Ik vond bij de ABN Amro WTT het toch best mooi als je zo'n service van hem op je af zag komenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een wedstrijd met Karlovic kan onmogelijk mooi worden.
pics!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:10 schreef Ambrosius het volgende:
De mooie ballenmeisjes zijn er zo te zien alleen 's avonds.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.betinfo.nl/?p=125
Ik voorspel die dikzak als winnaar
Moet inderdaad bekennen dat ik daar destijds ook zwaar van onder de indruk wasquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vond bij de ABN Amro WTT het toch best mooi als je zo'n service van hem op je af zag komen![]()
We zaten 2 meter achter de baan, degene met wie ik was dook steeds ineen bij elke service die op ons af kwam
Sport 1 / Betfair video, ik doe niet aan die caps.quote:
zit op mijn werk..vandaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sport 1 / Betfair video, ik doe niet aan die caps.
Maar het valt gewoon op dat ze vanmorgen en vanmiddag een stuk meer gezet waren en er waren ook ballenjongetjes. Nu hebben ze een stuk blotere kleding aan, en terecht.
Boredo is een lucky bastardquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:54 schreef Colplay het volgende:
Kijk dat is de manier om op setpunt te komen. Goeie passing van Seppi zeg.
Volgens mij heeft Boredoquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:04 schreef Colplay het volgende:
Eerste set gaat toch naar Robredo, 7-5 in de TB
Ja, klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Boredode set gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja zit weer te kijken en te typen tegelijk, dus zat ff niet zo op te letten. Maar helaas laat Seppi de set liggen. Nou dan maar in drie winnenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Boredode set gewonnen
Snelle edit![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Op mijn werk werkt een vrouw van 150 kilo.
Om deze grap moest zelfs ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:09 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Om deze grap moest zelfs ik lachen
Wat is die Robredo toch een laffe dwerg.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja zit weer te kijken en te typen tegelijk, dus zat ff niet zo op te letten. Maar helaas laat Seppi de set liggen. Nou dan maar in drie winnen
Nee, da's waar, maar er zijn meer factoren dan de Spaanse toeschouwers imoquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:53 schreef Colplay het volgende:
Is in Spanje niet zo'n probleem volgens mij hoor. Voetbalwedstrijden beginnen daar ook gewoon om 22.00 uur pas. Ze moeten natuurlijk wel gewoon kunnen eten.
Is waar, maar geloof dat ze daar maar heel weinig rekening mee houden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, da's waar, maar er zijn meer factoren dan de Spaanse toeschouwers imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |