Volgens mij wilde hij het gewoon rustig aan doen. Zie ook hier: http://www.rogerfederer.c(...)tail.cfm?uNewsID=807quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef TubewayDigital het volgende:
dacht dat fed niet mee deed. blesure of zo
Deze foto mag ook best in de OPquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:08 schreef Colplay het volgende:
[..]
Deze foto mag ook best in de OP![]()
tvp
Ach, op de Tennis Masters Cup staat hij straks gewoon weer ouderwets te vlammen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:46 schreef suus21 het volgende:
jammer dat Safin zich terug trekt, was wel benieuwd of hij zijn vorm kon doortrekken naar zo'n groot toernooi..
Rond 22.00 uur !quote:
Een wedstrijd met Karlovic kan onmogelijk mooi worden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:01 schreef Szura het volgende:
Mogelijk derde rond Djokovic - Karlovic. kan misschien ook wel een mooie wedstrijd worden
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een wedstrijd met Karlovic kan onmogelijk mooi worden.
ik had het meer over spanning eikquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Nou, zeg dat dan.quote:
[..]
Zeg Timmers, die preview uit je sig werkt niet. Nu kan ik niet lezen hoe Nalby wederom de top-3 het nakijken geeft in Madrid...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:02 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zeg Timmers, die preview uit je sig werkt niet. Nu kan ik niet lezen hoe Nalby wederom de top-3 het nakijken geeft in Madrid...http://www.betinfo.nl/?p=125SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voorspel die dikzak als winnaar
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |