Ja. Weg fantasie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:05 schreef Adelante het volgende:
Is Ruben die zijn partner een feeks noemde?
Hee joe!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:03 schreef Merel het volgende:
joerdewandadawan lijkt me een leuk liedje voor die twee kindjes
ik dacht al dat het die afro was, die zingt best wel goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Weg fantasie.
Hoe erg is het als ik hem steeds nog wel aantrekkelijk vind?
Ondanks het gay gehalte en het broekje?
Afro is ook een echte boyband boy.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht al dat het die afro was, die zingt best wel goed.
Gezellig! Ik denk dat de andere mensen in het restaurant dat ook erg op prijs zullen stellen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
Merel, zullen we morgen joerdewandadawan zingen?
Dan?quote:
Kom ik bij That's the Question muts.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan?
Dan?
Dan?
Is Ruben in Bleiswijk?
Of komt er iets over het Songfestival?
We kunnen ook dat nummer zingen dat in My Best Friends Wedding zit, wanneer die heaumeau in dat restaurant gaat zingen! The moment I wake uppppp, before I put on my make-up... En dat Co dan invalt met I say a little preeeeeeeejurrrrrrr forrrrr joeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Gezellig! Ik denk dat de andere mensen in het restaurant dat ook erg op prijs zullen stellen!
Als het een wokrestaurant is, zullen er weinig raar opkijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Gezellig! Ik denk dat de andere mensen in het restaurant dat ook erg op prijs zullen stellen!
O dat probeer ik nu te zingen en verdomd, dat klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
We kunnen ook dat nummer zingen dat in My Best Friends Wedding zit, wanneer die heaumeau in dat restaurant gaat zingen! The moment I wake uppppp, before I put on my make-up... En dat Co dan invalt met I say a little preeeeeeeejurrrrrrr forrrrr joeeeeeeeeeeeee!
Offeh...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
We kunnen ook dat nummer zingen dat in My Best Friends Wedding zit, wanneer die heaumeau in dat restaurant gaat zingen! The moment I wake uppppp, before I put on my make-up... En dat Co dan invalt met I say a little preeeeeeeejurrrrrrr forrrrr joeeeeeeeeeeeee!
Jaaaaaaaa! En dan ook dat dansje he?quote:
Mooi. Geregeld!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat probeer ik nu te zingen en verdomd, dat klinkt niet verkeerd!
uit welke japanse film is dat?quote:
britney toch? hit me one more timequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! En dan ook dat dansje he?
A giant Coupe de Ville!![]()
[..]
Mooi. Geregeld!
Ik kan eigenlijk maar één liedje aardig zingen, en dat is 'Do it to me one more time', van wie is dat ook alweer?
I can never get enough, of a man like you? Enzo?
Waarom zit die dikke er eigenlijk nog in?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:22 schreef Adelante het volgende:
Ik miste de heupen![]()
![]()
hoe kun je die missen bij haar
ze kan goed zingenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom zit die dikke er eigenlijk nog in?
Man het zijn allebei 2 ras-nichtenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:24 schreef Adelante het volgende:
die ene baalt een beetje dat ie met die gestreepte homo moet
Das heel hoog!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Ik kan eigenlijk maar één liedje aardig zingen, en dat is 'Do it to me one more time', van wie is dat ook alweer?
I can never get enough, of a man like you? Enzo?
Neuh joh. Iets met Captain and Tenille ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
britney toch? hit me one more time
Net zo hoog als je zelf wilt natuurlijk!quote:
Hahaha, daar moest ik ook al aan denken. Net allemaal iets té fout.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:29 schreef Utrecht het volgende:
Die oude vent (waarvan de vrouw zwanger is) is net een typetje uit Koefnoen.
Ik dacht echt dat Paul Groot undercover bij popstars zit
En toch vind ik hem best goed zingenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, daar moest ik ook al aan denken. Net allemaal iets té fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |