Zullen we het gewoon LS houden deze nacht?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ik dacht dacht Spapaars het wel allemaal op een rijtje had.
ik doe niet anders schatquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon LS houden deze nacht?
Dat is like so, middelbare school.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nu ben ik weer helemaal in the Travolta mood........![]()
Ohw ik was meer into Patrick!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oe oe oe hunny..........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you're the one that i want.........
quote:
quote:
Kan de topic van toen, niet vinden.quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:05 schreef CarOnline het volgende:
en hey ook nog he, ik heb geen geluid op mn boxen en dus ik moet met dekoptelefoon p dus
ik hoor niets als we zingen
quote:
Ohw dat herken ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik moest mijn computer weer eens opnieuw opstarten.........
alles zat vast........
gebeurd wel vaker bij mij.........
Spapaars plaatsbaar in een rijtje? never!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ik dacht dacht Spapaars het wel allemaal op een rijtje had.
One more time Stevie
Gelijk heb je, gewoon doorposten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, ik begrijp jullie liedjes spelletje gewoon niet zo goed, en ga er ook niet tussen zitten ofzo
Nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Okheb jij verstand van download programma's voor mp3?
Waar neem je pauze van?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Tiet fur een pafke![]()
als er nog iemand wakker is.....gok ik op Liesje........
Ik heb gewoon 2 ritmes, ik werk 3 dagen per week, de avonden daarvoor slaap ik vroeg, de andere nachten laat! Te laat. Maar ik geniet zo van de nachten, vandaag heb ik gewerkt, en heb speciaal een paar uur geslapen zodat ik optimaal van deze "vrije"nacht kon genietenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
jij bent bijna nog erger dan ik..........
wanneer slaap jij? overdag?
bijna net zoiets als ik dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 ritmes, ik werk 3 dagen per week, de avonden daarvoor slaap ik vroeg, de andere nachten laat! Te laat. Maar ik geniet zo van de nachten, vandaag heb ik gewerkt, en heb speciaal een paar uur geslapen zodat ik optimaal van deze "vrije"nacht kon genieten
Ah typisch iets voor de nacht ook, lekker in je uppie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
skilderen...........
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah typisch iets voor de nacht ook, lekker in je uppie?
Sterker, ik ga op den duur gewoon zuchten en kuchen, hint: zou jij niet eens naar bed gaan, en mij mijn nacht geven?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bijna net zoiets als ik dus![]()
en die vent vanje die ligt zeker te pitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |