En dan zegt ze: "Mamma ik ben thuisssss, en ik ben wel moe dus ik ga meteen slapen..... Owja, en ik ben zwanger..."quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:15 schreef petraa het volgende:
[..]
ja 4 dagen is soort van te overzien, maar dit was echt zoo lang! En idd soms plak ik haar met liefde achter het behang, maar nu heb ik zo iets van yesssssssss ze is thuis bijna.
Treurig hoor, en dat in déze tijd, je zou toch denken dat dit langzamerhand geaccepteerd zou zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
Ik heb jullie verteld over mijn nicht, weggepest uit haar huisje omdat ze samenwoont met haar vriendin. Vanavond te zien bij Netwerk op Ned 2.
Aangezet.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
Ik heb jullie verteld over mijn nicht, weggepest uit haar huisje omdat ze samenwoont met haar vriendin. Vanavond te zien bij Netwerk op Ned 2.
Voor Jan met de korte achternaam. I.v.m. de kredietcrisis wordt het niet uitgezonden. Het is wel te zien op netwerk.tv.nl. Ga zelf ook op zoek naar die uitzending. Sorry voor de verwarring.quote:
Inmiddels gekeken menyou? Kiki is mijn nicht, Chaya haar vriendin.quote:
Alweer Marokkaanse jeugdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inmiddels gekeken menyou? Kiki is mijn nicht, Chaya haar vriendin.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, het is ongelofelijk, wat een gajes zeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ikke niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:13 schreef Manu82 het volgende:
Kent iemand Muscle gootsteen ontstopper?
Heb vaker die problemen, 's morgens wordt ik zo af en toe wakker en dan schrik ik toch welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, en niet meer Fan en mij door elkaar halen!
Deze ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:13 schreef Manu82 het volgende:
Kent iemand Muscle gootsteen ontstopper?
Nee, maar je schijnt de hele zooi in de gootsteen te moeten gooien en volgens mij is dat niet nodig....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet.Waarom? Onverwachte chemische reactie met iets anders?
Probeer je het toch eerst met minder?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar je schijnt de hele zooi in de gootsteen te moeten gooien en volgens mij is dat niet nodig....
Nee, ken ik nietquote:
goed ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Probeer je het toch eerst met minder?
Wakker worden met fan of met liesje1979, een wereld van verschil lijkt me..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb vaker die problemen, 's morgens wordt ik zo af en toe wakker en dan schrik ik toch wel
Je weet naast wie ik wakker wordquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wakker worden met fan of met liesje1979, een wereld van verschil lijkt me..
Ben ik de enige die popstars kijkt?quote:
Oh sjips, was ik vergeten. Thanksquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik de enige die popstars kijkt?
Straks ga je nog vertellen ook dat het niet LS is die naast me in bed ligtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij droom je dan nog hoor..
Terugkijken doe ik aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar er is nu toch niets andersquote:
Vind je die reclames niet irritant?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar er is nu toch niets anders
Dan klik ik het scherm wel even op minimaliserenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind je die reclames niet irritant?
Goudengidsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ja zeg! Kom ik terugfietsen van de snackbar, zet mijn fiets tegen het tramhekje, en zie tot mijn verbazing een groepje jongens staan om een kampvuurtje. Toen ik wat beter keek zag ik dat het geen kampvuurtje was, maar een hele stapel goudengidsen, die hier per 4 op de portiektrappen worden gelegd. (zodat de bewoners er zelf 1 kunnen pakken) Nou heb ik vroeger ook wel eens vuurtje gefikt, en heb er ook alle brgip voor, maar deze jongen leken mij minstens 20 ofzo. Dus ik loop langs, en ze stellen me gerust met de woorden: we houden het in de gaten hoor! Dus ik zeg, joh jullie zijn toch geen 16 ofzo? Waren ze even stil van, loop ik de portiektrap op, staat er een voordeur open. Blijkt 1 van deze helden mijn nieuwe bovenbuurjongen te zijn.![]()
Ohwja en nu stinkt het hier naar rook.
Van die gasten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis nu erop of eronder bij postars. Vind beide wel wat hebben
Mwoah.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goudengids![]()
Lekker toch, geur van fikkie steken
Reclame is sowieso irritant maar een verademing tijdens CBML.quote:
Dacht even aan het letterlijke met iemand anders, zonder een van die gastenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van die gasten?
Ik vind die ene een beetje sloom
Ciao BQ, a domaniquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reclame is sowieso irritant maar een verademing tijdens CBML.
Ik nestel mij tussen mijn vette lappen. Trusten voor straks en tot morgen.![]()
Doet die kok Sergio? nog mee?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie is datquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef APK het volgende:
Hé, deze staat bij thuiskomst bovenaan MyAT.![]()
Is Singalong Pharma inmiddels al ontmaskerd?
Ah, het zit dus nog steeds in Den Groote Doofpot van de mods die alles fout doen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie is dat![]()
Kijk waarschijnlijk te weinig naar het "juiste" kanaal![]()
Hebben we een beroemdheid in ons midden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, het zit dus nog steeds in Den Groote Doofpot van de mods die alles fout doen!
Het gaat over die ene die binnenenkort als Obama tot president verkozen is opeens hier komt posten dat ze zo blij is dat haar oom president van Amerika is geworden.![]()
En als McCain het wordt is het de broer van haar tante.
Hangt er vanaf, misschien wordt iemand anders wel de nieuwe president.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben we een beroemdheid in ons midden?![]()
Ohw, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |