Ik wilde net iets uitleggen aan een mede Limburger en jij sluit het topic. Geen wonder dat ik dan zo agressief reageer. Voor dat je het topic verwijdert lees het even door!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij zo reageert dan kun jij er vanuit gaan dat je het kunt schudden. Stel je vraag normaal of stel hem niet.
Heel fijn, foutjes worden nou eenmaal wel eens gemaakt. Dat jij jouw agressie niet kunt beheersen is jouw probleem. Nogmaals, reageer normaal of reageer niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:32 schreef Juup© het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Ik wilde net iets uitleggen aan een mede Limburger en jij sluit het topic. Geen wonder dat ik dan zo agressief reageer. Voor dat je het topic verwijdert lees het even door!
Sorry hoor maar ik heb een kut dag achter de rug. Helemaal geen flikker gedaan gekregen en dan ook nog laat en moe thuis komen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heel fijn, foutjes worden nou eenmaal wel eens gemaakt. Dat jij jouw agressie niet kunt beheersen is jouw probleem. Nogmaals, reageer normaal of reageer niet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:35 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb een kut dag achter de rug. Helemaal geen flikker gedaan gekregen en dan ook nog laat en moe thuis komen.
Nogmaals sorry JUUP(C)
Slijmjurk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:35 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb een kut dag achter de rug. Helemaal geen flikker gedaan gekregen en dan ook nog laat en moe thuis komen.
Nogmaals sorry JUUP(C)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:24 schreef Biogarde het volgende:
Soms, soms niet. Stop gewoon met het openen van kuttopics.
Het trekt bagger aan. Snap je toch wel? Leuk, een topic met 400 keer LEMMING!111 ;d;d;dquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:30 schreef IHVK het volgende:
Tja als je er zo moeilijk over wilt doen.![]()
Hou 'm maar dicht dan.. Het is maar een topic.
Hoeft geen ego-kwestie te worden van mij.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:22 schreef Sackboy het volgende:
KLB SC 1337 (FTW_)
TT change naar [KLB Bagger SC #244] bitte.
Verzin er zelf maar iets leuks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |