Het wachten duurde me te lang Fles.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
EN verkeerde TS EN verkeerde nummer. Sjonge
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:03 schreef OA het volgende:
In de tussentijd even hier gekeken: http://forum.fok.nl/topic/1207255
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Daar heb je zeker wel gelijk inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:03 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Het wachten duurde me te lang Fles.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was pasgeleden nog in de buurt
[ afbeelding ]
Ouwe geilpijpquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:03 schreef OA het volgende:
In de tussentijd even hier gekeken: http://forum.fok.nl/topic/1207255
Je het NIET gemuckt. Mucken is posten ná post #300.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan?
ik heb gemuckt, en nu?
Jij hebt NIET gemuckt, post ID 301 is de laatste post (de 300e NA de OP), en je had dus de nieuwe moeten openen, wat ACdinges nou voor je heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan?
ik heb gemuckt, en nu?
quote:
REPLY #300 bedoel je natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:08 schreef OA het volgende:
[..]
Je het NIET gemuckt. Mucken is posten ná post #300.
österreich oder?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duh
[ afbeelding ]
En mucken is wat anders trouwens
Ja, hij laat zelf zien wat hij zat te kijken, de ouwe geilaardquote:
Nee, ik keek onder het eten.quote:
Zijn plafond is weer bijgewerktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hij laat zelf zien wat hij zat te kijken, de ouwe geilaard.
Aparte hobbyquote:
Niet. De laatste post heeft bij mij # 300.quote:
Leuk welk hotel dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duh
[ afbeelding ]
En mucken is wat anders trouwens
NIET.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:12 schreef OA het volgende:
[..]
Niet. De laatste post heeft bij mij # 300.
ur doin it RONGquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:12 schreef OA het volgende:
[..]
Niet. De laatste post heeft bij mij # 300.
Weet ik niet. Het openen van dit topic duurde niet lang genoeg...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef MPG het volgende:
Trouwens, O, is datgeen dat ene topic naar refereert de moeite van het downloaden waard?
De OP telt niet als post, behalve in het post-id systeem. vandaar dat het getalletje naast je post eigenlijk 1 te hoog is. Post 301 is eigenlijk de 300e, verwarrend maar het zij zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuk welk hotel dan?
potverdrie, dacht me goed ingelezen te hebben![]()
Dus het is helemaal niet post 300 maar 301.. ik zal het onthouden![]()
Weer mn kans gemist
Dat zou apart zijn, aangezien ik een houten plafond heb...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Zijn plafond is weer bijgewerkt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:13 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het openen van dit topic duurde niet lang genoeg...
Dat kan je uitschakelen, zoals ik heb gedaan. Vandaar dat de 300e reply ook nummer 300 heeft bij mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
De OP telt niet als post, behalve in het post-id systeem. vandaar dat het getalletje naast je post eigenlijk 1 te hoog is. Post 301 is eigenlijk de 300e, verwarrend maar het zij zo.
Hotel?quote:
Hout kan ook geverfd zijn in wit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou apart zijn, aangezien ik een houten plafond heb...
Welnee... Als dat het geval zou zijn, waren we nu pas bij topic #492quote:
Ik val in herhaling, maar tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Zijn plafond is weer bijgewerkt.
Klopt, maar dat is bij mij niet het geval.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hout kan ook geverfd zijn in wit.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar toch![]()
[ afbeelding ]
LOL oke, heb je je niet geergerd aan dat ongeloofelijk langzame tempo van die trein danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hotel?Nee, ik moest even dat lijntje afwerken. * Dr_Flash is stationsnaambordjes-master moet je weten.
Ik sliep toen bij vrienden in Pankranzberg bij Fügen
Heb wel in Garni Strass geslapen ooit, maar dat is lang geleden (1996)
Ik geef je de voordeel van de twijfel,.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:17 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is bij mij niet het geval.
Dank!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik geef je de voordeel van de twijfel,.
Nee hoor, vind het geweldig daarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LOL oke, heb je je niet geergerd aan dat ongeloofelijk langzame tempo van die trein dan![]()
Doenikquote:Volgende keer ff binnenvallen, zit vlakbij het station
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee... Als dat het geval zou zijn, waren we nu pas bij topic #492
Hoe is het verder Papier?quote:
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey DM, nog aan mij gedacht? (qua het maken van een avatar)
O ja, en tussendoor kom ik jullie pesten, uiteraardquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb gewerkt, gesport, zit nu te eten en ga zo even bij mijn ouders langs, heb daarna nog e.e.a. te schrijven voor TTK, en daarna ga ik mijn bed eens in.
Goed, werken, carričre maken (met Need for Speed) en dit weekend van de zon genieten.quote:
Ok, no problem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb gewerkt, gesport, zit nu te eten en ga zo even bij mijn ouders langs, heb daarna nog e.e.a. te schrijven voor TTK, en daarna ga ik mijn bed eens in.
Ja hoor, hier: [Centraal] Icons en headers klaar terwijl u wacht! #68quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zijn er misschien topics voor avatar requests?
Joa, vroegah!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zijn er misschien topics voor avatar requests?
Tnx. Ik kijk eerst even in dat topic ok?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, hier: [Centraal] Icons en headers klaar terwijl u wacht! #68
Ik wil best kijken of ik dit weekend tijd heb, maar nogmaals, ik kan niets garanderen.
Mochten KSC'ers een sint of kerstavatar willen hebben, dan wil ik daar trouwens best een keer naar kijken voor die tijd.
Die heb ik nog!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mochten KSC'ers een sint of kerstavatar willen hebben, dan wil ik daar trouwens best een keer naar kijken voor die tijd.
Koop eens fatsoenlijke ovenfriet mallootquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ovenfriet is goor ja, kan goedkoper (en met meer voedingsvezels) door gewoon een golfkartonnen doos in warm water te verweken en naar binnen te stompen.
Waarom? Dan kan ik net zo goed aardappels gaan schillenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Koop eens fatsoenlijke ovenfriet malloot
Scheelt je werk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Dan kan ik net zo goed aardappels gaan schillen
Welk forum(nummer)?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Nieuws.quote:
Weet ik veel, zal die crap pr0nzooi wel zijn.quote:
dat vroeg je je laatst ook al afquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn die kattenreclames tegenwoordig gemaakt alsof kattenhouders achterlijke bosjostis zijn?
Ik heb nog steeds geen antwoord.quote:
Gij. Bent heiden.quote:
Kijk maar op blizzard.comquote:
Willen ze geld?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ja, waarin ze half diablo gejat hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat zijn de makers van World Of Warcraft toch?
Ok, maar Diablo was ook vele malen eerder en als ik de screenshots zie dan is WoW vele malen beterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, waarin ze half diablo gejat hebben
Zoals ik al zei: gij heidenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok, maar Diablo was ook vele malen eerder en als ik de screenshots zie dan is WoW vele malen beter.
Op de gratis servers zijn ze er allemaalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: gij heiden
Diablo 2 wordt nog door heel veel spelers gespeeld na al die jaren, ik moet WoW dat nog zien doen
Tja, nepWoWfans.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:07 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Op de gratis servers zijn ze er allemaal.
Dat is toch 90% van nederland?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |