Ik gok "ergens" tussen de 2 en 4 wekenquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:15 schreef P8 het volgende:
Hoe lang hebben jullie eigenlijk wat gehad vraag ik me af
Dude, volgens mij doen de overgrote meerderheid van de stelletjes het zonder. Als er al geen basaal vertrouwen is als het vertrouwen dat ze de pil wel in neemt dan lijkt me dat je sowieso niet kunt spreken van een relatie.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:44 schreef vipergts het volgende:
Je moet ook altijd zorgen dat jij de controle houdt over je zaad je gaat er toch niet vanuit dat een vrouw de pil neemt of er eerlijk over is. Nu heeft zo'n achterbaks borderline loeder je in d'r macht. Maar je beschrijving van haar geeft al aan dat ze niet zwanger is.
Dus als jij het plan hebt om het uit te maken met je vriendin pomp je er nog ff wat zaad in, je weet maar nooit immers...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dude, volgens mij doen de overgrote meerderheid van de stelletjes het zonder. Als er al geen basaal vertrouwen is als het vertrouwen dat ze de pil wel in neemt dan lijkt me dat je sowieso niet kunt spreken van een relatie.
Of het was van een andere vakkenvuller...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:44 schreef Grulez het volgende:
Eén pluspunt. Je bent in ieder geval vruchtbaar
Dat beweer ik nergens.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
Dus als jij het plan hebt om het uit te maken met je vriendin pomp je er nog ff wat zaad in, je weet maar nooit immers...
heb je de beschrijving van TS zijn vriendin gelezen zou jij die vertrouwen. En als je in TS zijn geval geen kinderen wilt op dit moment zal je toch zelf maatregelen moeten nemen in plaats van te vertrouwen op een ander.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dude, volgens mij doen de overgrote meerderheid van de stelletjes het zonder. Als er al geen basaal vertrouwen is als het vertrouwen dat ze de pil wel in neemt dan lijkt me dat je sowieso niet kunt spreken van een relatie.
net 5 maanden ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:15 schreef P8 het volgende:
Hoe lang hebben jullie eigenlijk wat gehad vraag ik me af
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:36 schreef aiidz het volgende:
sowieso nu heb ik gevoel dat ik haar toekomst heb verpest.
Mannen....quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is niet een heel weinig voorkomend fenomeen.
vrouwen.
De Pil een ideetje de volgende keer?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:02 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Mannen....
Condoom een ideetje de volgende keer?
Er was al op de eerste pagina vastgesteld dat het allemaal aan vrouwen lag, je bent een beetje laatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:40 schreef Samba-boy het volgende:
[..]
De Pil een ideetje de volgende keer?
lol @ kut hondquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:58 schreef aiidz het volgende:
[..]
eeh? wedde dat ik daar word dood geslagen door haar broer, vader en die kut hond
Een vrouw die zo denkt is per definitie niet gezond in haar kop en dat uit zich dan op meerdere manieren. Dus altijd het zekere voor het onzekere bij dat soort types.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:54 schreef LoggedIn het volgende:
een condoom gebruik je voor een slet uit de kroeg, met je vriendin gebruik je gewoon de pil.. Dat er vrouwen zijn die vinden dat je makkelijk de pil kan skippen en iemand kan dwingen een kind met je te nemen, tja.. Daar helpt een condoom ook niet meer tegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |