quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:49 schreef livelink het volgende:
Bij ons ook geen supermarkt op zondag open, maar iets landelijker wonen heeft ook zijn voordelen. Zo gaan wij vandaag naar een pompoenenfestival. Vanmiddag bij de boer een pompoen kopen en uithollen en vanavond door ons dorp een lampionnenoptocht met alle vandaag gemaakte pompoenenlampionnen. Erg leuk altijd.
Het uithollen is een serieus werkje, zoals je op deze foto ziet.
[ afbeelding ]
En dit is vervolgens de beloning. Op de route houden de omwoners zoveel mogelijk hun lampen uit om het extra donker te maken.
'
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat leuk livelink!
Ik heb net bij Xenos uitstekers gekocht voor koekjes in pompoenvorm, is ook leuk
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:19 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk Livelink! Ik vind het ook altijd zo leuk om te doen![]()
.
En ik heb ook uitstekers voor halloween Maneki: pompoen, spook en kat met bolle rug
JA!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:42 schreef Reinhilde het volgende:
Ehm.. hebben we nou iedereen weggejaagd met ons gekwijl?
Vraag het maar even aan een modje die kunnen de tekst wel terug zetten...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:28 schreef Belana het volgende:
ik heb je post gemist Bar, ben heel nieuwsgierig
we hebben een geschikt plekje gevonden voor de kat, er moet nog een bordje bij van Ian, dat moeten we nog zien te regelen, maar het is goed zo
Ohhhhhquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Reinhilde het volgende:
en mocht je erg van kerst houden (ME!ME!ME!ME!ME!) kerstig linkje.
Je mag het wel even terug zetten voor Belana hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:47 schreef Brighteyes het volgende:Bar!
![]()
Ik heb mijn rechten even misbruikt om te kjiken wat je geschreven had.![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:40 schreef _Bar_ het volgende:
Belana jammer van de kat, is het nog gelukt om een geschikt plekje te vinden?
Ik heb hier geneens een oven dus bakken ed zit er hier helaas niet in.![]()
Dit is een leuke om (gratis) inspiratie op te doen: Gingerbread House Heaven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die gingerbread houses ohmygosh!
Whoohoo ik heb weer een plekje om m`n geld naartoe te brengen ghehe
het was gezellig bij kai en m@X. Amber was uiteraard ook mee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:24 schreef Reinhilde het volgende:Was Sara helemaal alleen op stap?
![]()
Veel plezier op de verjaardag van Kai! Gaat zijn grote vriendin Amber ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |