Mwa, het blijkt dat het Wildersvolk amper van mening is veranderd over hem. Het zullen vooral verschuivingen zijn binnen links denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:34 schreef remlof het volgende:
Het doet mij iig goed te zien dat de PvdA weer omhoog gaat in de peilingen.
nee maar de voorbeelden die we hebben zijn ook niet hoopgevend he, met dat zorgverzekeringskartel met vaste procentuele inhouding op het salaris.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:46 schreef Ixnay het volgende:
Nog even wachten en dan gelooft niemand meer in marktwerking. Mooie ontwikkelingen.
Dan begin ik een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Picchia het volgende:
Yes, eindelijk!
Alleen nog wachten op de economische meltdown en dan richten we onze communistische heilstaat op!
Je draait oorzaak en gevolg om.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Picchia het volgende:
Yes, eindelijk!
Alleen nog wachten op de economische meltdown en dan richten we onze communistische heilstaat op!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:46 schreef Ixnay het volgende:
Nog even wachten en dan gelooft niemand meer in marktwerking. Mooie ontwikkelingen.
Het is maar zeer de vraag of het daar allemaal begonnen isquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is de ellende toch echt allemaal begonnen omdat er door de overheid verplichtte leningen aan armen dienden te worden verstrekt. Dat heeft niks met marktwerking te maken.
Wellicht, ontkrachten dat de financiele sector in Amerika naar marktwerking werkt is er wel mee aan te tonen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is maar zeer de vraag of het daar allemaal begonnen is.
Lijkt me namelijk een bewering die onmogelijk hard te maken is.
Je zou een punt hebben als alleen Freddy en Fanny er echt last van hebben. Maar dat lijkt niet het gevalquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wellicht, ontkrachten dat de financiele sector in Amerika naar marktwerking werkt is er wel mee aan te tonen.
Allemaal afhankelijk van tijd en context.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:53 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig was het Communisme al dood, dus we hoeven niet bang te zijn dat die ineens weer op komen dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |