quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef livelink het volgende:
Bij ons ook geen supermarkt op zondag open, maar iets landelijker wonen heeft ook zijn voordelen. Zo gaan wij vandaag naar een pompoenenfestival. Vanmiddag bij de boer een pompoen kopen en uithollen en vanavond door ons dorp een lampionnenoptocht met alle vandaag gemaakte pompoenenlampionnen. Erg leuk altijd.
Het uithollen is een serieus werkje, zoals je op deze foto ziet.
[ afbeelding ]
En dit is vervolgens de beloning. Op de route houden de omwoners zoveel mogelijk hun lampen uit om het extra donker te maken.
'
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat leuk livelink!
Ik heb net bij Xenos uitstekers gekocht voor koekjes in pompoenvorm, is ook leuk
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:19 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk Livelink! Ik vind het ook altijd zo leuk om te doen![]()
.
En ik heb ook uitstekers voor halloween Maneki: pompoen, spook en kat met bolle rug
JA!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:42 schreef Reinhilde het volgende:
Ehm.. hebben we nou iedereen weggejaagd met ons gekwijl?
Vraag het maar even aan een modje die kunnen de tekst wel terug zetten...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Belana het volgende:
ik heb je post gemist Bar, ben heel nieuwsgierig
we hebben een geschikt plekje gevonden voor de kat, er moet nog een bordje bij van Ian, dat moeten we nog zien te regelen, maar het is goed zo
Ohhhhhquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Reinhilde het volgende:
en mocht je erg van kerst houden (ME!ME!ME!ME!ME!) kerstig linkje.
Je mag het wel even terug zetten voor Belana hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:47 schreef Brighteyes het volgende:Bar!
![]()
Ik heb mijn rechten even misbruikt om te kjiken wat je geschreven had.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:40 schreef _Bar_ het volgende:
Belana jammer van de kat, is het nog gelukt om een geschikt plekje te vinden?
Ik heb hier geneens een oven dus bakken ed zit er hier helaas niet in.![]()
Dit is een leuke om (gratis) inspiratie op te doen: Gingerbread House Heaven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die gingerbread houses ohmygosh!
Whoohoo ik heb weer een plekje om m`n geld naartoe te brengen ghehe
het was gezellig bij kai en m@X. Amber was uiteraard ook mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef Reinhilde het volgende:Was Sara helemaal alleen op stap?
![]()
Veel plezier op de verjaardag van Kai! Gaat zijn grote vriendin Amber ook mee?
Jaa die kende ik, zo leukquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:07 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dit is een leuke om (gratis) inspiratie op te doen: Gingerbread House Heaven.
Die gedachte is mij dus echt al heel vaak door het hoofd geschoten. We boekten een ticket naar Florence net nadat dat vliegtuig in Spanje naar beneden donderde en toen dacht ik dat dus... het zal je gebeuren dat je voor je werk weg moet en dat je niet meer terug komt... Is het dat allemaal echt wel waard?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Webkim het volgende:
Pfff. Ik had het er van de week nog met iemand over: het zal je gebeuren dat je omkomt terwijl je voor je werk weg bent...
Een vriend/klasgenoot van mij is omgekomen terwijl hij voor zijn studie een jaar in het buitenland was. Net 2 maanden weg was hij. Verdronken door kramp. In Taiwan gecremeerd, zn familie was inmiddels overgekomen, en toen met de as naar Nederland gebracht en bijgezet in de Chinese begraafplaats in Den Haag. Gister was het 2 jaar geleden, en ik kan me nog steeds niet voorstellen wat een klap het moet zijn geweest voor zn ouders en broer en zus. Natuurlijk is het "afscheid nemen" als je iemand op Schiphol uitzwaait maar wie had gedacht dat dat de laatste keer zou zijn...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef Webkim het volgende:
Pfff. Ik had het er van de week nog met iemand over: het zal je gebeuren dat je omkomt terwijl je voor je werk weg bent...
Ja? Het was toch "shaken. not stirred!"quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:59 schreef Memmel het volgende:
Nou bij mij ook. Vooral toen ik een week naar Nigeria moest. Toen vroeg ik me ook af of het het allemaal wel waard zou zijn.
Huuphuup, hij moet toch juist stired zijn en not shaken?
Klopt, shaken, not stirred.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja? Het was toch "shaken. not stirred!"
Of toch andersom? Hmm, nou twijfel ik...
Iemand bond kenner hier?
Ik zat het 6 uur nieuws te kijken, Sven wilde de treinen zien die gebotst waren, komt meteen erna dat bericht. Het kwam toen net ook op TT dus ik wist het nog niet. Ik riep echt dingen uit van WTF en hoe kan dat enzz......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:37 schreef lily het volgende:
Hebben jullie het al gehoord van Ernst Paul Hasselbach
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
erg zeg..
en dan ook nog Belaan der poesjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:45 schreef PM-girl het volgende:
Het is ook wel heel toevallig, twee bekende mensen die op een dag verongelukken, Jörg Haider en Ernst-Paul Hasselbach!
yep, stukken beterquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynske, zo moet ie dan goed zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |