abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62310302
- republikeinen op verlies in de US
- banken genationaliseerd
- Elsevier kan maar geen koper vinden voor oa het blad en de site Elsevier
- niemand gelooft meer in marktweking
- Verdonk onderuit in peilingen
- Jorg Haider dood

zomaar een paar punten die gebeuren in deze 'revolutionaire' Oktobermaand

En dat alles na het 'jij was links in de jaren 80 dus fout' offensief van de rechtse media zoals de Telegraaf, Elsevier en Geenstijl, die ik voor de kerst ook wel zie verdwijnen
pi_62310320
Ja, nog even en het is leefbaar.
pi_62310340
Beetje te vroeg om te juichen

Maarja, het zou mooi zijn als er 91 jaar na dato weer een revolutie plaats vind
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62310351
zonder rechts geen links en andersom
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62310370
Owja, je vergeet de massaontslagen bij De Telegraaf en het egostreel blaadje voor geldbeluste Gordon Gekko yuppen De Pers die aan een zijden draadje bungelt
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_62310464
Wie het laatst lacht, lacht het best. Linkse TS lacht het eerst, dus...
pi_62310522
Ik hoop van niet...
-
pi_62310548
Yes, eindelijk!

Alleen nog wachten op de economische meltdown en dan richten we onze communistische heilstaat op!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:34:30 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_62310696
Het doet mij iig goed te zien dat de PvdA weer omhoog gaat in de peilingen.
pi_62310876
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:34 schreef remlof het volgende:
Het doet mij iig goed te zien dat de PvdA weer omhoog gaat in de peilingen.
Mwa, het blijkt dat het Wildersvolk amper van mening is veranderd over hem. Het zullen vooral verschuivingen zijn binnen links denk ik
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_62310896
Het enige wat ik tof vind is dat van Elsevier
Kut blad + site voor paupers
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:46:30 #12
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_62310899
Nog even wachten en dan gelooft niemand meer in marktwerking. Mooie ontwikkelingen.
pi_62311070
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:46 schreef Ixnay het volgende:
Nog even wachten en dan gelooft niemand meer in marktwerking. Mooie ontwikkelingen.
nee maar de voorbeelden die we hebben zijn ook niet hoopgevend he, met dat zorgverzekeringskartel met vaste procentuele inhouding op het salaris.
De VVD is altijd druk om er een vrienden club mee blij te maken.
De afsplitsing van de kabel en de leverancier in de energiesector hebben ze ook weten te tackelen en alleen dankzij Europa zal het toch goed gekomen

Als er een monopolie gemaakt kan worden staat de VVD vooraan om te helpen
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:03:41 #14
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62311187
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Picchia het volgende:
Yes, eindelijk!

Alleen nog wachten op de economische meltdown en dan richten we onze communistische heilstaat op!
Dan begin ik een burgeroorlog.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62311589
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Picchia het volgende:
Yes, eindelijk!

Je draait oorzaak en gevolg om.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:41:17 #16
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62311962
Want het gedachtegoed van "rechts" beperkt zich inderdaad alleen tot "de markt"..

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_62312066
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:46 schreef Ixnay het volgende:

Volgens mij is de ellende toch echt allemaal begonnen omdat er door de overheid verplichtte leningen aan armen dienden te worden verstrekt. Dat heeft niks met marktwerking te maken.
pi_62312078
Het is logisch dat deze types nu even klappen krijgen maar ze komen wel weer terug hoor .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62312131
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Volgens mij is de ellende toch echt allemaal begonnen omdat er door de overheid verplichtte leningen aan armen dienden te worden verstrekt. Dat heeft niks met marktwerking te maken.
Het is maar zeer de vraag of het daar allemaal begonnen is .
Lijkt me namelijk een bewering die onmogelijk hard te maken is.
pi_62312149
Dat terwijl Elsevier toch het mooiste stukje rooie propaganda is dat er bestaat... Zonde.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:51:29 #21
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_62312160
hoi hoi hoi hoi hoi hoi
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:53:24 #22
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_62312198
Gelukkig was het Communisme al dood, dus we hoeven niet bang te zijn dat die ineens weer op komen dagen.
[KNE]-Mod
pi_62312268
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is maar zeer de vraag of het daar allemaal begonnen is .
Lijkt me namelijk een bewering die onmogelijk hard te maken is.
Wellicht, ontkrachten dat de financiele sector in Amerika naar marktwerking werkt is er wel mee aan te tonen.
pi_62312336
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wellicht, ontkrachten dat de financiele sector in Amerika naar marktwerking werkt is er wel mee aan te tonen.
Je zou een punt hebben als alleen Freddy en Fanny er echt last van hebben. Maar dat lijkt niet het geval .
pi_62312510
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:53 schreef ThE_ED het volgende:
Gelukkig was het Communisme al dood, dus we hoeven niet bang te zijn dat die ineens weer op komen dagen.
Allemaal afhankelijk van tijd en context.

Naarmate technologie zich doorontwikkelt en er netwerken gebouwd worden met gigantische capaciteit terwijl anderzijds de tekortkomingen van de vrije markt aan het licht komen en de wereld steeds kleiner wordt waardoor er een steeds grotere globaal overlappende cultuur ontstaat, lijkt de kans me vrij groot dat er mensen zullen gaan pleiten voor een systeem waarin de planeconomie terugkeert.

Alleen ditmaal ondersteund door een veelvoud aan economische en technologische kennis, en feitelijk wereldwijd.

Maar goed, dat is dus afhankelijk van de situatie, maar zeker niet ondenkbaar (m.i.)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')