quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:02 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.johan-derksen.com/
Die grap is not dun.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:09 schreef shroomer het volgende:
Johan in crisis wegens uiteenspatten van z'n droom(Amerika) door grote verliezen op de beurs?
(matige tvp)
quote:
Sno kan misschien redelijk mee tegen Willem II en Volendam, maar die gaat falen in de Sjempiuns League.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef Zero2Nine het volgende:
Dan moeten we er zelf maar 1 verzinnen, en het maakt niet of onderwerpen al een keer eerder zijn behandeld.
Vraag van Bert Blaaskaak uit Amsterdam: "Vindt u het ook zo raar dat Ajax Sno heeft gekocht?"
Bovendien heeft hij zich in Peking samen met Drenthe behoorlijk misdragen. Een beetje de mister bigstar uithangen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sno kan misschien redelijk mee tegen Willem II en Volendam, maar die gaat falen in de Sjempiuns League.
Over Dick Jol die de laatste tijd veel in tv-programma's verschijnt:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:48 schreef kleinzusje het volgende:
Willem van Hanegem: "Ze moeten bij Feyenoord alle middelmatige spelers wegdoen."
Johan: "Maar ze moeten dan nog wel 11 spelers overhouden he."
Is dat doordekken ergens online te bekijken toevallig?? In Engeland geen Eredivisie live jammer genoegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Die nieuwe Doordekken is ook leuk, wanneer Wilfred aan Makaay vraagt of hij Verbeek ook een gek vindt.
"Dus jij denkt dat je nu journalistiek bezig bent? Dream on."
het werkte gister ook niet met firefox in Ubuntu omdat je dan niet de juiste codec hebt. Zal wel te vinden zijn maar is toch weer een hoop gedoe. Maar nu zit ik weer in Vista (heb dual boot) en met FireFox dus kan ik er weer tegenaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:27 schreef shroomer het volgende:
Zo irritant dat die site niet met Google Chrome (handigste en snelste browser ever) werkt.
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
mooie troll email over Delorge in de uitzending
Geweldig stukje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef MaxPower het volgende:
Haha die provinciaal uit Breda wordt even heerlijk gefileerd.
Hij maakt die gast met de grond gelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef MaxPower het volgende:
Haha die provinciaal uit Breda wordt even heerlijk gefileerd.
quote:Johan Derksen wordt met de dood bedreigd
Bij de politie Midden-Brabant in Tilburg is een melding binnengekomen, dat hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal International neergeschoten wordt indien hij zich bij de wedstrijd Willem II-Feyenoord vertoont.
De melding kwam van een man die zich Feyenoord-supporter noemde. De politie heeft Derksen woensdagmiddag op de hoogte gebracht van dit dreigement. In overleg met de politie zal Derksen de wedstrijd niet bezoeken, maar de Tilburgse politie stelt wel een onderzoek in.
Zowel de politie als Derksen neemt het dreigement uitermate serieus, al is de hoofdredacteur al meerder keren bedreigd. Hij genoot al eens politiebescherming tegen een sponsor van RKC Waalwijk en tegen supporters van ADO Den Haag.
Voor RTL analyseerde hij enige tijd Eredivisie-wedstrijden in gezelschap van bodyguards en ook op het Mediapark in Hilversum werd hij een half jaar door bodyguards beschermd.
VI
En dan is de fanclub nutteloosquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, als Derksen dood gaat val ik in een zwart gat.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Ah, toch eens beter op gaan letten voortaan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kroon afgebroken zegt ie in de eerste zin.
Je spreekt het uit als Ker-roe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef BB-boy het volgende:
Volgens mij is het officieel Kaaref.
Uitstekende centrale verdedigerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat mailtje over Van Bommel zal wel verzonnen zijn. er is niemand in Nederland die Van Bommel centraal in de verdediging wil behalve Johan.
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)mPrijzenTeWinnen.htmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:07 schreef TLC het volgende:
Is Voetbal International wat op tv komt ergens online te zien ?
Dank jequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)mPrijzenTeWinnen.htm
Vrij triest inderdaad..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:00 schreef The_Verve het volgende:
Honderden mailtjes over een verspreking.
Leuke mailtjes krijgt onze fanclub.quote:ik kom niet uit tilburg(maar uit mooiste stad van nl nijmegen)en ik zal je niet bedreigen,maar even in de schoenen als commentator,ik heb commentaar op jou en die uitspraken over NEC,daar moet je eens mee stoppen want je mag jezelf geen nec supporter noemen ,na een jaar met qua geschiedenis gezien de beste resultaten ooit,mag je wel iets positiever zijn.en statistische gezien hebben we vanaf februari het minste verloren van het hele nederlandse betaalde voetbal,ik draag deze club een warm hart toe als nec supporter,dus dit pik ik niet en meerdere met mij.en je bent een echte onruststoker en hou je commentaar voor je,en anders moet je maar lid worden van de zwert gele fanclub aan de overkant..en ik zal geen bedreigingen over je uiten,dat is laf en heb ik geen behoefte aan..en ik zal ook niet anoniem blijven.
maar zeg is een keer iets positiefs..mazzel
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef Grulez het volgende:
"Het is wat Sander, de derby tussen Fortuna en MVV"
De spelling houdt ook niet over...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leuke mailtjes krijgt onze fanclub.
Maar even doorgestuurd aan Johan.
Als je hem moet geloven is de derby tussen Vitesse en NEC dan wel weer geweldig. Is gewoon hetzelfde behalve het niveau....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:15 schreef Grulez het volgende:
"Het is wat Sander, de derby tussen Fortuna en MVV"
hoe veel heeft huntelaar er nu in de competitie inliggen danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
'Als je Huntelaar verkoopt, loop je dertig doelpunten mis'
Ja, want de vervangende spits zal er 0 maken![]()
Je loopt er hooguit 15 mis.
2quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoe veel heeft huntelaar er nu in de competitie inliggen dan
En Johan heeft hem beantwoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij heeft hem voorgelezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een vraag.quote:
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef venomsnake het volgende:
Die mail van die NEC'er![]()
!!!
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)alNietOntwikkeld.htm
Voetbal International dat bedoelde ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik zat ook te kijken.. misschien komt er vandaag geen Beste Johan omdat hij vanavond al in Voetbal International zit.
Die is echt vetquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:24 schreef Joesse het volgende:
haha net de reclame van Johan en Willem gezien
Nu snap ik ook waarom Van Hanegem zo onder de stress zit.quote:
Vandaar dat witte gezicht toenquote:
Binnen 10 minuten beter beeldquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Waar is het reclame voor?
Het staat Johan eigenlijk wel goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Onherkenbaar gewoon, griezelig. Zeker Van Hanegem, wtf.
Clown Bassiequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Vandaar dat witte gezicht toen
[ afbeelding ]
MEESTERLIJKquote:
Idd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:55 schreef Zero2Nine het volgende:
"Is Sno niet een miskoop?"En tot mijn grote verbazing is Johan het daar roerend mee eens.
waarom die ondertiteling in het Engels? zeker één of andere Youtube pauper die denkt dat Engelsen en Amerikanen dit ook grappig vindenquote:
my thoughtsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waarom die ondertiteling in het Engels? zeker één of andere Youtube pauper die denkt dat Engelsen en Amerikanen dit ook grappig vinden
Hypocriet ook nog eens. Want hij verwijt Van Hanegem nu dat hij nog een 'ouderwetse' coach is die niet met zijn tijd meegaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:40 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind vaker dat Derksen erg badinerend doet over mensen die mentaal in een dipje zitten. Vorige keer ook over die mental coaching. Dat prehistorische gelul van hem vind ik echt schrijnend. Ik ben best een Derksen-fan, maar bijvoorbeeld Hugo Borst etaleert op dit onderwerp veel meer klasse.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:40 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind vaker dat Derksen erg badinerend doet over mensen die mentaal in een dipje zitten. Vorige keer ook over die mental coaching. Dat prehistorische gelul van hem vind ik echt schrijnend. Ik ben best een Derksen-fan, maar bijvoorbeeld Hugo Borst etaleert op dit onderwerp veel meer klasse.
Nee tuurlijk wat dat betreft pakt hij het natuurlijk heel goed aan maar het leek net of hij Willem nog extra aanpakte. Ik bedoel je kunt dat ook 1 of 2 keer doen maar hij herhaalde z'n mening het heel vaak. Maargoed het zal me nu wel meer opvallen/schelen omdat het om Willem gaat en niet om Jonker ofzo. (Dat blijft grappigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Johan het juist goed aanpakt. Ik was eerst bang dat hij Willem tot in den treure zou gaan verdedigen, en zichzelf zo ongeloofwaardig zou maken (want zou dit gebeuren bij Andries Jonker dan had hij er geen goed woord voor over). Maar Johan is niet hypocriet en zegt gewoon waar het op staat. Hij baalt er zelf ook van dat zijn relatie met Willem eronder lijdt.
Boeiend hij heeft ook wel eens een hele dag iets op een andere locatie ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:40 schreef MaxC het volgende:
Geen Johan vandaag, wel raar dat hij nooit wat laat horen waarom er soms geen aflevering is!
Veel dezelfde onderwerpen en citaten als "Beste Johan" hoor.quote:
Wat zei hij precies?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:28 schreef BB-boy het volgende:
Johan heeft gelijk over Timmer; puur om een wit voetje te halen bij de fans.
Dat hij een toneelstukje speelt door zo lang treurig tegen de paal te zitten.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:34 schreef BB-boy het volgende:
"Kan ik je zo even terugbellen? Joooh, weeuuh..."
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
Heeftie gelijk in denk ik. Ik vind Timmer vaker een beetje truttig doen.
Ik kijk ook steeds vaker doordekken dan de voorspelbare vragen die hij in beste johan behandelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind 'Beste Johan' maar saai nu. Doordekken is veel leuker.
McLarenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:
'Er is altijd wel iets met Ricky van den Bergh'
Ja, hij was er zelf één.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:05 schreef HPayne het volgende:
Johan over Willem: Hij is zn hele leven omringt geweest door jaknikkers en kontekruipers.
Als ik Bert van Marwijk was, zou ik die prutser Timmer bedanken,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:28 schreef BB-boy het volgende:
Johan heeft gelijk over Timmer; puur om een wit voetje te halen bij de fans.
* Ofyles2 herinnert zich de aanval van Johan op Wendy van Dijk, die de klap nog steeds niet te boven is.quote:
Met Isaakson zeker niet. Die keeper vind ik ook onbetrouwbaar werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:44 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik blijf er bij dat Timmer Feyenoord vorig jaar een hoop leed bespaard heeft. Dit seizoen vind ik hem wat minder sterk, maar hij wordt ook wel volledig aan z'n lot over gelaten. Ik denk niet dat ze met een Stekelenburg, Vorm, Velthuizen of Isakson in de goal meer punten hadden gepakt.
Timmer is gewoon een waardeloze showkeeper. Erg overschat en heeft de mazzel dat Feyenoord geen geschikt alternatief heeft/heeft kunnen vinden, anders had hij alweer bij Zwolle onder de lat gestaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft die Johan toch tegen Henk Timmer? Altijd maar dat geklaag over aan hem...²
Dat ben ik niet met je eens. HIJ is wel degelijk een goede keeper, als je ziet hoe vaak hij onhoudbare ballen tegenhoudt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 07:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Timmer is gewoon een waardeloze showkeeper. Erg overschat en heeft de mazzel dat Feyenoord geen geschikt alternatief heeft/heeft kunnen vinden, anders had hij alweer bij Zwolle onder de lat gestaan.
Je vergist je. Timmer probeert bij elke bal te doen alsof die bal onhoudbaar was door bijvoorbeeld voor het duiken een stapje opzij te zetten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. HIJ is wel degelijk een goede keeper, als je ziet hoe vaak hij onhoudbare ballen tegenhoudt.
Hij pakt echt punten voor Feyenoord.²
hehe ik schrok er ook van. JJvG zal dit filmpje nog lang koesteren denk ikquote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef groenen het volgende:
Johan is vol lof over Jan-Joost van Gangelen![]()
![]()
'Gemist'? Het is internet hè, dan kan je kijken wanneer je wilt. Of zit jij echt elke dag om 14.30 op VI.nl te kijken?quote:Op maandag 3 november 2008 15:23 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb die uitzending op het herentoilet van de Van der Valk helaas gemist. Wat een verhaal.
En daarbovenop kan hij ook niet presenteren, articuleren, etc. etc. etc.quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef TC03 het volgende:
Humberto Tan is inderdaad echt te erg. Eerst vond ik hem wel meevallen, maar nu ik hem wekelijks zie met Jan van Halst laat hij keer op keer blijken dat hij gewoon geen inzicht heeft in het spelletje.
Humberto Tan is echt een drama inderdaad. Verspreekt zich keer op keer en komt gewoon enorm knullig over. Gister ook weer bij de wedstrijd van Feyenoord, hij liet Van Halst een hele actie terugspoelen om te laten zien dat Makaay na een mislukte aanval even achterom keekquote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef TC03 het volgende:
Humberto Tan is inderdaad echt te erg. Eerst vond ik hem wel meevallen, maar nu ik hem wekelijks zie met Jan van Halst laat hij keer op keer blijken dat hij gewoon geen inzicht heeft in het spelletje.
Ik wilde hetzelfde voorbeeld noemen. Van Halst met een goed verhaal over waar Makaay had moeten staan, komt hij met zo iets onnozels...quote:Op maandag 3 november 2008 15:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Humberto Tan is echt een drama inderdaad. Verspreekt zich keer op keer en komt gewoon enorm knullig over. Gister ook weer bij de wedstrijd van Feyenoord, hij liet Van Halst een hele actie terugspoelen om te laten zien dat Makaay na een mislukte aanval even achterom keek.. Van Halst keek hem even aan zo van
![]()
....
Ik snap niet dat ze die pannenkoek hebben aangenomen.
Ligt aan je computer.quote:Op maandag 3 november 2008 16:53 schreef -J-D- het volgende:
Het filmpje doet het niet bij mij (op vi.nl)
Zowel niet in IE als in FF. Heb ik de laatste tijd wel vaker. Het laadt wel maar speelt maar 1 sec af of zo.
Bedankt voor deze onzinnige onzinquote:
heheh geen dankquote:Op maandag 3 november 2008 17:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bedankt voor deze onzinnige onzin
DrDentz: merci, het werkt nu idd wel.
Hij heeft wel een prettige stem om naar te luisteren en een rustige uitstraling. Kortom gewoon een goede presentator. Van Halst zit er voor het voetbalverstand. Maar ik heb geen EL dus ik kom Tan niet meer al te vaak tegen op TV.quote:Op maandag 3 november 2008 15:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Humberto Tan is echt een drama inderdaad. Verspreekt zich keer op keer en komt gewoon enorm knullig over. Gister ook weer bij de wedstrijd van Feyenoord, hij liet Van Halst een hele actie terugspoelen om te laten zien dat Makaay na een mislukte aanval even achterom keek.. Van Halst keek hem even aan zo van
![]()
....
Ik snap niet dat ze die pannenkoek hebben aangenomen.
Zit jij niet op je horloge te kijken rond die tijd dan?quote:Op maandag 3 november 2008 15:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Gemist'? Het is internet hè, dan kan je kijken wanneer je wilt. Of zit jij echt elke dag om 14.30 op VI.nl te kijken?
Dan heb je nu ook geen recht van spreken. 2 keer kijken en je bent voorgoed om.quote:Op maandag 3 november 2008 18:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij heeft wel een prettige stem om naar te luisteren en een rustige uitstraling. Kortom gewoon een goede presentator. Van Halst zit er voor het voetbalverstand. Maar ik heb geen EL dus ik kom Tan niet meer al te vaak tegen op TV.
Inderdaad hij dekt zichzelf zo makkelijk inquote:Op maandag 3 november 2008 17:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoe die Johan ook bij elke speler/coach etc die ie bespreekt altijd even bij moet zeggen dat het 'een heel aardige man is' en dat 'je geweldig met 'm kan ouwehoeren' etc etc en dan; 'maar...'
Geen speld tussen te murven.quote:Op maandag 3 november 2008 18:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij heeft wel een prettige stem om naar te luisteren en een rustige uitstraling. Kortom gewoon een goede presentator. Van Halst zit er voor het voetbalverstand.
Lees die geniale zin eens terugquote:
Humor jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Johan slaat een KNVB-mannetje die voor wil kruipen bij de toiletten knockout, wat een held.
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 5 november 2008 16:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Jongens, wie van jullie heeft er onder Johans naam de meest gore, vreselijke stukjes geschreven? J-D?
quote:
quote:Johan Derksen: Wilfred Genee is mijn ideale opvolger bij VI
Wilfred Genee en Johan Derksen zien elkaar naar eigen zeggen vaker dan hun eigen vrouw. Ze maken samen wekelijks Voetbal International bij RTL7, dagelijks Doordekken voor Eredivisie Live en maandelijks Voetbal Insite Op Locatie. Enkele citaten uit een interview in de Revu met de Peppie en Kokkie van het voetbal. Over een hakkelende Humberto Tan,Youri Mulder die geen zin fatsoenlijk kan afmaken en Derksens opvolging bij VI.
De geschiedenis van Wilfred Genee is bekend. Na een carrière bij RTL vertrok hij onverwachts naar Talpa om daar zijn jongensdroom te verwezelijken. Dat hij binnen een jaar van dikbetaalde Talpa-ster een bijklussende freelancer werd is een bijkomstigheid die hij graag relativeert: Met mij hoef je geen medelijden te hebben. Ik heb gewoon de butler ontslagen, zegt hij in de Revu. Genee werkt nu voor de Playboy, het AD, VI, RTL en Eredivisie Live. En tussendoor verzorgt hij communicatietrainingen voor het bedrijfsleven.
Om Voetbal Insite van RTL te kunnen voortzetten moest Genee zelf op zoek naar sponsors. De presentator begrijpt niet dat anderen dat vreemd vinden. Veel mensen zeggen me: wat raar dat jij als presentator, terwijl je al zoveel hebt bereikt, je best moet doen om je eigen programma in de lucht te houden. Waarom zou ik me daar te groot voor voelen? Bij Talpa was ik tweede keus, na Jack van Gelder. Nou en?Het gaat erom wat ík wil.
Voor Derksen lag de situatie makkelijker. Hij heeft een vaste baan als hoofdredacteur bij Voetbal International en deed het tv-programma erbij. Maar Wilfred had een salaris dat ver boven de Balkenende-norm lag waarvan hij een prachtig huis kocht en ineens loopt dat contract af. Nu moet hij ontzettend hard werken om dat huis te behouden. Dus liep hij stad en land af op zoek naar sponsors.
Derkesen is ‘erg onder de indruk’ geraakt van de energie van Genee. Toen er nog een bepaald bedrag ontbrak, hebben wij (VI) besloten dat gat te dichten. Ik heb nu voor een redelijk bedrag veertig programma’s van een uur die Voetbal International heten. Als ik veertig commercials zou kopen, had ik een veelvoud moeten betalen. Bovendien was Wilfred uit de brand.
RTL zou Wilfred Genee ook hebben toegezegd het overige voetbal bij RTL te mogen presenteren, maar die toezegging werd later ingetrokken. Wilfred wordt kaltgestellt omdat hij destijds een mondelinge overeenkomst met RTL had, maar een dag later toch naar Talpa vertrok, zegt Derksen. Omdat hij daar meer kon verdienen. Daar moet ik eerlijk bij zeggen dat ik hem heb geadviseerd dat te doen. Soms moet je egoïstisch zijn, dergelijke aanbiedingen komen niet elke dag langs. Bij Talpa was hij de nieuwe Mart Smeets, bij RTL deed hij een talkshow. Een wereld van verschil.
Genee wordt volgens Derksen gedreven door ijdelheid. Hoe meer hij in de schijnwerpers staat, hoe beter hij het vindt. Maar nu zit die hakkelende Humberto Tan overal in beeld voor een groot publiek, terwijl Wilfred op zoek moet naar sponsors om zijn programma in de lucht te houden. (zie ook eerder)
Over de collega’s van Studio Voetbal zegt Derksen in de Revu: Ik zit hier met die irritante jongen (Genee) die me veel tegengas geeft, maar echt de beste presentator van Nederland is. Hugo heeft de pech dat hij bij Studio Voetbal naast die gezellige dikzak zit en met Youri Mulder die geen zin fatsoenlijk kan afmaken.
Derksen ziet voor Genee een andere toekomst dan de presentator zelf. Ik heb hier drie uitstekende adjuncten, maar ze hebben alledrie niet de flair of het charisma om hoofdredacteur te zijn. Met mijn mededirecteur Dick Holstein besprak ik mijn opvolging. We kwamen allebei bij dezelfde persoon uit: Wilfred Genee. Ik ga niet over mijn graf regeren, dus ik bemoei me er niet mee. Maar Dick en Wilfred hebben inmiddels gesproken en Wilfred staat er niet afwijzend tegenover. (Revu / Mediajournaal.nl)
Volgens mij bleef hij toch altijd wel redelijk beschaafd?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Jongens, wie van jullie heeft er onder Johans naam de meest gore, vreselijke stukjes geschreven? J-D?
En Sno ook, al ging Johan gelukkig niet weer zijn standpunt herhalen.quote:
Mooi inderdaad hoe hij in 1x zo'n hele groep kan afbreken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Adelante het volgende:
al die vrouwen die zeggen "ik kom van water aan": lulkoek
Als je 'Orbit' downloadt kun je het wel van de site halen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef -J-D- het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit filmpje van vandaag kan downloaden?
Via de bronfile kom ik niet echt verder. Ik heb hier wel iets over gelezen onlangs, maar kan het niet meer vinden.
Zoals DrDentz al zegt is de meest makkelijke optie om Orbit te gebruiken, maar handmatig gaat het als volgt:quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef -J-D- het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit filmpje van vandaag kan downloaden?
Via de bronfile kom ik niet echt verder. Ik heb hier wel iets over gelezen onlangs, maar kan het niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |