da's geen mevrouw hoor, tenminste dat dacht ik eerst ookquote:
de sbs doelgroepquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
Doen ze een groepje met de dikke de ouwe en de vaatdoek.
Inderdaad, beetje onsmakelijk gezicht de hele tijd. Die gaat toch niet winnen dus geef haar nou geen valse hoop.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Nu die dikke er uit hoor. Kom op.
Ik zal wel vreselijk onaardig klinken (ben ik echt niet) maar ik vind het geen gezicht.
Denk dat ze een 12-jarige niet echt zien zitten in zo'n groepje.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Ruben door. Jippie
Het twaalfjarige meiske er uit?
WHY!?
Eensch. Kijk dik kan best "mooi" zijn, maar dan wel graag in de juist proporties. Deze dame heeft zo'n giga buik dat het lijkt alsof ze 8 maanden zwanger is.. om over haar onderkin nog maar niet te sprekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje onsmakelijk gezicht de hele tijd. Die gaat toch niet winnen dus geef haar nou geen valse hoop.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat ze een 12-jarige niet echt zien zitten in zo'n groepje.....
Ze had er weer een gevonden voor de aftitelingquote:
Was vorig jaar toch ook bij So you wanna be a popstar, dat meissie ging zelfs de finales in, om toen te worden afgeserveerd als 'te jong'.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar dan laten ze die Eric wel door, die is veel te oud.
Zat de relpalestijn er nog in? Ja zeker he?
Vraag ik me ook af!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Hoe zit met met die meneer die zijn dochter niet meer mocht zien en toen maar een nieuwe heeft gemaakt?
Was die door?
nope, die stond bij die 12jarigequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Hoe zit met met die meneer die zijn dochter niet meer mocht zien en toen maar een nieuwe heeft gemaakt?
Was die door?
Waarschijnlijk wil ze toch een beetje 'hip' ogen, heb er op m'n werk ook zo een rondhobbelen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:46 schreef doeka het volgende:
Die bolle kan gewoon heel goed zingen. Maar waarom gaat ze nou niet naar een fatsoenlijke kledingwinkel en kapper?
Ik denk dat een sportschool eerste prioriteit heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:46 schreef doeka het volgende:
Die bolle kan gewoon heel goed zingen. Maar waarom gaat ze nou niet naar een fatsoenlijke kledingwinkel en kapper?
Ah oke, thanks. Nou ja, terecht ook wel eigenlijk.quote:
Die enorme onderkin en die dikke buik/kont werk je niet weg met een goed kapsel en een afkledende outfit ben ik bang.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:46 schreef doeka het volgende:
Ging allemaal te snel en chaotisch om goed te spotten....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
ohjah die streepjeshomo en jongen in legerbroek, iemand die nog zien afvallen/doorgaan?
Dat is waar; maar dan oogt het misschien wat minder triest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Die enorme onderkin en die dikke buik/kont werk je niet weg met een goed kapsel en een afkledende outfit ben ik bang.
beeheheheeeeequote:
Thanks mop!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
beeheheheeeee
eet smakelijk morgen dames
Ze mist ze zelf ook al jarenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:22 schreef Adelante het volgende:
Ik miste de heupen![]()
![]()
hoe kun je die missen bij haar
Grietje met beugeltje iig wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
En die kutkoters zijn niet door toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |