Ik ben 1 stap van Bea en dus twee van Bush, nu jij weer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
Tja.![]()
Ach volgens de six degrees of seperation theorie, is iedereen met iedereen verbonden toch? Min of meer.
![]()
Nee Vaarsje en ik ook! Heeerlijk!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik de enige die popstars kijkt?
Ja, daar kan ik dus nooit tegenop he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben 1 stap van Bea en dus twee van Bush, nu jij weer.
Edit: Dat is overigens een totaal ander verhaal.![]()
Waarschijnlijk alleen de persoon die ik bedoelde, die heeft misschien Bea advies gegeven over wat Wouter moest doen om de economie te redden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik dus nooit tegenop he?![]()
Misschien dat iemand anders hier aan kan tippen?
Speel je een leuk liedje voor ons?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:44 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]
Nee Vaarsje en ik ook! Heeerlijk!![]()
Tellen virtuele handen eigenlijk ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen de persoon die ik bedoelde, die heeft misschien Bea advies gegeven over wat Wouter moest doen om de economie te redden.
Dan ben je eerstelijns-handshakemateriaal!![]()
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dan nog, zo een belangrijk persoon heeft natuurlijk wel wat beters te doen dan rondhangen op Fok!
redden is tot nu toe een groot woord denk ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen de persoon die ik bedoelde, die heeft misschien Bea advies gegeven over wat Wouter moest doen om de economie te redden.
Dan ben je eerstelijns-handshakemateriaal!![]()
Denk je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:10 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
redden is tot nu toe een groot woord denk ikmaar ook dit komt wel wer goed
Nah ben er niet zo bang voor hoor, dit gebeurd bijna elke 15 jaar wel een keer, is net een trend. komt allemaal wel weer goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:13 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je?
Ik had gisteravond in bed echt even doom-scenario's dat er geen geld meer uit de pinomaat kwam en dat de cash uit mijn sok ook niets meer waard was.
Prepare for 'Black Monday'quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:16 schreef Flabberguest het volgende:
Nah ben er niet zo bang voor hoor, dit gebeurd bijna elke 15 jaar wel een keer, is net een trend. komt allemaal wel weer goed![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:29 schreef APK het volgende:
Vanmorgen stond een artikel in de Volkskrant over hoe het nu gaat met deze zangeres en dat liedje zit dus al de hele dag in mijn hoofd.![]()
Wat valt er te vertellen?quote:
Met de Volkskrant op je schoot, heb jij wa wa wa wa waanzinnig gedroomd, en je was mooi, ongewoon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen?
Ik heb dus al de hele dag dat liedje in mijn hoofd.![]()
"Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd, ik was zo mo-mo-mooi, 't was echt niet gewoon!
BQ ik heb net gekeken.. had me speciaal in bed geÏnstalleerd om te kijken want Griekje was iets andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor Jan met de korte achternaam. I.v.m. de kredietcrisis wordt het niet uitgezonden. Het is wel te zien op netwerk.tv.nl. Ga zelf ook op zoek naar die uitzending. Sorry voor de verwarring.
Edit: http://www.netwerk.tv/uit(...)-lesbi%C3%ABnne-bent
Je legt nu verbanden die er niet zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met de Volkskrant op je schoot, heb jij wa wa wa wa waanzinnig gedroomd, en je was mooi, ongewoon.
Vertel!
Jij gaat terug in de tijd naar 20u?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oké de verwarring met onze ava's is nu definief verleden tijd denk ik
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oké de verwarring met onze ava's is nu definief verleden tijd denk ik
WJ noemde haar MA TARAquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie is dat![]()
Kijk waarschijnlijk te weinig naar het "juiste" kanaal![]()
Leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Je legt nu verbanden die er niet zijn.![]()
Effe een ander liedje zoeken dan, is dit iets?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Prepare for 'Black Monday'
Maar dan misschien letterlijk, geen licht meer.![]()
En dan nog even voor nachtzuster en omdat het een mooi liedje is en wanneer gaat beequeen excuus aanbieden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Je legt nu verbanden die er niet zijn.![]()
Effe een ander liedje zoeken dan, is dit iets?
oké de mannen zien we voorlopig niet meer terug hier ........quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk.
Uncensored?
Hier zijn de muziek video's in het echtjes, uncensored.
http://musicvideos.thumblogger.com/
Euh, like cool enzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:58 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ik heb een voordeel, ik maak zelf mijn eigen energie
ik ben nog effe aan de koffie, ben net wakkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Dan gaan wij maar aan de wijn
alsof ik een excuus nodig heb
Maar euh, Soury alweer gezien hier?
Dat is van Kitek ( woont in Canada) en met Kitek komen we aan John-DK. http://the-site.dk/quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké de mannen zien we voorlopig niet meer terug hier ........
Nee gewoon een energiecentrale :-)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, like cool enzo?![]()
Of moet de politie weer gebeld worden vanwege vage taal op een Internetforum?
Ik denk het welquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben nog effe aan de koffie, ben net wakker![]()
Soury heb ik niet meer gezien, ik hoop dat de wittebonensoep niet de oorzaak is
Vaag.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:12 schreef spapaars het volgende:
Hoe spel ik "val dood" in het Deens.![]()
http://the-site.dk/phpBB3(...)d9e0b9ebee7757e607a6
Is heul niet erg Fan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zit ik weer tegen mezelf te lullen......
![]()
stelletje nep fokkers.........
THXquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Vaag.![]()
Heb je een link naar iets specifieks dat entertainment oplevert?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
THX![]()
Kom even terug op het gebeuren toen.
Misschien leuk om te weten.
John-DK opende een zinloos topic alhier.
Maar hij was altijd up to date betreffende de commentaren van onder andere, APK in je zogenaamde geheimschrift, van hoe spel je dood in het Deens.
Op een Zweedse site, live aanwezig, kreeg hij de nodige informatie van Spaatjepaars.![]()
Dat het een zinloos topic was, heb ik hem toen ook verteld.
Ik eigenlijk ook niet, ik dacht dacht Spapaars het wel allemaal op een rijtje had.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik begrijp er geen zak van waar het allemaal over gaat..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |