Nou, dan is mijn hele dag in een klap al weg, lijkt dan tenminste zo. En dat is zonde van een weekend dag... ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
aan wie heb je verantwoordelijkheid af te dragen dan??
of is het iets wat jezelf gewoon niet graag doet?
ik kende hem alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk je het youtubeje zelf ook even?
Goh, echt een opstekerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:13 schreef eerenson het volgende:
30 is een mooie leeftijdokee ik moet nog 30 worden, okee als ik er aan denk krijg ik al een trauma maar.
tja, tis eigenlijk gewoon kut ja.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dan is mijn hele dag in een klap al weg, lijkt dan tenminste zo. En dat is zonde van een weekend dag... ofzo
ik heb helemaal géén ritmequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ok, daar heb je een punt, als je idd geen reden hebt lang te blijven liggen moet je ook lekker van de dag gaan genieten![]()
ik zit in de nachtdiensten, dus mijn slaap ritme is sowieso helemaal ruk...
Aan de andere kant, duurt mijn weekend nog heeeel langquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja ok, daar heb je een punt, als je idd geen reden hebt lang te blijven liggen moet je ook lekker van de dag gaan genieten![]()
ik zit in de nachtdiensten, dus mijn slaap ritme is sowieso helemaal ruk...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb helemaal géén ritmeda's nog erger........
hoewel.........
ik wil hélemaal geen ritme![]()
morgen zie ik wel hoe laat ik mijn bed uitkom........
jeetje Lieke heb je niks gezelligersquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb helemaal géén ritmeda's nog erger........
hoewel.........
ik wil hélemaal geen ritme![]()
morgen zie ik wel hoe laat ik mijn bed uitkom........
hij is sezy hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan mijn nieuwe ava!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb vanavond al geslapen, wilde iets op ''netwerk'' zien en toen werd ik een paar uur later wakker.......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
krijg je dan geen last van slapeloosheid ofzo....je slaapt dus wanner je zin/tijd hebT?
Dus precies dat, als ik te moe uit mijn werk kom, even slapen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb vanavond al geslapen, wilde iets op ''netwerk'' zien en toen werd ik een paar uur later wakker.......![]()
en als ik moet weken........ 3 dagen per week, en het is een beetje te laat geworden, duik
ik gewoon meteen mijn bed in als ik thuiskom.......... meestal zit er wel een bak voer in de vriezer,
dus eten komt dan na het slapen........
eh....... ik zei toch al....... geen enkel ritme hier
Ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus precies dat, als ik te moe uit mijn werk kom, even slapen.
ik heb écht de pest aan ''vaste tijden'' voor slapen, eten, koffie drinken, etc..... ect.......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus precies dat, als ik te moe uit mijn werk kom, even slapen.
ja lies , kan je niet een iets ''leukere'' nemen, dit is wel eh een beetje ..... eh.......quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jeetje Lieke heb je niks gezelligers
Hmz, ik word juist heel snel wakker, maar val dan ook weer heel snel in slaap. Ik ben er ook achter gekomen, dat ik bijvoorbeeld van rook wakker word. Best handig om te weten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ook ..... áls ik slaap is het ook gelijk een coma soms.......
quote:
quote:
wijstequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eigenlijk ben ik hier dus de oudste hé.........
![]()
ook niet normaal eigenlijk........
ik denk als ik éénmaal in çoma'' ben dat ik gewoon met mijn huis mee affik eigenlijk........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmz, ik word juist heel snel wakker, maar val dan ook weer heel snel in slaap. Ik ben er ook achter gekomen, dat ik bijvoorbeeld van rook wakker word. Best handig om te weten.
ja die is geinig..........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ohwja, dankzij jou fan, heb ik mijn jaren geleden gekochte dvd box van ally mc beal eens uit de kast getriokken, en vind het weer geweldig!
En hoe kwam je daarachter?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmz, ik word juist heel snel wakker, maar val dan ook weer heel snel in slaap. Ik ben er ook achter gekomen, dat ik bijvoorbeeld van rook wakker word. Best handig om te weten.
jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
behalve nu dan![]()
maar dat komt omdat het heul gezllie is hier!
Tja herfst enzo he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja die is geinig..........
ik ga binnenkort beginnen aan de sopranos.........
Hee, je hebt opeens een avaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef eerenson het volgende:
Pff nog 2 uurtjes dan kan ik eindelijk naar bed...
nog maar een bakkie (koffie)
moet je dan mee? nee toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:32 schreef djenneke het volgende:
Maar... nu gaat mijn vriend wel slapen...
Proost!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef eerenson het volgende:
haha ja duurde even voor ik er een had gevonden die niet te groot wasquote:
Ja lekker is dat he?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:32 schreef djenneke het volgende:
Maar... nu gaat mijn vriend wel slapen...
ah....... ik heb even gespiekt in je fobo je bent beveiliger........quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef eerenson het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef eerenson het volgende:
Ik ben heel slecht, maar.... Ik ben dus net een dikke week gestopt met roken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet je dan mee? nee toch?
of je moet mee willen natuurlijk dan is het een andere zaak
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah....... ik heb even gespiekt in je fobo je bent beveiliger........
ja, dan moet je wel even wakker blijven, dan helpt dit wel denk, met een paar bakken
koffie inderdaad......
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht, maar.... Ik ben dus net een dikke week gestopt met roken.
Maar hij dus niet.
En nou ja, ik wil er gewoon echt niet over zeiken tegen hem. Maar... hij stinktnaar rook. Terwijl hij verder wel heel erg lekker ruikt altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |