rushton geuit - voornamelijk karaktermoord en ronduit achterlijke beschuldigingen - maar mensen als djenneke slikken linkse kritiek als zoete koek.

Zeker niet voornamelijk karaktermoord of achterlijke beschuldigingen. Gewoon duidelijke aantekeningen bij methode en theorie. Daarnaast nog altijd mijn vraag aan jou, die je maar niet wil beantwoorden: welke consequenties trek jij uit het onderzoek, even onder de veronderstelling dat de uitkomsten van zijn onderzoeken zouden kloppen.
pi_62368047
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:31 schreef djenneke het volgende:
Zeker niet voornamelijk karaktermoord of achterlijke beschuldigingen. Gewoon duidelijke aantekeningen bij methode en theorie.
Inderdaad, op z'n hoogst een paar vraagtekens bij de gebruikte methodiek en theorie, maar het is een feit dat alle representatieve onderzoeken en het meest belangrijke - de werkelijkheid - in lijn zijn met Rushton's theorie.
quote:
Daarnaast nog altijd mijn vraag aan jou, die je maar niet wil beantwoorden: welke consequenties trek jij uit het onderzoek, even onder de veronderstelling dat de uitkomsten van zijn onderzoeken zouden kloppen.
Uiteraard zullen Aziaten alle andere rassen moeten verdelgen - aangezien zij het uber ras zijn en China lebensraum nodig heeft.

Ik ben een nihilist en als ik dood ga houdt het universum wat mij betreft op met bestaan, de enige reden dat wij deze discussie hebben is dat ik me verveel en er lol in heb om mensen met hun waandenkbeelden te confronteren.

Aangezien ik niet representatief ben voor de Nederlandse bevolking is de grote vraag welke consequenties jij er uit zou trekken?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:48:38 #213
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62372914
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 05:33 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Inderdaad, op z'n hoogst een paar vraagtekens bij de gebruikte methodiek en theorie, maar het is een feit dat alle representatieve onderzoeken en het meest belangrijke - de werkelijkheid - in lijn zijn met Rushton's theorie.
[..]
"Een paar vraagtekens bij methode" zijn genoeg om zo'n hele premisse onderuit te halen, natuurlijk. Methode is álles bij zo'n onderzoek.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:51:52 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62373026
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:04 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)#Asian_and_Caucasian

Volgens Wikipedia trouwt 41% van de Aziaten in de VS een blanke, en heb jij dus groot gelijk.
Ja, want als 41% van de Aziaten in Amerika met een blanke trouwt1 kan het natuurlijk niet zo zijn dat de integratie van Chinezen in Noord-Italië moeizaam verloopt.

1. Arme blanke, trouwens.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:53:36 #215
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62373072
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:43 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:

[..]

ik denk dat dat wel meevalt, met de chinezen in italie. laat maar algemene cijfers/statistieken zien, geen incidentjes.
De overheid houdt dat soort statistieken in Italië niet bij. Ik heb me rotgezocht, in de bibliotheek, op internet, maar verder dan rapporten dat er structureel iets mis is kom ik niet. Als jij die cijfers wel kunt vinden, graag.

Overigens zijn l'espresso en la repubblica nou niet bepaald verdachte bronnen, hoor. Integendeel.
pi_62373727
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

De overheid houdt dat soort statistieken in Italië niet bij. Ik heb me rotgezocht, in de bibliotheek, op internet, maar verder dan rapporten dat er structureel iets mis is kom ik niet. Als jij die cijfers wel kunt vinden, graag.

Overigens zijn l'espresso en la repubblica nou niet bepaald verdachte bronnen, hoor. Integendeel.
Ik begrijp alleen niet, dat jij het artikel uit de Herald vergelijkt met de gebeurtenissen van Slotervaart. Of vergelijk jij het enkel aan de hand van de oproer?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:21:30 #217
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62373811
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik begrijp alleen niet, dat jij het artikel uit de Herald vergelijkt met de gebeurtenissen van Slotervaart. Of vergelijk jij het enkel aan de hand van de oproer?
Ik was eens in Milaan toen die oproer uitbrak, met rellen met de politie en grootse beschuldigingen van racisme (die wel waar zijn) en daaruit de consequentie dat de triades en de gangs daar het gevolg van zijn (wat natuurlijk niet zo is). De l'Espresso en Reppublica geven een boel achtergrondinfo, die IHT geeft dat helaas niet, maar die is wel in het Engels, dus ik dacht: wat toegankelijker voor jullie.
pi_62374016
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik was eens in Milaan toen die oproer uitbrak, met rellen met de politie en grootse beschuldigingen van racisme (die wel waar zijn) en daaruit de consequentie dat de triades en de gangs daar het gevolg van zijn (wat natuurlijk niet zo is). De l'Espresso en Reppublica geven een boel achtergrondinfo, die IHT geeft dat helaas niet, maar die is wel in het Engels, dus ik dacht: wat toegankelijker voor jullie.
Dat zal dan wel, maar de teneur van artikel is toch, dat de Chinezen het danig lastig wordt gemaakt te ondernemen en ze worden door de autoriteiten er bewust uitgekozen.
Wetten die inconsequent worden versterkt in het nadeel van de Chinezen en in het voordeel van de inheemsen, riekt inderdaad naar discriminatie.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:09:30 #219
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_62375063
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:18 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

hoe heet die criminele rapper ook weer die als jezus afgebeeld staat op de cover van zn laatste cd?
Dus is iedere Antilliaan crhisten?
En Wikipediacijfers zijn leuk, maar nietszeggend. Kijk nogmaals naar de vraag die ik stelde.

[..]

oost-aziaten hebben ook donkere ogen. dus daar ga je al.[/quote] Zzzz.....
Ok, als je echt zo stom bent dat ik hier op in moet gaan: Dat is precies wat ik probeer aan te geven. Dat er een overeenkomstige trend is, wil niet zeggen dat er een direct verband is. Het overgrote deel van de mensen die in de lik zitten hebben donkere ogen. Simpelweg omdat hier er meer van zijn dan mensen met lichte ogen.

En wat het niet-crimineel zijn van Oost-Aziaten betreft: Ooit eens gehoord van witte-boordencriminaliteit? Of uberhaupt rekening gehouden met niet gemelde criminalitiet? De Chinezen behoren tot de meest criminele allochtonen in Nederland. Dit als gevolg met betrokkenheid in witte boordencriminaliteit en criminaliteit verricht tegen de eigen mensen, die er zelden melding van maken als gevolg van het deel uitmaken van een gesloten community.

Verder geef je er maar weer blijk van dat je niet ergens op in wil gaan. Kunnen zwichten voor het betere argument is een tekortkoming die velen hebben. Jij echter, zet doodleuk de oogkleppen op.
pi_62376843
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:09 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dus is iedere Antilliaan crhisten?
98.7% ja, de rest is joods.
quote:
En Wikipediacijfers zijn leuk, maar nietszeggend. Kijk nogmaals naar de vraag die ik stelde.
Ok, als je echt zo stom bent dat ik hier op in moet gaan: Dat is precies wat ik probeer aan te geven. Dat er een overeenkomstige trend is, wil niet zeggen dat er een direct verband is. Het overgrote deel van de mensen die in de lik zitten hebben donkere ogen. Simpelweg omdat hier er meer van zijn dan mensen met lichte ogen.
vergelijk de oost-aziatische immigraten met bv. de turkse. de religie is het grootste verschil, verder lijken ze in hun startpositie veel op elkaar. 1+1=2.
quote:
En wat het niet-crimineel zijn van Oost-Aziaten betreft: Ooit eens gehoord van witte-boordencriminaliteit? De Chinezen behoren tot de meest criminele allochtonen in Nederland. Dit als gevolg met betrokkenheid in witte boordencriminaliteit en criminaliteit verricht tegen de eigen mensen, die er zelden melding van maken als gevolg van het deel uitmaken van een gesloten community.
quote:
Per duizend Antillianen werden indertijd 116 delicten gepleegd. Voor Marokkanen ligt dit aantal op 91. Surinamers volgen met 70 misdrijven en Turken met 46. Overigens nemen autochtone Nederlanders met 68 procent van het totaal aantal misdrijven nog altijd de meeste criminaliteit voor hun rekening. Per duizend autochtone Nederlanders komt dat neer op 15 delicten. Oost-Aziaten zijn het minst crimineel met 11 delicten per duizend inwoners.
http://www.dag.nl/1010273(...)ante-raddraaiers.htm
tuurlijk zullen de cijfers niet 100% overeenkomen met de realiteit. maar beweren dat oost-aziaten/chinezen in werkelijkheid crimineler dan antillianen/marokkanen zijn dat is goedkope borrelpraat.
quote:
Verder geef je er maar weer blijk van dat je niet ergens op in wil gaan. Kunnen zwichten voor het betere argument is een tekortkoming die velen hebben. Jij echter, zet doodleuk de oogkleppen op.
die borrelpraat durf je daadwerkelijk een argument te noemen?
pi_62376942
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:51 schreef Floripas het volgende:
1. Arme blanke, trouwens.
relevantie?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:09:09 #222
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62378265
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat zal dan wel, maar de teneur van artikel is toch, dat de Chinezen het danig lastig wordt gemaakt te ondernemen en ze worden door de autoriteiten er bewust uitgekozen.
Wetten die inconsequent worden versterkt in het nadeel van de Chinezen en in het voordeel van de inheemsen, riekt inderdaad naar discriminatie.
Yep! Dat klopt. Het is altijd een wisselwerking van zaken. Eis je dat die mensen jouw taal spreken of is economische zelfredzaamheid voldoende? Treed je op tegen misstanden binnen de gemeenschap of wacht je tot de mensen die daar de dupe van worden (vrouwen, hoeren) zichzelf gaan emanciperen? In hoeverre laat je mensen openlijk betwijfelen of die mensen "hier wel horen"? In hoeverre grijp je in bij schrijnende armoede? Wat doe je met buitenjuridische normbotsingen? Wat doe je met mensen die in een gemeenschap bij elkaar gaan wonen? Wat gebeurt er als de bom barst, als mensen gaan rellen, de schuld bij discriminatie leggen, terwijl er ook misstanden zijn in de gemeenschap zelf?

Dat zijn toch overeenkomstige vragen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:10:18 #223
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62378299
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:

[..]

relevantie?
Het was een grap. Als alle miljoenen Oost-Aziaten in de VS met een blanke zijn getrouwd zal die blanke het wel druk hebben.

Mijn grap is mislukt, wat doe je.
pi_62378911
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Yep! Dat klopt. Het is altijd een wisselwerking van zaken. Eis je dat die mensen jouw taal spreken of is economische zelfredzaamheid voldoende? Treed je op tegen misstanden binnen de gemeenschap of wacht je tot de mensen die daar de dupe van worden (vrouwen, hoeren) zichzelf gaan emanciperen? In hoeverre laat je mensen openlijk betwijfelen of die mensen "hier wel horen"? In hoeverre grijp je in bij schrijnende armoede? Wat doe je met buitenjuridische normbotsingen? Wat doe je met mensen die in een gemeenschap bij elkaar gaan wonen? Wat gebeurt er als de bom barst, als mensen gaan rellen, de schuld bij discriminatie leggen, terwijl er ook misstanden zijn in de gemeenschap zelf?

Dat zijn toch overeenkomstige vragen?
Nee, niet bepaald.

In het verhaal dat jij post gaat het over xenofobie als gevolg van afgunst (de Chinezen kunnen heel goed ondernemen) en in de kwestie Slotervaart gaat het nu juist over hoge werkloosheid, schooluitval, lage opleidingsniveau, crimineel gedrag, etc. dat de leefbaarheid van een gehele wijk ondermijnt
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:37:10 #225
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62378978
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:34 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee, niet bepaald.

In het verhaal dat jij post gaat het over xenofobie als gevolg van afgunst (de Chinezen kunnen heel goed ondernemen) en in de kwestie Slotervaart gaat het nu juist over hoge werkloosheid, schooluitval, lage opleidingsniveau, crimineel gedrag, etc. dat de leefbaarheid van een gehele wijk ondermijnt
Dat is de IHT. Als die een stuk over Slotervaart zouden schrijven zou het er ook zo uitzien - ze zijn nou eenmaal nogal van de boehoe-discriminatie-kant.

Die andere stukken die ik heb gepost zijn wel van een heel andere toon. Daar gaat het óók over hoge werkloosheid (schooluitval weet ik niet), crimineel gedrag, en gebrek aan kennis van de Italiaanse taal en cultuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')