Rubenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Balen, m'n dvdrecorder heeft de laatste zoveel minuten weer niet opgenomen.
Moeilijk om te zeggen wie m'n favorieten zijn, hebe r wel een paar, kan iemand me misschien zeggen of deze door zijn?
-Ruben
-Donkere oudere vrouw (staat hierboven een plaatje van)
-Naomi
Jij weet echt niks van genetica.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af!
En trouwens, die nieuwe dochter... is hij wel de vader? Want serieus, dat kindje lijkt me veel te blank en blond om uit zijn zaad geproduceerd te zijn
Jij was met je vriendelijke been uit bed gestapt vandaag?quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:12 schreef Regina7 het volgende:
[..]
Jij weet echt niks van genetica.
Zo donker is hij nou ook weer niet, geen echte negert in ieder geval en die moeder is harstikke blond en bleek.
Die amerikaanse chick heeft een pracht van een stem.
Waar ben jij dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik meld me bij deze vast keurig af voor morgenavond. Ben er niet en ik baal er van dat ik Popstars ga missenMaar ik denk ik zeg het even, dat jullie geen opsporingsbericht hoeven laten uitgaan o.i.d.
![]()
Kwijl jij dan even naar Ruben namens mij?quote:
Ik vraag me af hoelang ze haar nog gaan gedogen.quote:
ze heeft een dijk van een stemquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang ze haar nog gaan gedogen.
Vandaag gaat ze eruit, bij t dansen (zag haar in het voorstukje al janken)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang ze haar nog gaan gedogen.
Dan kan ze 1 van de vele competenties van een popstar afstrepen. De rest gaat haar niet lukken.quote:
Ben bang dat het niet genoeg zal zijnquote:
Ze heeft er iig heel veel plezier in zo te zienquote:
Misschien dat ze t bandje in mocht zingen en iemand anders (mét popstar-look) ging playbackenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:44 schreef Ladyxima het volgende:
Die rebecca in het voorstukje over het dansen, dat ze geen zin heeft om voor lul te staan.
Wat had ze dan verwacht bij een popgroepje, dat ze op een stoel zou mogen zitten terwijl de anderen in een kringetje om haar heen zouden dansen ofzo?
heeft ze rugklachten door haar omvang of komt d'r omvang door medische problemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:05 schreef -Peach het volgende:
Misschien als je wat afvalt doet je rug t ook beter!
Wat een gepijpzeik zeg wat ze nu loopt te verkondigen.quote:
PEDOBEAR ALERTquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:26 schreef Silenus het volgende:
Godver is die dikke weer door...
ja daar staan er niet 4 vanquote:
Je ziet toch wel duidelijk het verschil tussen een spanjaard, marokkaan en negers he...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |