Lol en dan je halve gebit verpesten omdat je steeds te vroeg probeerde de bal doormidden te bijten. (Tenminste, ik danquote:Op zondag 30 november 2008 10:42 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Fireballs
Die haalden we vroeger in het buurtwinkeltje om de hoek.
Je bek stond echt in brand.
Fireballs, ze waren stoer maar eigenlijk helemaal niet zo lekker. Ik vond ze enkel lekker als je nog niet bij het firegedeelte aan was gekomen.quote:Op zondag 30 november 2008 11:43 schreef Trusten het volgende:
[..]
Bestaan gewoon nog hoorbij Jamin
[ afbeelding ]
Ik zit net een zak weg te werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef The_Non-Flying_Dutchman het volgende:
Bestaat de koetjesreep eigenlijk nog?
Die kan ik nog uit de automaat halen bij mn studiequote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef koenvv het volgende:
De Milky Way crispy rolls..Volgens mij zijn ze hier in Nederland niet meer te koop toch? In België in ieder geval wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt me bekend voor, volgens mij heb ik eenmaal de aardbeiversie op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:21 schreef jetsetter het volgende:
Vroeger at ik altijd als toetje Mickey Mousse!Dat was mousse in een langwerpig rond kuipje van plastic, en je had ze in het roze en in het geel (aardbei en banaan?). Op de voorkant stond Mickey...en je kon t kopen bij de Albert Heijn! Heeft iemand er een plaatje van?
Frou Frou bedoel je denk ik, wafeltjes met creme er tussen, bestaan nog steeds.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor, volgens mij heb ik eenmaal de aardbeiversie op.
Kent iemand Frufoo nog?
Ook mis ik de oude smaken van Taksi, van de 4 soorten die ze vroeger hadden is er maar eentje over, en dat is de blauwe. Die overigens niet meer hetzelfde smaakt als vroeger.
Ik weet nog dat ze Blauwe, Oranje, Gele en Rode taksi haddenHeerlijk dat ze waren!
In een topic in ONZ (nu gesloten), met hetzelfde onderwerp als dit stond ook iets als Splash. Moest je in de melk spuiten en dan had je een milkshake ofzo. Weet iemand wat ik bedoel en heeft iemand een plaatje? 't was opeens spoorloos verdwenen
En zo ook de Dino chippies van CrokyÉém verpakking was blauw, de ander groen en nog eentje was paars
In een doorzichtige zak van 6 stuks.
En zo kan ik nog wel een paar uur door blijven ouwhoeren over verdwenen voer
Nee, geen Frou Frou. Het was een rond bakje en in het midden zat een speeltje als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Frou Frou bedoel je denk ik, wafeltjes met creme er tussen, bestaan nog steeds.
Splash milkshake zat in zo'n slagroom spuitbus en je had banaan en aardbei.
Plaatje zoeken waag ik me niet aan, als je alleen al googled op het woord krjg je al de leukste dingen
Zijn nog gewoon te koopquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Rochgel het volgende:
Van die stroopsoldaatjes !
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef Scootmobiel het volgende:
Er is zelfs een Duitse MySpace pagina over, van mensen die Frufoo terug willen...![]()
[ afbeelding ]
Die verkopen ze in Frankrijk nog in de Supermarchéquote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef Scootmobiel het volgende:
Er is zelfs een Duitse MySpace pagina over, van mensen die Frufoo terug willen...![]()
[ afbeelding ]
Kaufland.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef r8ality het volgende:
Bij welke winkels kun je in DLD die Winner Taco's kopen?
Die was echt de bom!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vast al heel vaak genoemd, waar is hij gebleven?
[ afbeelding ]
Schatkistjes, met die bodem die je eruit kon halen.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef morgane het volgende:
Bestaat dit nog? Max ijsjes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hebben ze nog bij AH, daar zitten ook die fruitgums in.
Ja bestaan nog!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die aten we altijd op zaterdag na het zwemmen, gewoon met kaasquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:37 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Is de Smurfenpasta al voorbij gekomen?Was een soort macaroni in de vorm van verschillende Smurfen en dat moest je dan klaarmaken met boter en kaneel geloof ik .... was best lekker!
Ik zag ze laatst nog bij Jaminquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
snap and crackle
[ afbeelding ]
altijd halen in het zwembad
Ook bij Jaminquote:
Volgens mij hangen die gewoon bij de KIOSKs op het station.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar zijn de snoepvarianten van autodrop eigenlijk gebleven? Ze bestaan nog wel volgens sommige internetshops en de website van Autodrop, maar in de winkels of drogisterijen kom ik ze nooit tegen. De dropvarianten overigens wel.
Maar die Roze Cadillacs zou ik zo graaaaaag weer eens een keertje willen proberen.
Dat was echt zo'n absurde rommel.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil het nog 1 keer halen, gewoon als jeugdsentimentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n absurde rommel.![]()
Het kleine bakje was voor de helft gevuld met 20ml ijs en daaronder zat wat plastic crap.![]()
Dikke -1 aan de makers hiervan.
Benzinepompenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maar die Roze Cadillacs zou ik zo graaaaaag weer eens een keertje willen proberen.
De magische zakken met roze Caddilacs, zodra er een opening in zat verdween de inhoud vanzelf en snel ook als je niet oplet. Zodat je altijd weer in de leegte zat te grabbelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
die zijn nog gewoon in de AHs te krijgenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Omdat ik de vorige afsloot met:
[ afbeelding ],
gaan we hier gewoon verder met de nostalgische lekkernijen!
edit: Vorig deel: Verdwenen lekkernijen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik wil het nog 1 keer halen, gewoon als jeugdsentiment
Ik was gister in die van Gochquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef morgane het volgende:
Aaah ik ben jaloers!! Ik ga ze zeker ook binnenkort halen, jammer dat de dichtstbijzijnde in Kleve zit.
Duitsland. Kaufland. Nacho.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij is al gemeld maar ik mis de Winner Taco, tering wat was dat lekker
[ afbeelding ]
Das net wat verder dan Kleve, maar toch bedankt voor de tip, voor als ik er een keer toevallig langs in de buurt benquote:
zijn wel te krijgen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Rochgel het volgende:
Van die stroopsoldaatjes !
Je had vroeger ook van die telekids chips, echt heel lekker ! Zijn naturlijk nergens meer te krijgen.
Verder:
Jive's ( ijsjes in frambozen en aardbei )
kruidvat heeft ze ook nogquote:Op zondag 30 november 2008 11:58 schreef wolferl het volgende:
Jamin is al jaren weg in Zaandam, dus kom ik nooit bij Jamin.
Maar bedankt voor het attenderen.
Euroland Groningen. Grote zak Cadillacs voor 1euro.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar zijn de snoepvarianten van autodrop eigenlijk gebleven? Ze bestaan nog wel volgens sommige internetshops en de website van Autodrop, maar in de winkels of drogisterijen kom ik ze nooit tegen. De dropvarianten overigens wel.
ik heb kipkantjes nog laatst gehaald bij de deka.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kipkantjes van Mora
Paprika chips van lays (ik snap niet dat ze wat ze nu hebben een verbetering van het recept durven te noemen)
Dino drop
Bruine beertjes drop van venko ofzo
Serieus???? Dan moet ik maar eens heel goed op zoek gaan. Hier in de buurt alleen maar AH of C1000quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb kipkantjes nog laatst gehaald bij de deka.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:50 schreef eff-joe-cie-kee het volgende:
Wat een leuke topic. Ik begrijp dat het een vervolg is en heb het eerste deel niet helemaal gelezen. Maar ik vraag me af of jullie de volgende repen nog kennen. Door de jaren heen heb ik 't aan verschillende mensen gevraagd als je het over vroeger of lekkernijen had maar niemand kent het:
Er was eind jaren '70, begin jaren '80 een reep in oranje verpakking die bestond uit chocola en gepofte rijst(geloof ik). Het was heel luchtig en had geen gladde buitenkant. Ik vond die heerlijk! Vond het toen zo jammer dat ik het nergens meer zag en zou het graag weer willen proeven. De tegenwoordige chocola met gepofte rijst is óf hard(harde stukjes) of de chocola is niet lekker. Candy was heel luchtig.
Dan is er nog een andere reep die ik niet echt lekker vond. Het zat in een paarse verpakking en bestond zoals de Raider(twix) uit 2 chocolade staafjes; de naam was Banjo.
Kent iemand 1 van deze repen? Trouwens 'Mikado' zag ik ook nergens meer maar in Frankrijk verkopen ze 't wel nog.
Ooo krijg echt trek door deze topic!
Iedereen aan de Choq!quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Choq chocolade melk, die vond ik indertijd zo veel lekkerder dan chocomel.
Ik dacht ze ook zien liggen bij de Dirk vd Broekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
die zijn nog gewoon in de AHs te krijgen
Elk tankstation manquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:57 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
kan ze nergens meer vinden
is ook nog gewoon te koopquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef dapluiz het volgende:
Dit schiet me ook ineens te binnen, kan me herinneren dat ik het lekker vondMisschien nu niet meer, maartoch
[ afbeelding ]
van bonbonquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens waren mid jaren 90 de volgende snoepjes erg populair:
Poepluiers, mierenscheten etc. (allemaal ranzige namen). Weet even niet meer van wie dat die waren.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens waren mid jaren 90 de volgende snoepjes erg populair:
Poepluiers, mierenscheten etc. (allemaal ranzige namen). Weet even niet meer van wie dat die waren.
Ah, die ken ik nogquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens Raiders
Daar kan die namaak 'Twix" dus echt niet tegenop zeg. Zelfs het papiertje hebben ze gejat.
Jumbo en grote AH's volgens mij...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef dapluiz het volgende:
Dit schiet me ook ineens te binnen, kan me herinneren dat ik het lekker vondMisschien nu niet meer, maartoch
[ afbeelding ]
Wel gehad dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef morgane het volgende:
Bij de AH XL waar ik werk hebben ze 'm niet.
Ik heb het twee jaar geleden nog gekocht bij de AH XL in Tilburg...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef morgane het volgende:
In de 4,5 jaar dat ik er gewerkt heb in ieder geval niet.
Is dit nu wat ze noemen, een epic fail?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens Raiders
Daar kan die namaak 'Twix" dus echt niet tegenop zeg. Zelfs het papiertje hebben ze gejat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |