Ik gewoon djennekequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 03:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Liesje is gewoon Liesje![]()
ja zo rond je 30e jaar komen inderdaad al die vragen .........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja het voelt gewoon alsof ik opeens allemaal keuzes moet maken enzo, huis kopen, is mijn relatie sterk genoeg, kids, idem, verantwoordelijkheden
quote:
Ok thnx!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja zo rond je 30e jaar komen inderdaad al die vragen .........
klopt wel, heb ik ook gehad........ de meeste vrouwen hoor Lies,(waarschijnlijk mannen ook wel)
is heel normaal, niks mis mee........
Jeetje dit gaat nog gezellig worden zo laat in de nacht.....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
volgens mij is dit zo'n beetje het enige topic waar mensen nog wakker zijn....
dus...
Hee Liesje, ik weet er alles van hoor, ben twee maandjes geleden 30 gewordenquote:
zie je Lies......... de hulptroepen.........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hee Liesje, ik weet er alles van hoor, ben twee maandjes geleden 30 geworden
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Jeetje dit gaat nog gezellig worden zo laat in de nacht.....
welkom allemaal
Kijk je het youtubeje zelf ook even?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deze hoor ik nu door mijn koptelefoon.........
Ik moet toch eigenlijk wel naar bed toe, maar heb geen zinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
gezelligheid kent toch geen tijd, maar ben blij dat er nog mensen wakker zijn (ik sowieso, want ik heb nachtdienst)
Kijk! daar heb ik wat aan!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hee Liesje, ik weet er alles van hoor, ben twee maandjes geleden 30 geworden
als je morgen toch weinig te doen hebt kan dat toch wel???quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik moet toch eigenlijk wel naar bed toe, maar heb geen zin
Tja, kunnen wel, maar, ja, ik weet het niet, het is zo onfatsoenlijk om pas na 12-en uit je nest te komenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je morgen toch weinig te doen hebt kan dat toch wel???
aan wie heb je verantwoordelijkheid af te dragen dan??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, kunnen wel, maar, ja, ik weet het niet, het is zo onfatsoenlijk om pas na 12-en uit je nest te komen
dus dat!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik leef me je mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |