*grin*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee... Als dat het geval zou zijn, waren we nu pas bij topic #492
goed ongelukquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:ze hebben Jorg Haider omgelegd.. ooh nee, het is een 'ongeluk'.
Volgens mij mag dat geeneensquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:11 schreef OA het volgende:
O jee, de draaiorgeljosti komt weer door de straat...
Het ergste aan die lui is dat ze elke winkel inlopen met een rinkelend centenbakje en dan verwachten dat de eigenaar iets geeft... Volgens mij doet iedereen het nog ook...
Goedemorgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:41 schreef Leanne het volgende:
mogge ppl![]()
zo ff een lekker koffie doen op het terras...i luvvit
Indonesische taferelen dus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:11 schreef OA het volgende:
O jee, de draaiorgeljosti komt weer door de straat...
Het ergste aan die lui is dat ze elke winkel inlopen met een rinkelend centenbakje en dan verwachten dat de eigenaar iets geeft... Volgens mij doet iedereen het nog ook...
hmjah, of het was een aanslagquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:14 schreef OA het volgende:
Jörg Haiders wagen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij vrij hard reed...
Ik denk dat ze hem er uit gezaagd hebben.quote:
Niet zo heel raar dat die het niet overleefd heeft.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:14 schreef OA het volgende:
Jörg Haiders wagen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij vrij hard reed...
wow. Au - pats - boem inderdaad. Lijkt me niet dat je daar zomaar levend uitkruipt nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet zo heel raar dat die het niet overleefd heeft.
Ik denk dat die niet eens auw heeft gehad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
wow. Au - pats - boem inderdaad. Lijkt me niet dat je daar zomaar levend uitkruipt nee.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet eens auw heeft gehad.
Altijd alquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga even hardlopen
En sinds wanneer heb jij een balkon?
Pinnacle Studio ofzo?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:38 schreef BrandX het volgende:
Fha!
@ Jort, weet jij een vergelijkbaar programma als windows movie maker? eentje die zo veel mogelijk kan en kan draaien op XP (s3)?
Ow!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pleurt gauw op.
Geef mij maar een koffielikeur oid.
Doe je foto's posten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik ga straks eens een uurtje met de camera de herfst in de duinen vastleggen.
Och.quote:
Brandquote:
heel goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow!
Koffielikeur!
Morgen is het zover, dan kan ik gaanzeven, filtreren en bottelen![]()
.
juuquote:
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef BrandX het volgende:
(overigens nog 300 posts (-1, deze) voordat ik 20.000 posts heb
Eigenlijk best triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |