Ja dat ook zelfs conleche zingt beter en dat wil wat zeggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Arghhh, kind, doe niet zo omhooggevallen.
Je zong zo vals als een garnaal
Broekie! Ik keek HeartBreakHigh wel maar ik was er eigenlijk al te oud voor, kan je nagaan.........quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik word dinsdag 25.![]()
Verdurrie, alweer reclame.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik word dinsdag 25.![]()
Verdurrie, alweer reclame.
Ruth Jacot? Toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:42 schreef Adelante het volgende:
van wie is dat hartslag nummer uit de prijsvraag ook al weer?
Dan heb je Drazic gemist. Drazic wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]Jij had het over Heartbreak High en dat dat 'voor de ouderen onder ons' was.
Maar daar ben ik dan tè oud voor denk ik, want ik ken het juist niet en ik ben 35
Oh nee wacht!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan heb je Drazic gemist. Drazic was
wens, vader, gedachte..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Steeds als die prijsvraag komt en je hoort Gaat mijn *piep* omhoog roept Heer Greys 'kont!'
Hihi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Steeds als die prijsvraag komt en je hoort Gaat mijn *piep* omhoog roept Heer Greys 'kont!'
Ja! Blonde meisje met hese stem speelde zo'n zangeresje..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee wacht!
Nu je Drazic zegt.... zat er ook een blond meiske met een hese stem in die serie?
Dan ken ik het wel ja! Ik wist alleen niet dat het zo heette. Was het Australisch ofzo?
patricia snapt hem nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:51 schreef -Peach het volgende:
Oh daar heb je die slome dude ook weer. Benieuwd of hij net zo sloom is
nou ja, laat ik het zo zeggen, als je wat spiegeltjes in die kattenren wilt hangen, weet ik wel wat ik er voor zou gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets mis met Josh Groban! Toch? Ik heb twee DVD's![]()
Nou daar hoef ik dus echt niet mee in badquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:55 schreef Silenus het volgende:
Hehe, zo ziet die Drazic er momenteel uit:
http://img.osobnosti.cz/foto/callan-mulvey/O74978-2e421.jpg
Oh het is alweer begonnen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou ja, laat ik het zo zeggen, als je wat spiegeltjes in die kattenren wilt hangen, weet ik wel wat ik er voor zou gebruiken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou ja, laat ik het zo zeggen, als je wat spiegeltjes in die kattenren wilt hangen, weet ik wel wat ik er voor zou gebruiken
vond ik ook, maar ze hebben al een plus size modelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:59 schreef -Peach het volgende:
Ohw maar die laatste klonk toch best goed?
En ze was best lekker.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nummer 7 zong echt heel erg goed!
Ja dat is waar, maar deze ziet er (vind ik) beter uit dan die andere...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
vond ik ook, maar ze hebben al een plus size model
Das goed hoor, dan zit ik overmorgen vast op m'n streefgewichtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Lach niet jij, of ik steel morgenavond je vlees van de steengrill
quote:
Nou, weet je... ik twijfel ook een beetje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |