quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef livelink het volgende:
Bij ons ook geen supermarkt op zondag open, maar iets landelijker wonen heeft ook zijn voordelen. Zo gaan wij vandaag naar een pompoenenfestival. Vanmiddag bij de boer een pompoen kopen en uithollen en vanavond door ons dorp een lampionnenoptocht met alle vandaag gemaakte pompoenenlampionnen. Erg leuk altijd.
Het uithollen is een serieus werkje, zoals je op deze foto ziet.
[ afbeelding ]
En dit is vervolgens de beloning. Op de route houden de omwoners zoveel mogelijk hun lampen uit om het extra donker te maken.
'
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat leuk livelink!
Ik heb net bij Xenos uitstekers gekocht voor koekjes in pompoenvorm, is ook leuk
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:19 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk Livelink! Ik vind het ook altijd zo leuk om te doen![]()
.
En ik heb ook uitstekers voor halloween Maneki: pompoen, spook en kat met bolle rug
JA!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:42 schreef Reinhilde het volgende:
Ehm.. hebben we nou iedereen weggejaagd met ons gekwijl?
Vraag het maar even aan een modje die kunnen de tekst wel terug zetten...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Belana het volgende:
ik heb je post gemist Bar, ben heel nieuwsgierig
we hebben een geschikt plekje gevonden voor de kat, er moet nog een bordje bij van Ian, dat moeten we nog zien te regelen, maar het is goed zo
Ohhhhhquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Reinhilde het volgende:
en mocht je erg van kerst houden (ME!ME!ME!ME!ME!) kerstig linkje.
Je mag het wel even terug zetten voor Belana hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:47 schreef Brighteyes het volgende:Bar!
![]()
Ik heb mijn rechten even misbruikt om te kjiken wat je geschreven had.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:40 schreef _Bar_ het volgende:
Belana jammer van de kat, is het nog gelukt om een geschikt plekje te vinden?
Ik heb hier geneens een oven dus bakken ed zit er hier helaas niet in.![]()
Dit is een leuke om (gratis) inspiratie op te doen: Gingerbread House Heaven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die gingerbread houses ohmygosh!
Whoohoo ik heb weer een plekje om m`n geld naartoe te brengen ghehe
het was gezellig bij kai en m@X. Amber was uiteraard ook mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef Reinhilde het volgende:Was Sara helemaal alleen op stap?
![]()
Veel plezier op de verjaardag van Kai! Gaat zijn grote vriendin Amber ook mee?
Jaa die kende ik, zo leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dit is een leuke om (gratis) inspiratie op te doen: Gingerbread House Heaven.
Die gedachte is mij dus echt al heel vaak door het hoofd geschoten. We boekten een ticket naar Florence net nadat dat vliegtuig in Spanje naar beneden donderde en toen dacht ik dat dus... het zal je gebeuren dat je voor je werk weg moet en dat je niet meer terug komt... Is het dat allemaal echt wel waard?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Webkim het volgende:
Pfff. Ik had het er van de week nog met iemand over: het zal je gebeuren dat je omkomt terwijl je voor je werk weg bent...
Een vriend/klasgenoot van mij is omgekomen terwijl hij voor zijn studie een jaar in het buitenland was. Net 2 maanden weg was hij. Verdronken door kramp. In Taiwan gecremeerd, zn familie was inmiddels overgekomen, en toen met de as naar Nederland gebracht en bijgezet in de Chinese begraafplaats in Den Haag. Gister was het 2 jaar geleden, en ik kan me nog steeds niet voorstellen wat een klap het moet zijn geweest voor zn ouders en broer en zus. Natuurlijk is het "afscheid nemen" als je iemand op Schiphol uitzwaait maar wie had gedacht dat dat de laatste keer zou zijn...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Webkim het volgende:
Pfff. Ik had het er van de week nog met iemand over: het zal je gebeuren dat je omkomt terwijl je voor je werk weg bent...
Ja? Het was toch "shaken. not stirred!"quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:59 schreef Memmel het volgende:
Nou bij mij ook. Vooral toen ik een week naar Nigeria moest. Toen vroeg ik me ook af of het het allemaal wel waard zou zijn.
Huuphuup, hij moet toch juist stired zijn en not shaken?
Klopt, shaken, not stirred.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja? Het was toch "shaken. not stirred!"
Of toch andersom? Hmm, nou twijfel ik...
Iemand bond kenner hier?
Ik zat het 6 uur nieuws te kijken, Sven wilde de treinen zien die gebotst waren, komt meteen erna dat bericht. Het kwam toen net ook op TT dus ik wist het nog niet. Ik riep echt dingen uit van WTF en hoe kan dat enzz......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:37 schreef lily het volgende:
Hebben jullie het al gehoord van Ernst Paul Hasselbach
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
erg zeg..
en dan ook nog Belaan der poesjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:45 schreef PM-girl het volgende:
Het is ook wel heel toevallig, twee bekende mensen die op een dag verongelukken, Jörg Haider en Ernst-Paul Hasselbach!
yep, stukken beterquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynske, zo moet ie dan goed zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:18 schreef livelink het volgende:
Iedere keer als ik weer een nieuwsbericht lees over de kredietcrisis krijg ik de neiging om lekker geld uit te gaan geven.
hoe voelt het voor jezelf nu? dat die training ophoud?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:44 schreef Oxymoron het volgende:
Gisteren mijn voorlopig laatste, ''mensentraining'' gehad.We zijn nu bijna een jaar, bezig geweest.
Ten eerste is het geld op (de begeleidster krijgt er geen uren meer voor betaald; het zorgkantoor vindt dat ik het nu zelf moet kunnen), ten tweede wordt het tijd om te kijken wat er, op lange, termijn, is blijven ''haken'' in mijn hoofd.
![]()
Wel lekker, gewinkeld. Nieuwe broeken gekocht (30% korting bij Didi), nieuwe schoenen opgehaald. Nu weer wennen, aan alles (eerst alles, wassen en dan in de kast leggen, ooit aandoen (kan tussen 2 weken en een jaar zijn).
Maar ik heb ook een mooie herinneringsmap gekregen aan mijn mensen-training.
Met foto's en tips en allerlei herinneringen.![]()
Nog Bedankt OUDers voor het toenmalige advies er iets mee te doen....![]()
![]()
Nee, da's een beetje ver weg en woonboulevards vind ik persoonlijk vreeeeeeeselijk. Ik wil echt shoppen en dan niet uit verveling maar omdat ik eigenlijk dingen nodig heb. Doordeweeks kom ik daar eigenlijk nooit aan toe en als er hier koopzondag is ben ik meestal ingeroosterd voor werkquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:41 schreef Ynske het volgende:
is braband in jouw buurt Rocka?
dan is er in verschillende steden koopzondag op oa de woonboulevards
Joh... leesprobleempje. Ik heb mijn bril nog niet!quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:55 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, er is een plek, die heet internet en die heeft elke zondag koopzondag! Elke dag ook koopavond!
Balen, dat je altijd moet werken. Vaak zijn het de eerste of laatste zondagen van de maand.
Erg hequote:
en oxy, denk je zelf dat er wat is blijven haken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:44 schreef Oxymoron het volgende:
Gisteren mijn voorlopig laatste, ''mensentraining'' gehad.We zijn nu bijna een jaar, bezig geweest.
Ten eerste is het geld op (de begeleidster krijgt er geen uren meer voor betaald; het zorgkantoor vindt dat ik het nu zelf moet kunnen), ten tweede wordt het tijd om te kijken wat er, op lange, termijn, is blijven ''haken'' in mijn hoofd.
![]()
Wel lekker, gewinkeld. Nieuwe broeken gekocht (30% korting bij Didi), nieuwe schoenen opgehaald. Nu weer wennen, aan alles (eerst alles, wassen en dan in de kast leggen, ooit aandoen (kan tussen 2 weken en een jaar zijn).
Maar ik heb ook een mooie herinneringsmap gekregen aan mijn mensen-training.
Met foto's en tips en allerlei herinneringen.![]()
Nog Bedankt OUDers voor het toenmalige advies er iets mee te doen....![]()
![]()
leuk! Is voor mij iig beter te doen, ik stuur Peet wel weer naar Serpoquote:
Duh, daar is de speeltuin pas voor kinderen vanaf zes jaar. Maar die 2 minuten, daar kan het Zuiderpark niet tegenopquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
BE en stinkie gefeliciteerd!!!
(Hier wordt het ook standaard vergeten)
Macka, echt? Ik heb op 2 minuten lopen het Volkspark maar je bracht me nog even aan het twijfelen, hoor!
Ik denk van wel, vooral in de winkels waar we vaker zijn geweest. Maar met kleine kinderen is het toch, steeds weer anders. Ik heb iig wel de ''toestemming' (ook van mijzelf) om naar meetings te gaan waar kinderen zijn en te winkelen waar soms kinderen, komen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:29 schreef Belana het volgende:
en oxy, denk je zelf dat er wat is blijven haken?
nou, dat klinkt goed oxyquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:19 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik denk van wel, vooral in de winkels waar we vaker zijn geweest. Maar met kleine kinderen is het toch, steeds weer anders. Ik heb iig wel de ''toestemming' (ook van mijzelf) om naar meetings te gaan waar kinderen zijn en te winkelen waar soms kinderen, komen.
Dat wankele evenwicht zal ook wel, altijd blijven. Het is altijd spannend maar NIET MEER GEVAARLIJK (dat schrijf ik groot, voor de mensen die het niet geloven).
Ow... zeg dat dan! Dan kom je toch gezellig deze kant op! En als je dinsdag komt krijg je ook nog een heerlijk stukje brownie met bramenjam en slagroomquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Duh, daar is de speeltuin pas voor kinderen vanaf zes jaar. Maar die 2 minuten, daar kan het Zuiderpark niet tegenop
ik wil Brent en Lucie natuurlijk samen op de wip zien, snap dat dan![]()
http://www.pompoenrecepten.nl/quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aangezien dit het pompoenenbankje is, heeft iemand vast wel een recept met pompoen. Geen soep, dat heb ik al gemaakt en was heel lekker!
Ingrid, wij aten vanavond pompoentaart met peccanoten (nou ja, met walnoten ipv peccanoten). Die eten we heel graag.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Aangezien dit het pompoenenbankje is, heeft iemand vast wel een recept met pompoen. Geen soep, dat heb ik al gemaakt en was heel lekker!
BE&Stinkie gefeliciteerd!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:43 schreef Yoni het volgende:
Wat leuk m@x! En Kai alweer vier! Wow!
Binnenkort trouwens even een Loods 5 date plannen?
Als je komt, neem je agenda mee. Gaan we die date direct even inplannenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:14 schreef Yoni het volgende:
@m@x: nee, morgen ben ik er niet. Kom alleen naar de vergadering, als ik het red tenminste...
In het zonnige noordoost brabantquote:
Dus geen brownies?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ingrid, wij aten vanavond pompoentaart met peccanoten (nou ja, met walnoten ipv peccanoten). Die eten we heel graag.
m@x, gefeliciteerd met je belezen kleuter!
noh....quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef bixister het volgende:
haha sitzbagger, klinkt niet echt uitnodigend.
Ja, kunnen we de mini-loco ruilen voor de videocamera!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:33 schreef livelink het volgende:
Rewimo, je kan ook naar de ruilmeet komen natuurlijk. Duitsland => Zaltbommel, dat moet toch wel lukken.
Dit is 'maar' op 150 meter hoogte we zijn ook op 1500 meter hoogte geweest, boven de wolken!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
o dat zou ik nou nooit durven
maar wat apart zeg!
hee wat leuk, had even gezegd dan was ik komen meeten in piratenlandquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het echt best heel erg eigenlijk.
Mss komt het omdat we dus allebei plannen hebben vandaag.
F. heeft een of andere duikdag en ik een reunie van 'pinkstervakanties' van vroegah.
Ik ga dus vanmiddag naar Piratenland in Gorinchem en dan komt F. daar ook nog heen, dus we kunnen romantisch zoenen tussen hordes gillende kinderen.![]()
Nee, dat was zeker niet normaal, tenminste, het gebeurde onze ballonvaarder twee keer per jaar. We moesten zo hoog gaan omdat we over een militaire basis vlogen. Dit mag niet lager ivm het zien van geheime dingen en vanwege ander vliegverkeer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:59 schreef livelink het volgende:
Is dat normaal dat de luchtballonnen zo hoog gaan? Ik wil wel heel graag een keer meevaren, maar 1500 meter en boven de wolken zitten lijkt me misschien heel even leuk, maar dat is toch niet mijn beeld bij een ballonvaart.
Ik heb nog een boekje gevonden inmiddelsquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:14 schreef Troel het volgende:
Ja, kunnen we de mini-loco ruilen voor de videocamera!
Wat verwacht je anders in het foute uur?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:50 schreef Stiemie het volgende:
Er is op de radio gewoon een KERSTLIEDJE. Het is pas 13 oktober!!
Ja maar ik wil naar zo'n mooi bos. Met wilde paarden en kleine kikkertjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier veel bossen hoor.Weet niet welke hoek van Friesland je gaat bezoeken.
Pfff, lastig, das voor mij echt de andere kant van de provincie. Hier in het bos ook wilde paarden en kikkers trouwens.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil naar zo'n mooi bos. Met wilde paarden en kleine kikkertjes![]()
In de buurt van Holwerd zitten we. Waar moet ik heen?
Ja. Net als de vliegende panters.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef Stiemie het volgende:
Foute uur? Radio staat bij mijn collega aan en herkende ineens een kerstmedodieHet is in ieder geval wel heel fout
Ja. Daar gaan we sowieso heen. En naar zee ook. Natuurlijk. Maar ik wil ook naar zo'n bos. Maar misschien is het daar wel overal ja en hoef ik niet te zoeken. En misschien heeft iemand anders een ideequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pfff, lastig, das voor mij echt de andere kant van de provincie. Hier in het bos ook wilde paarden en kikkers trouwens.Volgens mij is dat tegenwoordig in alle bossen hier zo. (paarden en schotse hooglanders)
Lekker trouwens, even er tussen uit.Hopelijk is het weer zoals het gister ook was. En een dagje Ameland is ook heel erg leuk.
Het is in Groningen, Luchtbel. Hier staat wat info.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:28 schreef Luchtbel het volgende:
Vond je het leuk PM? Het ziet er mooi maar ook vreselijk eng uit.
Spuuglokje, even naar aanleiding van je leuke foto's in het fototopic. Mag ik vragen waar dat bos is? Is het Groningen of Friesland? We gaan volgende week namelijk een week naar Friesland en eigenlijk zouden we vooral niets doen en vooral niets plannen vooraf. Maar ik wil toch een beetje weten wat ik daar kan doen? Waar vind ik zulke bossen enzo? Tips?
WTF! Ik woon in de buurt van Holwerd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar ik wil naar zo'n mooi bos. Met wilde paarden en kleine kikkertjes![]()
In de buurt van Holwerd zitten we. Waar moet ik heen?
Wellesquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:15 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het is in Groningen, Luchtbel. Hier staat wat info.Als je in Friesland zit, is Bakkeveen misschien leuk? Nou moet ik wel zeggen dat dat wel 25 jaar geleden is dat ik daar gewandeld heb, daar gingen ik en mijn zus wel eens met de buurvrouw naartoe, om haar honden ook uit te laten. Heel mooie zandvlakten met heide. Maar ja, dat zijn weer geen kikkertjes en paarden.
Ik heb helaas alleen maar tips over Groningen en Drenthe, ik kom eigenlijk nooit in Friesland.
Ik herken het. Ik heb onwijze honger maar als ik aan eten denk word ik kotsmisselijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb echt honger!!! Ik heb al 4 boterhammen op en nog steeds doet mn maag zeuren. En ik moet nog 3 kwartier wachten voor de lunch. Bah, honger hebben zuigt!
Mijn auto moet gekeurd worden.... 3 maanden geleden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef Webkim het volgende:
Lekkage.![]()
Wij moeten nieuwe banden onder de auto. Da's ook best duur.![]()
Leek staat (na Assen) namelijk op ons ditisweleenleukplekjeomhuizentekijkenalsonshuisooiteensverkochtraakt-lijstje.quote:
Had ik al eens gezegd dat het huis van de buren te koop staatquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:03 schreef Noli. het volgende:
[..]
Leek staat (na Assen) namelijk op ons ditisweleenleukplekjeomhuizentekijkenalsonshuisooiteensverkochtraakt-lijstje.
Inside-info over waar wel en waar niet in Leek is altijd welkom.
idd geen stijl dat ze gewoon binnenkomenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:53 schreef Webkim het volgende:
Een afspraak maken vind ik wel het minste. Je kan toch niet zomaar onaangekondigd iemands woning binnen, ook al ben je de eigenaar?![]()
![]()
Grote tuin, extra kamer, klinkt goed. Maar jullie huren dus particulier? Ben je niet ingeschreven bij een woningbouwvereniging?
Ja, mijn moederquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:31 schreef Webkim het volgende:
Iemand hier al eens een ooglidcorrectie laten doen trouwens?
Ik ben dat continue ben je moe / boos / is er iets meeeeer dan beu!
een kennis van mij kreeg t vergoed en die had t minder erg dan ik (vind ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef bixister het volgende:
ik ben ook behept met van die fijne overhangende oogleden. maar aan een operatie ben ik nog niet toe hoor. bovendien heb ik ook geen idee of ik zoiets vergoed zou kunnen krijgen. laat 't even weten E.T, of het bij jou lukt? ik wist trouwens helemaal niet dat jij dat ook had! is 't zo erg echt?
Bij mijn moeder was dat omdat ze haar "wallen" onder het oog ook hadden gedaan. Dan gaan je ogen aan de onderkant open staan, dat trekt dan vanzelf wel bij. En de ingreep onder aan het oog was pijnlijker dan aan het ooglid zelf.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:20 schreef bixister het volgende:
een collega hier heeft 't ook laten doen, en in 't begin herkende ik haar gewoon niet, inderdaad die opengesperde ogen. dat beangstigt me wel bij zo'n beslissing.
Die foto is van voor de ingreepquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:28 schreef bixister het volgende:
en die foto in je foto-boek syrena, was die voor of na de ingreep? daar zie ik hangend lid (bah!) noch wal! of kan ze het zo goed camoufleren.
die collega had ook haar wallen (en meer) mee laten liften, inderdaad. maar de eerste keer dat ik haar zag dacht ik echt dat 't heel iemand anders was. alleen aan de stem herkende ik haar. en ik was natuurlijk ook weer zo handig om dat te zeggen.
Het was idd heerlijk weer! Nu nog steeds trouwens, terug in de randstad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:38 schreef huuphuup het volgende:
WB cattie, je hebt mazzel gehad met het mooie weer zeg! of regende het op texel?
Lijkt me heerlijk dat uitwaaien over het strand enzo
Mijn moeder heeft het laten doen. Is erg meegevallen en het ziet er (nog steeds, is alweer wat jaartjes geleden) heel mooi uit. Wat voor haar de doorslag heeft gegeven was vooral dat ze zo'n moeite had om haar ogen open te houden (letterlijk dus).quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:31 schreef Webkim het volgende:
Iemand hier al eens een ooglidcorrectie laten doen trouwens?
Ik ben dat continue ben je moe / boos / is er iets meeeeer dan beu!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:37 schreef cattie het volgende:
Ik ben terug van een weekend Texel met schoonfamilie. Ik ben niet teruggezwommen, maar heb gewoon de boot genomen. Het weekend was zoals ik al verwacht had. Soms gezellig, maar ik voel me niet op mijn gemak bij hen. Constant het gevoel dat ik beoordeeld word als moeder, ik voel dat ze het niet eens zijn met onze manier van opvoeden, ze vinden Ive vooral lastig. Maar ja, het was heerlijk weer, we hebben nog lekker op het strand gewandeld (Ive kan zo heerlijk spelen op het strand!) en een lange fietstocht gemaakt.
BE, wat rot zo'n tegenvaller! Wij zitten nu qua kosten op 1660 euro qua tegenvallers in ruim 1 maand.
Huuphuup, ik had ze er ook uitgezet! Ik vind het echt not-done om dat zonder bericht vooraf te komen doen.
daar zullen er niet veel van zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:08 schreef cattie het volgende:
Die willen een kind dat de hele dag met een boekje op de bank zit en overal braaf achteraan loopt en uren stil zit.
Mijn moeder en vader op 1 foto samen, op de andere sta ik met mijn zusquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:12 schreef lily het volgende:
Ik zit ook wel eens te denken aan een ooglidcorrectie. Ik heb er alleen nog niet genoeg last van om het ook echt te doen (bij mij zou het meer voor de mooi zijn dan omdat ik er last van heb en vergoeden kan ik dus wel helemaal vergeten).
Is dat je moeder in je fotoboek, Syrena? Wat lijk je dan veel op haar
Dat denk ik ook niet.quote:
Gezelligquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hier een lieveheersbeestjesuitbraakIn mijn auto
Ja het is nie veel voor dat geld hčquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Is het niet zelfs huisvredebreuk Huuphuup als iemand (ook al is het de eigenaar) zonder een afspraak bij je naar binnen zou komen? Straks mis je een aantal waardevolle dingen nadat zij zijn langs geweest. Ik vind het not done in ieder geval. En 620 euro voor die paar m2Ik ben dan bij je langs geweest van het weekend maar ik had de huurprijs zeker de helft geschat van wat jullie daadwerkelijk betalen. Is het misschien nog uit te houden tot je klaar bent met je studie? Dan andere woonplaats zoeken desnoods waar je misschien met jullie beide salaris woonruimte zou kunnen kopen? Heb net even mijn ex gebeld en die heeft in amsterdam een koopappartement voor nog geen 750 euro netto per maand met servicekosten en stookkosten en 2 slaapkamers. En dan ben je eigenaar. www.langswater.nl
Medisch gezien wordt een borstverkleining al heeeel snel geaccepteerd, zeker met een verhaal van de arts erbij. Maar op psychische gronden iets vergoed krijgen is heel moeilijk weet ik. Bovendien, dan krijg je dus een soort van aantekening ergens (vraag me niet waar). Voor een vriendinnetje van mij iig reden genoeg om daar niet aan te beginnen. (mefke moppelt nog wat na over zorgverzekeraars en vergoeden, breek me de bek niet open)quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:27 schreef huuphuup het volgende:
Is het niet zo dat je dat soort dingen vergoed krijgt als er medische of psychische redenen voor zijn?
Dus net als met een borstverkleining bijvoorbeeld, dat je er medisch last van je nek van krijgt en psychisch dat je er onzeker door wordt ofzo?
Integendeel... het begint pas. Vloer leggen, behangen en dan de andere kamers in dit huis nog....quote:
Ja, Akineton heb ik ook ja. Pfffff, ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:46 schreef Igraine het volgende:
Prolactine wordt in de hypofyse aangemaakt, dus ook in je hoofd als het ware. Heb je ook Akineton Oxy?
JustMe is er echt een heel ander mens van geworden vind ik, zo mooi is dat geworden. Elke keer als ik haar zie verbaas ik me er weer over.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
JustMe heeft het ook laten doen, een ooglidcorrectie, een paar jaar terug. Er hebben zelfs nog foto's gestaan op FOK!
Oh ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef Ynske het volgende:
Zitten hier nog mensen te kijken naar
[ afbeelding ]
daar heb ik vandaag bij de boekenmarkt 6 dvdboxen van gekochtquote:
die heb ik dan weer nietquote:Heb ze alle 3 op DVD
Ik heb van CSI Las Vegas nog 5 dvd boxen staan, heel seizoen 1 en 2 en half seizoen 3 volgens mij...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb ik vandaag bij de boekenmarkt 6 dvdboxen van gekocht
CSI Miami seizoen 1 (2 boxen)
CSI Miami seizoen 2 (2 boxen)
CSI NY seizoen 1 (2 boxen)
voor 18 euro samen
[..]
die heb ik dan weer niet
Ook een groot Disneyfilmsfan? Ik heb ze bijna allemaal.. Mis o.a. Fantasia en Fantasia 2000 en dan nog een paar van die vervolgfilms, maar ik ben een heel eind.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:26 schreef huuphuup het volgende:
Ja
maar dan ga ik nu voor een droomhuis met de efteling in de achtertuinof een bijna-droomhuis dan.
Ooooh pirates! Die moeten ook nog op het lijstje van dvd's-die-ik-ooit-wil-kopen; maar eerst mn Disney verzameling afmaken
aaah zo de huupquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat -> [OUD SC] Het pompoenenbankje
Ooooh die Fantasiafilms inderdaad!quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ook een groot Disneyfilmsfan? Ik heb ze bijna allemaal.. Mis o.a. Fantasia en Fantasia 2000 en dan nog een paar van die vervolgfilms, maar ik ben een heel eind.
denken dat je het gaat doen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:33 schreef Webkim het volgende:We hebben ineens een reis in optie staan. Drie weken Amerikaanse westkust. Voor donderdag de knoop doorhakken en ik denk dat we het gaan doen.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |