Wat ben je toch ook een loser eerste klasse. Ik reageer op jouw posts en zoveel mogelijk inhoudelijk. Dat is geen aanval, maar een discussie. Als je niet tegen weerwoord kan (waar het erg veel weg van heeft), dan moet je jezelf afvragen of je hier wel iets te zoeken hebt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
Doe niet zo hypocriet starloser. Sinds dat DS4 terug is begon hij meteen de aanval op mij in te zetten, nou dan trap ik terug
he jongens, de waarheid ligt toch in het midden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een loser eerste klasse. Ik reageer op jouw posts en zoveel mogelijk inhoudelijk. Dat is geen aanval, maar een discussie. Als je niet tegen weerwoord kan (waar het erg veel weg van heeft), dan moet je jezelf afvragen of je hier wel iets te zoeken hebt.
Probeer het eens inhoudelijk. Ik heb ooit gezien dat je het kan, maar het is helaas al lang geleden...
Maar wel meer aan mijn zijde natuurlijk...quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:25 schreef henkway het volgende:
he jongens, de waarheid ligt toch in het midden.
Starloserquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
Doe niet zo hypocriet starloser. Sinds dat DS4 terug is begon hij meteen de aanval op mij in te zetten, nou dan trap ik terug
Veel huileriger is het natuurlijk om je te verzetten tegen wat 'blijkbaar' een realiteit schijnt te zijn (op z'n minst hier op Fok!) onder het mom van dat degenen die zich bezig houden met die links-rechts tegenstelling huilerig zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:26 schreef DroogDok het volgende:
Geen modje om de links-rechts huilies uit elkaar te houden?
Ik wel hoor. Ik hoorde vroeger al van de studenten politicologie dat de studie niet veel voorstelt (en wie ben ik om dat te betwisten), dus kun je nagaan in deze tijd...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Scaurus het volgende:
Het schijnt dat hij politicologie studeert. Ik geloof er niets van.
Ik schat in dat op het ROC wel vaak gezegd/gedacht wordt dat het Westen een decadente cultuur van slappelingen heeft voortgebracht iig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Scaurus het volgende:
Klopkoek
Het schijnt dat hij politicologie studeert. Ik geloof er niets van. Of geven ze op het ROC ook politicologie?
Ik hoorde altijd dat rechten niets voorstelde.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik hoorde vroeger al van de studenten politicologie dat de studie niet veel voorstelt (en wie ben ik om dat te betwisten), dus kun je nagaan in deze tijd...
Nederlands Recht is zeker geen moeilijke studie. Fiscaal recht is voor de meeste rechtenstudenten al een stap te hoog (zwoegen dat ze deden om het vakje belastingrecht te halen, lachwekkend gewoon).quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoorde altijd dat rechten niets voorstelde..
Ad Verbrugge doceert niet voor niets aan de Vrije ROC te Amsterdamquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik schat in dat op het ROC wel vaak gezegd/gedacht wordt dat het Westen een decadente cultuur van slappelingen heeft voortgebracht iig..
Mijn punt?, dat jij als voormalig rechtenstudent niet de eerste bent om de zwaarte van een politicologie studie te beoordelen misschien?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nederlands Recht is zeker geen moeilijke studie. Fiscaal recht is voor de meeste rechtenstudenten al een stap te hoog (zwoegen dat ze deden om het vakje belastingrecht te halen, lachwekkend gewoon).
Maar goed, 9 vd 10 studenten Nederlands Recht zijn niet eens goed genoeg om advocaat te kunnen worden, dus het niveau is inderdaad te laag.
Wat is je punt overigens?
Shit, je hebt me ontmaskert.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Scaurus het volgende:
Klopkoek
Het schijnt dat hij politicologie studeert. Ik geloof er niets van. Of geven ze op het ROC ook politicologie?
Ad Verbrugge de Zeeuws-Vlaming?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:24 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ad Verbrugge doceert niet voor niets aan de Vrije ROC te Amsterdam
Je snapt zelf toch ook wel dat je jezelf met dit soort flauwe grapjes over opleidingsniveau verlaagt tot een niveau onder dat van Klopkoek of drWolf?quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:07 schreef Scaurus het volgende:
Klopkoek
Nee, dat wil ik niet hebben hoor...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch ook wel dat je jezelf met dit soort flauwe grapjes over opleidingsniveau verlaagt tot een niveau onder dat van Klopkoek of drWolf?
Ik heb nooit iemand aangevallen op zijn opleidingsniveau. Behalve Martijn_77 omdat die zelfs de meest simpele dingen niet kan (eerder: wil) snappen en door bleef zeiken met dezelfde standaardtekst "marrokanen zijn crimineel, nederlanders niet"quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch ook wel dat je jezelf met dit soort flauwe grapjes over opleidingsniveau verlaagt tot een niveau onder dat van Klopkoek of drWolf?
Is dit je hobby tegenwoordig? Om mij af te zeiken? Doen alsof ik nergens wat van af weetquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:24 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ad Verbrugge doceert niet voor niets aan de Vrije ROC te Amsterdam
Opleidingsniveau maakt ook gene ene fuck uit op dit medium, dat is juist het mooie. Dit aanhalen is wmb altijd een drogredenering.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand aangevallen op zijn opleidingsniveau. Behalve Martijn_77 omdat die zelfs de meest simpele dingen niet kan (eerder: wil) snappen en door bleef zeiken met dezelfde standaardtekst "marrokanen zijn crimineel, nederlanders niet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |