Dan zou ik eerder kijken naar de gevolgen van de Irak-Iran oorlog die daar zo'n jaar of 8 heeft gewoed met steun van de VS en de Sovjetunie, het gebruik van uranium in geallieerde munitie in de golfoorlog en de petrochemische industrie in die regio.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nee, maar het zou mij niet onwaarschijnlijk lijken mocht dit verhaal over de atoombom
niet waar zijn en de berichten over extreem hoge kankercijfers wel.
En de rest van de chemisch wapenzooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder kijken naar de gevolgen van de Irak-Iran oorlog die daar zo'n jaar of 8 heeft gewoed met steun van de VS en de Sovjetunie, het gebruik van uranium in geallieerde munitie in de golfoorlog en de petrochemische industrie in die regio.
Ik denk dan dat het laatste misschien de meeste invloed kan hebben. Gezien de regio.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder kijken naar de gevolgen van de Irak-Iran oorlog die daar zo'n jaar of 8 heeft gewoed met steun van de VS en de Sovjetunie, het gebruik van uranium in geallieerde munitie in de golfoorlog en de petrochemische industrie in die regio.
Rock on.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
a.s 14oktober komt er waarschijnlijk een mega grote ufo boven amerika!
Nee hoor, helaas niet...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
zhe-devilll, ben jij dronken?
Welk chemisch wapenzooi?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En de rest van de chemisch wapenzooi
Oh dat wist je nog niet eens?quote:
Vertel. Chemische wapens. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 02:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oh dat wist je nog niet eens?
Bron?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad, zelf was hij niet vies van biologische wapens. Ook niet tegen burgers.
http://en.wikipedia.org/wiki/Halabja_poison_gas_attackquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Bron?
Saddam heeft volgens mij nooit biologische wapens ingezet omdat ie ze nooit gebruiksklaar heeft gehad. De preparaten die Irak had kwamen overigens rechstreeks uit de USA.
was die MOAB al beschikbaar in 91 dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:34 schreef Kogando het volgende:
Waarom een atoombom, met alle risico's voor internationaal gedonder van dien, als je zoiets als een MOAB (blue 82) kan gebruiken?
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Dus dan maar een nuke op ze droppen? Hypocriet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:46 schreef PurnodePurno het volgende:
Eigen schuld. Dan hadden die Irakezen maar geen massavernietingswapens moeten ontwikkelen.
Chemishce en biologische wapens zijn niet hetzelfde, maar okee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:35 schreef Aboutaleb het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Halabja_poison_gas_attack
The incident, which Human Rights Watch (HRW) defined as an act of genocide, was as of 2008 the largest-scale chemical weapons attack directed against a civilian-populated area in history.
Saddam heeft chemische wapens ingezet tegen het Iraanse leger en waarschijnlijk ook gebruikt bij de invasie van Koeweit.
euh.. dude.. Saddam had ten tijde van de eerste golfoorlog plenty mosterdgas.. overgehouden van de oorlog tegen Iran.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Bron?
Saddam heeft volgens mij nooit biologische wapens ingezet omdat ie ze nooit gebruiksklaar heeft gehad. De preparaten die Irak had kwamen overigens rechstreeks uit de USA.
onwaarschijnlijk inderdaad, maar hey.. die Schwartzkop-dude was er gek genoeg voorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:53 schreef Darklight het volgende:
Ja hoor, ze hebben een atoombom gebruikt toen![]()
![]()
en ik vraag me af ; is de aardbeving van een 5 kiloton atoombom anders dan die van een gewone 5 kilotn boom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo krachtig is 5 kiloton niet. Er zijn ook normale bommen met een dergelijke kracht.
Inderdaad. Geloof er niets van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 06:30 schreef Demophon het volgende:
Wat een ongeloofwaardig verhaal. Vooral als de journalist zelf toegeeft geen bewijzen te hebben
Amerika zou er nog veel meer moeten inzetten in Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan en andere landen dat vijandig tegenover het Westen staat of terroristen een thuis geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:24 schreef Aboutaleb het volgende:
‘VS gebruikten atoombom tijdens Golfoorlog’
[..]
Shocking. En wat nog erger is, mocht dit waar zijn (het Pentagon ontkent het bericht niet), hoe komen ze er ongemerkt mee weg?
[ afbeelding ]
Link naar documentaire Rainews24:
http://www.rainews24.it/r(...)_bomba/video_ENG.asp
de naivieviteit van extreem rechts tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:51 schreef laforest het volgende:
[..]
merika zou er nog veel meer moeten inzetten in Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan en andere landen dat vijandig tegenover het Westen staat of terroristen een thuis geven.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:51 schreef laforest het volgende:
[..]
merika zou er nog veel meer moeten inzetten in Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan en andere landen dat vijandig tegenover het Westen staat of terroristen een thuis geven.
Wat is er per definitie mis aan een atoombom werpen op een grotten complex van de Taliban itt er westerse soldatenlevens aan te verliezen door het met de hand te veroveren??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:53 schreef Re het volgende:
[..]
de naivieviteit van extreem rechts tegenwoordig
en die Tzar Bomba had nog 2x zo krachtig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:20 schreef MoonCore het volgende:
Hier een interessante vergelijking van de kracht van verschillende bommen die ooit afgeworpen zijn.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |