abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:19:23 #101
230984 VliegMoslim
Regisseur/Projectleiding
pi_62340711
Ik hoop zo erg op een nieuwe burgeroorlog in de VS ..
O.A. Media Producties
pi_62340740
Aan de frustraties van mensen af te lezen ben ik niet de enige die een kater heeft vandaag.
pi_62342831
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:17 schreef Scaurus het volgende:

[..]

[..]

Hoor eens wie het zegt
Idd !
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:47:40 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62343207
Doe niet zo hypocriet starloser. Sinds dat DS4 terug is begon hij meteen de aanval op mij in te zetten, nou dan trap ik terug
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62343966
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
Doe niet zo hypocriet starloser. Sinds dat DS4 terug is begon hij meteen de aanval op mij in te zetten, nou dan trap ik terug
Wat ben je toch ook een loser eerste klasse. Ik reageer op jouw posts en zoveel mogelijk inhoudelijk. Dat is geen aanval, maar een discussie. Als je niet tegen weerwoord kan (waar het erg veel weg van heeft), dan moet je jezelf afvragen of je hier wel iets te zoeken hebt.

Probeer het eens inhoudelijk. Ik heb ooit gezien dat je het kan, maar het is helaas al lang geleden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_62345031
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een loser eerste klasse. Ik reageer op jouw posts en zoveel mogelijk inhoudelijk. Dat is geen aanval, maar een discussie. Als je niet tegen weerwoord kan (waar het erg veel weg van heeft), dan moet je jezelf afvragen of je hier wel iets te zoeken hebt.

Probeer het eens inhoudelijk. Ik heb ooit gezien dat je het kan, maar het is helaas al lang geleden...
he jongens, de waarheid ligt toch in het midden.
pi_62345072
Geen modje om de links-rechts huilies uit elkaar te houden?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62345134
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef henkway het volgende:

he jongens, de waarheid ligt toch in het midden.
Maar wel meer aan mijn zijde natuurlijk...

Maar goed, het gaat hier niet om gelijk, maar om het buitengewoon zielige gejank van Klopkoek als hij weerwoord krijgt. Ofwel hij gaat schelden, ofwel de slachtofferrol wordt gekozen. Ik heb liever dat hij zijn visie geeft. Als hij daar voor gaat zitten is het nl. WEL interessant. Nu is het slechts vermoeiend om te lezen dat de hele wereld tegen Klopkoek is...
pi_62350089
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
Starloser

Wat ben je toch heerlijk snel op je linkse pikkie getrapt .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:07:22 #110
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62356680
Klopkoek

Het schijnt dat hij politicologie studeert. Ik geloof er niets van. Of geven ze op het ROC ook politicologie?
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62356773
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:26 schreef DroogDok het volgende:
Geen modje om de links-rechts huilies uit elkaar te houden?
Veel huileriger is het natuurlijk om je te verzetten tegen wat 'blijkbaar' een realiteit schijnt te zijn (op z'n minst hier op Fok!) onder het mom van dat degenen die zich bezig houden met die links-rechts tegenstelling huilerig zijn.
Ik opteer pragmatisme; blijkbaar bestaat die tegenstelling of je het nu zinnig vindt of niet en wordt die tegenstelling ook door een vrij groot aantal users als realiteit ervaren. Wie is dan de huiler?
Ik denk dat degenen die users kwalificeren als huilers adhv wat jij hier doet, huilers zijn?
I´m back.
pi_62356776
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Scaurus het volgende:

Het schijnt dat hij politicologie studeert. Ik geloof er niets van.
Ik wel hoor. Ik hoorde vroeger al van de studenten politicologie dat de studie niet veel voorstelt (en wie ben ik om dat te betwisten), dus kun je nagaan in deze tijd...
pi_62356799
quote:
Klopkoek

Het schijnt dat hij politicologie studeert. Ik geloof er niets van. Of geven ze op het ROC ook politicologie?
Ik schat in dat op het ROC wel vaak gezegd/gedacht wordt dat het Westen een decadente cultuur van slappelingen heeft voortgebracht iig. .
I´m back.
pi_62356822
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik wel hoor. Ik hoorde vroeger al van de studenten politicologie dat de studie niet veel voorstelt (en wie ben ik om dat te betwisten), dus kun je nagaan in deze tijd...
Ik hoorde altijd dat rechten niets voorstelde. .
I´m back.
pi_62356978
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:14 schreef Ryan3 het volgende:

Ik hoorde altijd dat rechten niets voorstelde. .
Nederlands Recht is zeker geen moeilijke studie. Fiscaal recht is voor de meeste rechtenstudenten al een stap te hoog (zwoegen dat ze deden om het vakje belastingrecht te halen, lachwekkend gewoon).

Maar goed, 9 vd 10 studenten Nederlands Recht zijn niet eens goed genoeg om advocaat te kunnen worden, dus het niveau is inderdaad te laag.

Wat is je punt overigens?
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:24:13 #116
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62357028
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik schat in dat op het ROC wel vaak gezegd/gedacht wordt dat het Westen een decadente cultuur van slappelingen heeft voortgebracht iig. .
Ad Verbrugge doceert niet voor niets aan de Vrije ROC te Amsterdam
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62357096
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nederlands Recht is zeker geen moeilijke studie. Fiscaal recht is voor de meeste rechtenstudenten al een stap te hoog (zwoegen dat ze deden om het vakje belastingrecht te halen, lachwekkend gewoon).

Maar goed, 9 vd 10 studenten Nederlands Recht zijn niet eens goed genoeg om advocaat te kunnen worden, dus het niveau is inderdaad te laag.

Wat is je punt overigens?
Mijn punt?, dat jij als voormalig rechtenstudent niet de eerste bent om de zwaarte van een politicologie studie te beoordelen misschien?
Anders ging je wel natuurkunde studeren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 13-10-2008 18:32:58 ]
I´m back.
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:27:39 #118
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62357119
quote:
Klopkoek

Shit, je hebt me ontmaskert.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62357145
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:24 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ad Verbrugge de Zeeuws-Vlaming?
Ik ben er ook opgroeid, ik verdenk hem ervan dat hij de wereld in 1 groot Zeeuws-Vlaanderen wil omtoveren. Dat is niet reëel.
I´m back.
pi_62357159
quote:
Klopkoek

Je snapt zelf toch ook wel dat je jezelf met dit soort flauwe grapjes over opleidingsniveau verlaagt tot een niveau onder dat van Klopkoek of drWolf?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62357168
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Shit, je hebt me ontmaskert.
Dat is een voltooid deelwoord, stam niet in het kofschip, dus met een 'd'. .
I´m back.
pi_62357206
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je snapt zelf toch ook wel dat je jezelf met dit soort flauwe grapjes over opleidingsniveau verlaagt tot een niveau onder dat van Klopkoek of drWolf?
Nee, dat wil ik niet hebben hoor...
I´m back.
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:34:28 #123
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62357280
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb nooit iemand aangevallen op zijn opleidingsniveau. Behalve Martijn_77 omdat die zelfs de meest simpele dingen niet kan (eerder: wil) snappen en door bleef zeiken met dezelfde standaardtekst "marrokanen zijn crimineel, nederlanders niet"
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:37:36 #124
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_62357338
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:24 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Is dit je hobby tegenwoordig? Om mij af te zeiken? Doen alsof ik nergens wat van af weet
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_62357352
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik heb nooit iemand aangevallen op zijn opleidingsniveau. Behalve Martijn_77 omdat die zelfs de meest simpele dingen niet kan (eerder: wil) snappen en door bleef zeiken met dezelfde standaardtekst "marrokanen zijn crimineel, nederlanders niet"
Opleidingsniveau maakt ook gene ene fuck uit op dit medium, dat is juist het mooie. Dit aanhalen is wmb altijd een drogredenering.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')