Valt toch wel mee? Fish-Gasquet kan best leuk worden, Verdasco is meestal ook wel leuk om naar te kijken. Blake-Simon is ook niet verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:19 schreef Federer-fan het volgende:
Weer een geweldige OOP: http://www.mutuamad-maste(...)juego/2008/14/OP.pdf![]()
Om 20.00 uur wordt het leuk (althans, Nadal-Gulbis) lijkt me wel aardig. Ik ga mijn nek uitsteken: Nadal wint.
Nou, goed dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Fish-Gasquet kan best leuk worden, Verdasco is meestal ook wel leuk om naar te kijken. Blake-Simon is ook niet verschrikkelijk.
http://livevideo.betfair.com/quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:24 schreef suus21 het volgende:
ergens streams zonder download te vinden?
Dan houdt het op. Twee bookmakers bieden het aan met inlogproces van een seconde of 30, Sport 1 heeft het en veel streams waarbij je iets moet downloaden..als dat allemaal niet kan bij je dan gaat het niet lukken..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef suus21 het volgende:
daismetinlog
Haha ja geweldig die kerel..mooi ook dat hij tegenwoordig wel realistisch staat te spelen..niet meer dat hot or cold...gewoon degelijk icm een superserve en af en toe een wonder shotquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
Fognini vraagt de trainer, maar die komt niet snel genoeg en ze gaan dus gewoon verder. Monfils vroeg ook nog even of 'ie mocht kutten met z'n iPod
.
ja meester..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Twee bookmakers bieden het aan met inlogproces van een seconde of 30, Sport 1 heeft het en veel streams waarbij je iets moet downloaden..als dat allemaal niet kan bij je dan gaat het niet lukken..
Youz staat te kutten trouwens![]()
Van 3-0 naar 5-7
Daarom staat 'ie ook 11e.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:22 schreef suus21 het volgende:
Ik vind Blake leuk maar die hoort toch echt niet meer in de top 10...die presteert ook nix..
Lekker interessant, normale lijst is de gewone ranglijst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
in de atp race staat hij 9e hoor, niet 11e
Op zich wel interessant in dit geval, de race is namelijk actueler.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lekker interessant, normale lijst is de gewone ranglijst.
graag gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |