quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
Jeuh!!![]()
![]()
quote]Op zaterdag 11 oktober 2008 03:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
werkt het lekkerste, muisstil en ik heb de koptelefoon op met dit
http://www.radiodigitaal.nl/
yep.......... ik wacht wel effe........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
Heej mag ik eens wat vragen? ben dan wel ff aan het typen.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:51 schreef eerenson het volgende:
Goedemorgen allemaaltijd voor een bakkie
Mja bakkie koffie dus, bedankt voor het compleet maken van de zinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
bakkie wat......? bakkie koffie..........
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Lies<
ben je je memoires aan het schrijven ?
Ik vroeg me eigenlijk af of Liesje niet een beetje te veel heeft gezopen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Lies<
ben je je memoires aan het schrijven ?
Nee hoor, zo ben ik wel vaker, en wie ben jij?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af of Liesje niet een beetje te veel heeft gezopen?![]()
![]()
![]()
nee geen stomme vraag......... je bent zo oud als je je voelt,quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:54 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je? Iets waar ik de laatste tijd soms over nadenk? In mijn hart voel ik me nog steeds een meisje. Natuurlijk als iemand het zou vragen zou ik zeggen dat ik een vrouw ben, want meisje klinkt zo stom. Maar als iemand mij een vrouw noemt krijg ik een kop als een boei, en denk ik WTF vrouw? (het viel wel mee, me4t de lengte van de vraag dacht dat ik het moeilijker onder woorden kon brengen) Ik ken ook maar weinig mensen die ik als vrouw zoiu bestempelen, het zijn allemaal nog meisjes. Terwijl mijn moeder vroeger oud was met 29 jaar. Volgens mij ben jij ook nog een meisje, maar misschie zie ik dat wel verkeerd?
Stomme vraag he?
Andere tijden, in je moeders tijd moesten ze wel sneller "volwassen" worden, in die tijd trouwden ze ook veel sneller.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:54 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je? Iets waar ik de laatste tijd soms over nadenk? In mijn hart voel ik me nog steeds een meisje. Natuurlijk als iemand het zou vragen zou ik zeggen dat ik een vrouw ben, want meisje klinkt zo stom. Maar als iemand mij een vrouw noemt krijg ik een kop als een boei, en denk ik WTF vrouw? (het viel wel mee, met de lengte van de vraag dacht dat ik het moeilijker onder woorden kon brengen) Ik ken ook maar weinig mensen die ik als vrouw zoiu bestempelen, het zijn allemaal nog meisjes. Terwijl mijn moeder vroeger oud was met 29 jaar. Volgens mij ben jij ook nog een meisje, maar misschie zie ik dat wel verkeerd?
Stomme vraag he?
ja wel jonger, 29.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee geen stomme vraag......... je bent zo oud als je je voelt,
en ik ben 42 jaar........
dusze zeggen tegen mij ook ''mevrouw'' hoor......
hoe oud ben jij dan?
vast jonger dan ik.........
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:56 schreef eerenson het volgende:
[..]
Andere tijden, in je moeders tijd moesten ze wel sneller "volwassen" worden, in die tijd trouwden ze ook veel sneller.
nu is het allemaal anders, ik voel me nog een jongen maar ik ben een man![]()
denk ik :S
ooh en hallo
o........ maar dan ben je nog piep....... toch?quote:
Liesje is gewoon Liesjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af of Liesje niet een beetje te veel heeft gezopen?![]()
![]()
![]()
Naja het voelt gewoon alsof ik opeens allemaal keuzes moet maken enzo, huis kopen, is mijn relatie sterk genoeg, kids, idem, verantwoordelijkhedenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o........ maar dan ben je nog piep....... toch?
en onze moeders waren veel sneller oud denk ik, klopt wel een beetje, tenminste die van mij,
maar ja, die had op mijn leeftijd 8 kinderen en de negende onderweg........
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Liesje is gewoon Liesje![]()
Zeg man, wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:56 schreef eerenson het volgende:
[..]
Andere tijden, in je moeders tijd moesten ze wel sneller "volwassen" worden, in die tijd trouwden ze ook veel sneller.
nu is het allemaal anders, ik voel me nog een jongen maar ik ben een man![]()
denk ik :S
ooh en hallo
Ik gewoon djennekequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Liesje is gewoon Liesje![]()
ja zo rond je 30e jaar komen inderdaad al die vragen .........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het voelt gewoon alsof ik opeens allemaal keuzes moet maken enzo, huis kopen, is mijn relatie sterk genoeg, kids, idem, verantwoordelijkheden
quote:
Ok thnx!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja zo rond je 30e jaar komen inderdaad al die vragen .........
klopt wel, heb ik ook gehad........ de meeste vrouwen hoor Lies,(waarschijnlijk mannen ook wel)
is heel normaal, niks mis mee........
Jeetje dit gaat nog gezellig worden zo laat in de nacht.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
volgens mij is dit zo'n beetje het enige topic waar mensen nog wakker zijn....
dus...
Hee Liesje, ik weet er alles van hoor, ben twee maandjes geleden 30 gewordenquote:
zie je Lies......... de hulptroepen.........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hee Liesje, ik weet er alles van hoor, ben twee maandjes geleden 30 geworden
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Jeetje dit gaat nog gezellig worden zo laat in de nacht.....
welkom allemaal
Kijk je het youtubeje zelf ook even?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deze hoor ik nu door mijn koptelefoon.........
Ik moet toch eigenlijk wel naar bed toe, maar heb geen zinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gezelligheid kent toch geen tijd, maar ben blij dat er nog mensen wakker zijn (ik sowieso, want ik heb nachtdienst)
Kijk! daar heb ik wat aan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hee Liesje, ik weet er alles van hoor, ben twee maandjes geleden 30 geworden
als je morgen toch weinig te doen hebt kan dat toch wel???quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik moet toch eigenlijk wel naar bed toe, maar heb geen zin
Tja, kunnen wel, maar, ja, ik weet het niet, het is zo onfatsoenlijk om pas na 12-en uit je nest te komenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je morgen toch weinig te doen hebt kan dat toch wel???
aan wie heb je verantwoordelijkheid af te dragen dan??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, kunnen wel, maar, ja, ik weet het niet, het is zo onfatsoenlijk om pas na 12-en uit je nest te komen
dus dat!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik leef me je mee
Nou, dan is mijn hele dag in een klap al weg, lijkt dan tenminste zo. En dat is zonde van een weekend dag... ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
aan wie heb je verantwoordelijkheid af te dragen dan??
of is het iets wat jezelf gewoon niet graag doet?
ik kende hem alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk je het youtubeje zelf ook even?
Goh, echt een opstekerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:13 schreef eerenson het volgende:
30 is een mooie leeftijdokee ik moet nog 30 worden, okee als ik er aan denk krijg ik al een trauma maar.
tja, tis eigenlijk gewoon kut ja.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dan is mijn hele dag in een klap al weg, lijkt dan tenminste zo. En dat is zonde van een weekend dag... ofzo
ik heb helemaal géén ritmequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ok, daar heb je een punt, als je idd geen reden hebt lang te blijven liggen moet je ook lekker van de dag gaan genieten![]()
ik zit in de nachtdiensten, dus mijn slaap ritme is sowieso helemaal ruk...
Aan de andere kant, duurt mijn weekend nog heeeel langquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ok, daar heb je een punt, als je idd geen reden hebt lang te blijven liggen moet je ook lekker van de dag gaan genieten![]()
ik zit in de nachtdiensten, dus mijn slaap ritme is sowieso helemaal ruk...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb helemaal géén ritmeda's nog erger........
hoewel.........
ik wil hélemaal geen ritme![]()
morgen zie ik wel hoe laat ik mijn bed uitkom........
jeetje Lieke heb je niks gezelligersquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb helemaal géén ritmeda's nog erger........
hoewel.........
ik wil hélemaal geen ritme![]()
morgen zie ik wel hoe laat ik mijn bed uitkom........
hij is sezy hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan mijn nieuwe ava!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb vanavond al geslapen, wilde iets op ''netwerk'' zien en toen werd ik een paar uur later wakker.......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
krijg je dan geen last van slapeloosheid ofzo....je slaapt dus wanner je zin/tijd hebT?
Dus precies dat, als ik te moe uit mijn werk kom, even slapen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb vanavond al geslapen, wilde iets op ''netwerk'' zien en toen werd ik een paar uur later wakker.......![]()
en als ik moet weken........ 3 dagen per week, en het is een beetje te laat geworden, duik
ik gewoon meteen mijn bed in als ik thuiskom.......... meestal zit er wel een bak voer in de vriezer,
dus eten komt dan na het slapen........
eh....... ik zei toch al....... geen enkel ritme hier
Ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus precies dat, als ik te moe uit mijn werk kom, even slapen.
ik heb écht de pest aan ''vaste tijden'' voor slapen, eten, koffie drinken, etc..... ect.......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus precies dat, als ik te moe uit mijn werk kom, even slapen.
ja lies , kan je niet een iets ''leukere'' nemen, dit is wel eh een beetje ..... eh.......quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jeetje Lieke heb je niks gezelligers
Hmz, ik word juist heel snel wakker, maar val dan ook weer heel snel in slaap. Ik ben er ook achter gekomen, dat ik bijvoorbeeld van rook wakker word. Best handig om te weten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ook ..... áls ik slaap is het ook gelijk een coma soms.......
quote:
quote:
wijstequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eigenlijk ben ik hier dus de oudste hé.........
![]()
ook niet normaal eigenlijk........
ik denk als ik éénmaal in çoma'' ben dat ik gewoon met mijn huis mee affik eigenlijk........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmz, ik word juist heel snel wakker, maar val dan ook weer heel snel in slaap. Ik ben er ook achter gekomen, dat ik bijvoorbeeld van rook wakker word. Best handig om te weten.
ja die is geinig..........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ohwja, dankzij jou fan, heb ik mijn jaren geleden gekochte dvd box van ally mc beal eens uit de kast getriokken, en vind het weer geweldig!
En hoe kwam je daarachter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmz, ik word juist heel snel wakker, maar val dan ook weer heel snel in slaap. Ik ben er ook achter gekomen, dat ik bijvoorbeeld van rook wakker word. Best handig om te weten.
jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
behalve nu dan![]()
maar dat komt omdat het heul gezllie is hier!
Tja herfst enzo he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja die is geinig..........
ik ga binnenkort beginnen aan de sopranos.........
Hee, je hebt opeens een avaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef eerenson het volgende:
Pff nog 2 uurtjes dan kan ik eindelijk naar bed...
nog maar een bakkie (koffie)
moet je dan mee? nee toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:32 schreef djenneke het volgende:
Maar... nu gaat mijn vriend wel slapen...
Proost!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef eerenson het volgende:
haha ja duurde even voor ik er een had gevonden die niet te groot wasquote:
Ja lekker is dat he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:32 schreef djenneke het volgende:
Maar... nu gaat mijn vriend wel slapen...
ah....... ik heb even gespiekt in je fobo je bent beveiliger........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef eerenson het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef eerenson het volgende:
Ik ben heel slecht, maar.... Ik ben dus net een dikke week gestopt met roken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet je dan mee? nee toch?
of je moet mee willen natuurlijk dan is het een andere zaak
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah....... ik heb even gespiekt in je fobo je bent beveiliger........
ja, dan moet je wel even wakker blijven, dan helpt dit wel denk, met een paar bakken
koffie inderdaad......
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht, maar.... Ik ben dus net een dikke week gestopt met roken.
Maar hij dus niet.
En nou ja, ik wil er gewoon echt niet over zeiken tegen hem. Maar... hij stinktnaar rook. Terwijl hij verder wel heel erg lekker ruikt altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |