Zijn nog gewoon te koopquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Rochgel het volgende:
Van die stroopsoldaatjes !
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef Scootmobiel het volgende:
Er is zelfs een Duitse MySpace pagina over, van mensen die Frufoo terug willen...![]()
[ afbeelding ]
Die verkopen ze in Frankrijk nog in de Supermarchéquote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef Scootmobiel het volgende:
Er is zelfs een Duitse MySpace pagina over, van mensen die Frufoo terug willen...![]()
[ afbeelding ]
Kaufland.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:46 schreef r8ality het volgende:
Bij welke winkels kun je in DLD die Winner Taco's kopen?
Die was echt de bom!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vast al heel vaak genoemd, waar is hij gebleven?
[ afbeelding ]
Schatkistjes, met die bodem die je eruit kon halen.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef morgane het volgende:
Bestaat dit nog? Max ijsjes!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hebben ze nog bij AH, daar zitten ook die fruitgums in.
Ja bestaan nog!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die aten we altijd op zaterdag na het zwemmen, gewoon met kaasquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:37 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Is de Smurfenpasta al voorbij gekomen?Was een soort macaroni in de vorm van verschillende Smurfen en dat moest je dan klaarmaken met boter en kaneel geloof ik .... was best lekker!
Ik zag ze laatst nog bij Jaminquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
snap and crackle
[ afbeelding ]
altijd halen in het zwembad
Ook bij Jaminquote:
Volgens mij hangen die gewoon bij de KIOSKs op het station.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar zijn de snoepvarianten van autodrop eigenlijk gebleven? Ze bestaan nog wel volgens sommige internetshops en de website van Autodrop, maar in de winkels of drogisterijen kom ik ze nooit tegen. De dropvarianten overigens wel.
Maar die Roze Cadillacs zou ik zo graaaaaag weer eens een keertje willen proberen.
Dat was echt zo'n absurde rommel.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:41 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil het nog 1 keer halen, gewoon als jeugdsentimentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n absurde rommel.![]()
Het kleine bakje was voor de helft gevuld met 20ml ijs en daaronder zat wat plastic crap.![]()
Dikke -1 aan de makers hiervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |