Volgens mij wel, ze lijken wel allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
TroelaOperadiva er uit?
Ik kan het amper bijhoudenBen te oud voor deze onzin geloof ik.
ik snap de beoordeling ook niet helemaal nu, doet henk-jan dit alleen of hebben die andere twee ook inspraak deze ronde?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:05 schreef Greys het volgende:
Dat joch met die blauw wit gestreepte trui die ineens een octaafje of anderhalf omlaag schoot is ook door?
Ze knippen er in, het overleg tussen de drie juryleden denk ik. Hoop ik, anders zitten die anderen er voor spek en bonen in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik snap de beoordeling ook niet helemaal nu, doet henk-jan dit alleen of hebben die andere twee ook inspraak deze ronde?
Haha, dat wordt nog wat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:10 schreef Adelante het volgende:
die dikke heeft wel een dijk van een stem, ben benieuwd naar haar dansoptreden
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:19 schreef Adelante het volgende:
Verstandige mannen zingen dan ook alleen onder de douche.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:24 schreef Adelante het volgende:
hey die thaise trafo was toch niet door?
Maar ze is wel engquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:28 schreef Frasier het volgende:
Die travo kan best goed zingen eigenlijk
Ruben met een stel lekkere wijven dames er om heen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:29 schreef Adelante het volgende:
ik denk dat het een girlband gaat worden met de huidige kandidaten die nu door zijn
die is bad gegaan na die blonde met krullenquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
Ja ben d'r nog, maar ben niet heel erg geboeid. Misschien dat ik nu in bad ga.....
Die van 15?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
die is bad gegaan na die blonde met krullen
die theedoek palestijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Oh wat een heerlijke vrouw om je aan te ergeren!
gewoon het volgende sletje wat zwanger geschopt isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
Achter wat voor kinderwagen loopt hij nu dan, als zijn dochter drie is?
Ik wilde al zeggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:34 schreef conleche het volgende:
Alhoewel, nee, ik heb een brilletje nodig
Ja die! Die moet er nog een tijdje in blijven ter ergernis ende vermaack!quote:
Ja zeg, verschrikkelijk. Ze doet me qua uiterlijk denken aan die Libanese van Heartbreak High. (Oeh, dit is echt voor de ouderen onder ons.quote:
ik zou d'r ook niet mee in bad stappenquote:
Ik word dinsdag 25.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
Hoe oud ben jij dan Silenus?
Die theedoek Palestijn, zoals ze zo treffend genoemd werd, is wel zó ontzettend akelig om te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |