quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
48 uur bans werken niet hier in deze SC. Je eerste ban is een week, je tweede een maand en je derde 3 maanden.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Nee. Je wist zeker niet wat de zevende was?
Dat ook niet neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:37 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Nee. Je wist zeker niet wat de zevende was?
Oh, ga gerust je gang. Het kan nog steeds.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Verpestert ! We hadden een 300-po kunnen maken![]()
Google ftw.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
seppo
octpo
nonpo
decpo
fidecpo
sedecpo
tridecpo
etc.
Wat nou Google, sommige mensen letten op in de brugklas.quote:
Als logisch goed is, waar komen Waarheid en aanhang dan vandaan. En hoe kan KingOfPop een snotneus hebben terwijl hij geen neus heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:43 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat nou Google, sommige mensen letten op in de brugklas.Dat en er is geen logische volgorde, eigenlijk moeten we gewoon first, second, third, and so on, and so on.
"Hij heeft een banaan in z'n oor, jij poep in je ogen".quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:50 schreef Acinonyx het volgende:
die met z'n banaan in z'n oor zie ik ook nooit
Ik heb ze er niet in gezet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Goede OP, maar die laatste 2 UI moeten weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |