neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Stroopkoeken zijn veel lekkerder dan stroopwafels trouwens.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh ja, jammie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
Die bakjes met brokjes stroopwafels met warme caramelsaus eroverheen zijn lekker. Vaak te koop op een markt.
Puber...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Man, ik wil gewoon tieten.
Oprotten met je stroopwafels
Ik heb ook niet gelunchd! Heb alleen maar trek in lekkere dingen en die hebben we juist niet nu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oeh ja, jammie.
Ik begin nu wel te merken dat ik niet geluncht heb. Ik krijg gewoon trek van al dat gepraat over lekkere dingen...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Puber...
[..]
Ik heb ook niet gelunchd! Heb alleen maar trek in lekkere dingen en die hebben we juist niet nu.
Dan moet je meer stroopwafels eten, dan krijg je ze vanzelfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ga er vandoor. Lekker in de file naar Biddinghuizen!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je meer stroopwafels eten, dan krijg je ze vanzelf
huh huhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga maar eens weer aan het werk. Nieuwe collega inwerken!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
hooguit op A1 wat file en misschien op de Hollandse Brug op de A6. Kost je misschien tien minuten als het veel isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ga er vandoor. Lekker in de file naar Biddinghuizen!
En daar gaat de behoefte naar bittergarnituur... Doet u mij maar een stokje selderie..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://i161.photobucket.com/albums/t236/jennybub007/manboobs.jpg
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
En daar gaat de behoefte naar bittergarnituur... Doet u mij maar een stokje selderie..
Nou! Op zeker!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]lekker he, zo'n harde stok tussen de kiezen!
Mmmmmmmmmmmmm stroopwafelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou! Op zeker!
Ik heb me toch potverdrie opeens een partij trek in een sushi!!!!
quote:
quote:
Er komt toch geen ''S'' voor in OMFG ??quote:
*zucht* wordt je nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er komt toch geen ''S'' voor in OMFG ??
... He? Ben ik nou gek of snap ik hier niets van?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
... He? Ben ik nou gek of snap ik hier niets van?
Gefeliciteerd! Je staat in m'n Sig!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:16 schreef Rkatier het volgende:
[..]
*zucht* wordt je nooit moe van jezelf?
Ik ga het verhaal uberhaupt niet vertellen, het sloeg al helemaal nergens opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
... He? Ben ik nou gek of snap ik hier niets van?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ga het verhaal uberhaupt niet vertellen, het sloeg al helemaal nergens op
Het verklaren maakt het alleen nog maar triester
Dus laten we het hier maar bij houden
edit: waarom ook niet. Heel simpel, meneer heeft boek binnen en ik vraag per ongeluk speelt het af voor Halo War. Snapte hij niet waar ik het over had. Omdat het Halo Wars is. Vandaar die S
Zo boeiend was het dus echt niet
Koekjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef SummerBreeze het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koekjes. [ afbeelding ].
Voor bittergarnituur; [BeF] #966: De prins met de witte afscheiding Zeggen ze.
Lieve Spank!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]aquila zit nu ook al het SC topic te verpesten...
Ik denk dat je het zelf ook wel kan invullenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lieve Spank!
Kun je het woordje ''ook'' verklaren?
Nee lukt niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelf ook wel kan invullen
Nee, helaas. Ik ben het vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee lukt niet!
Probeer jij het anders eens
Iemand anders dan? Ik wil het heel graag wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik ben het vergeten.
Ik kan je wel een link geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iemand anders dan? Ik wil het heel graag weten
Kijk anders ff in je eigen signature en dat wat je van sackboy gequoted hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iemand anders dan? Ik wil het heel graag weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:33 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kijk anders ff in je eigen signature en dat wat je van sackboy gequoted hebt.Die Sackboy mag blij zijn dat hij me niet in z'n friendslist heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft hem in zijn Friendslist omdat hij zijn Gamertag niet prijs geeft!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die Sackboy mag blij zijn dat hij me niet in z'n friendslist heeft!
Zou me niks verbazen. Maar hij weet ook wel dat hij geowned gaat worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand heeft hem in zijn Friendslist omdat hij zijn Gamertag niet prijs geeft!
Conclusie: Sack = Kloon van iemand!
Ik Pwn jou met Worms!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Maar hij weet ook wel dat hij geowned gaat worden.
Nooit jongen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laat me even een tijdje oefenen. Dan pown ik je ass.
Dan zal het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nooit jongen!
Dat dacht Rkatier ook! En het staat nu 89 - 1 in mijn voordeel!
Ik Winquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan zal het wel
Ik ga ook niet mijn tijd er aan verspillen
Ach ik heb het niet geteld, dus ik kan niet zeggen of het waar is of nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan zal het wel
Ik ga ook niet mijn tijd er aan verspillen
Is er niks wat we nu even kunnen spelen ? Gears ofzo ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach ik heb het niet geteld, dus ik kan niet zeggen of het waar is of niet
Het is wel humor worms spelen met AQuila
genoeg maar geen skatequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is er niks wat we nu even kunnen spelen ? Gears ofzo ?
Skate?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
Nu al geen zin meer, ik ga zo maar slapen.
Liefs,
Edwinuss.
Lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je er zo lang over gedaan om dat plaatje te zoeken?
Ik zat anders ook netjes te wachten of je me zou toevoegen, eerst aanbieden en dan naar bed gaan (nog geen half uur later)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je er zo lang over gedaan om dat plaatje te zoeken?
LOLquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik zat anders ook netjes te wachten of je me zou toevoegen, eerst aanbieden en dan naar bed gaan (nog geen half uur later)
Meer Poitquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:02 schreef Poit het volgende:
HAHAHAAAA
BIER!!!!!
TIETUUUH!!!!
[ afbeelding ]
Duidelijk.
Jij zou je er echt wel thuis voelen anders!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:14 schreef Laniboekje het volgende:
Zulks Halloween is dan niks voor mij. Ik hou niet van krankzinnige dokters die staan te kwijlen... En ook niet van enge clowns met scherpe tanden. Freddy Krueger is dan wel weer tof!
True, maar ik moet geen concurrentie van kwijlende dokters en enge clowns!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij zou je er echt wel thuis voelen anders!
Clowns zijn altijd eng, of ze nou lachen of niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
De clown was op zich niet zo eng eigenlijkHij was vooral erg veel aan het lachen!
Ik denk dat dit zo een situatie is: Je had er bij moeten zijn... Want ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in dit geval niet. Echt niet.
Sta jij ook wel eens in de struiken met een lange regenjas aan??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:30 schreef Rkatier het volgende:
Lol, ik lig nog even in bed gaat de bel.
Ik ren in mijn ondergoed naar beneden doe de deur los en
Ik zie 2 johova's![]()
Die ene ging wel heel snel praten en ze waren binnen minuut uitgepraat,
Geen idee wat ze zeiden
me het boekje al gegeven en naar volgende huis![]()
Boekjes liggen netjes in de papierbak
OMG wat vetquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mensen die zich vervelen op de zaterdagmiddag: waarom kan ik niet van deze gast winnen?
Nope, wees maar niet bang: ik neem je plekje niet inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sta jij ook wel eens in de struiken met een lange regenjas aan??
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nope, wees maar niet bang: ik neem je plekje niet in
quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:15 schreef Rkatier het volgende:
Zo deze jongen heeft Enschede overleeft
EN nu maar eens gaan slapen en hopelijk wakker worden door een leuke sms
Hij herkende Hugh Hefner niet en kwam met Alan Greenspanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mensen die zich vervelen op de zaterdagmiddag: waarom kan ik niet van deze gast winnen?
Maar hoe kun je dan een leuke sms krijgenquote:
Door telefoonnummer aan leuke meid te geven ofcquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan een leuke sms krijgen
En heb je een smsje gehad? Of bleek het toch een ouwe kerel te zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Door telefoonnummer aan leuke meid te geven ofc
Ze stond voor me neus grapjas, en nee ik was niet dronken: ik was de bob smartassquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En heb je een smsje gehad? Of bleek het toch een ouwe kerel te zijn![]()
wat hardquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:39 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_voor_het_woord.html
Op zeker!!quote:
I don't know, dat klinkt meteen zo... Alsof het einde van je leven nabij is, alsof je daar nooit meer vanaf komt... Alsof je ergens in een kantoorgebouw in een donkere kelder de rest van je leven weg gaat rotten....!quote:
Diep in m'n hart wil ik lekker rentenieren alleen heb ik daar de middelen niet voor..quote:
Donkere kelders spreken me daarentegen weer aanquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
I don't know, dat klinkt meteen zo... Alsof het einde van je leven nabij is, alsof je daar nooit meer vanaf komt... Alsof je ergens in een kantoorgebouw in een donkere kelder de rest van je leven weg gaat rotten....!
neequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:45 schreef koei het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij een luxe bankier. Ben benieuwd of ik op gesprek mag komen!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik blijf gewoon nog ff studeren, af en toe genieten van het geld van de mensen om me heen,
Ik weet Poit! Ik heb 3 jaar gewerkt en zit nu weer voor het 2de jaar op school maar ik moet zeggen dat dat goed bevalt! Je hebt altijd wel een vakantie om naar toe te levenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:13 schreef Poit het volgende:
Ach joh, werken is best leuk en aan de verminderde hoeveelheid vrije tijd wen je ook wel zolang je maar plezier in je werk hebt. En dát kan nog eens flink tegenvallen.
Ge Weet!
Mijn sollicitatie is ook maar voor 3 dagen in de week tot eind december hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Spannend spannend! Leuk hoor, allemaal mensen die werk zoeken! Ik blijf gewoon nog ff studeren, af en toe genieten van het geld van de mensen om me heen, maar voorlopig hoef ik er niet aan te denken om 5 dagen in de week te werken!
Koop maar Worms a 800 MS Pointsquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:30 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie is ook maar voor 3 dagen in de week tot eind december hoorDan heb ik hopelijk weer genoeg geld om mn huur van te kunnen betalen, en misschien zelfs nog Guitar Hero: World Tour van te kopen!
nee.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop maar Worms a 800 MS Points![]()
Veel leukr!
GTA 4 was ook kut iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even melden dat ik elke vieze GTA 'fan' een terminale ziekte toe wens.
Hoorde ze janken op gta san andreas: "bweeeeeeeh bweeeeehhhhhhh, auto's pimpen is voor losers, je ventje veel kleren geven? Wat gay zeg!"
En nu jankt iedereen op gta 4 dat er geen fuck te doen valt! Gefeliciteerd paupers!
Thnx.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:38 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even melden dat ik elke vieze GTA 'fan' een terminale ziekte toe wens.
Hoorde ze janken op gta san andreas: "bweeeeeeeh bweeeeehhhhhhh, auto's pimpen is voor losers, je ventje veel kleren geven? Wat gay zeg!"
En nu jankt iedereen op gta 4 dat er geen fuck te doen valt! Gefeliciteerd paupers!
Ik heb Worms al. Enige XBLA miskoop die ik ooit gedaan heb.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop maar Worms a 800 MS Points![]()
Veel leukr!
Koei dat is niet verstandig wat je nu zegt!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb Worms al. Enige XBLA miskoop die ik ooit gedaan heb.
Niet verstandig Poit!quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:39 schreef Poit het volgende:
[..]
nee.
Guitar Hero WT / Rock Band
|
|
|
|
|
Worms.
Misschien zelfs lager.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GTA 4 was ook kut idd![]()
LinkmasterC @ het 360 topic! Wat een toffe naam eigenlijk
Ik ben klaar met alles wat GEEN open wereld heeftquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik vind hem wel goed passen bij cybje!
En GTA IV was niet kut, het was echt geen slechte game, hij was alleen wel minder dan San Andreas. Gewoon minder mogelijkheden, minder lol, maar wel een enorme prestatie![]()
Saints Row 2 ben ik wel benieuwd naar, maar ik ben eigenlijk een beetje free-roaming-games af, dus ik weet niet of ik die leuk ga vinden (ook al is er wel veel lompe shit mogelijk). Zelfs Far Cry 2 maar ik me zorgen over! Open wereld! ARGH! Vind ik het dan nog wel leuk?!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:02 schreef RickoKun het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien word ik wel te oud, en verwacht ik veel meer van games dan ik vroeger deed, het is allemaal zo voorspelbaar geworden
Vooral Haring wormen zijn erg gevaarlijk geloof ik!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:08 schreef RickoKun het volgende:
Aquila, wist jij dat er veel mensen sterven aan parasieten zoals wormen? En daar ga jij dan mee spelen alsof het een spelletje is?
Hangt echt heel erg van jezelf af. Ik vond hem kut, het is gewoon hersenloos rondrennen, combo's maken en dingen dood maken, levellen en items verzamelen en upgraden. Meer dan dat is het niet, maar als je dat leuk vindt dan is het helemaal je ding (denk bij combo's maken trouwens niet aan het aan elkaar maken van moves, ook dat is gewoon een enkele keer op een knopje drukken).quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe was Sacred 2 eigenlijk? Die komt ook naar de 360 dacht ik en kan tof worden!
Werkplek van Edje:quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:58 schreef Edwinuss het volgende:
Werk en school, de perfecte combinatieIk verdien bijna 900 euro per maand extra bovenop mijn stufie.
Kutkoeiquote:
Nee, net iets TE willekeurig, en daardoor niet meer grappig. Volgende keer beterquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, net iets TE willekeurig, en daardoor niet meer grappig. Volgende keer beter
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik probeer tenminste! Weet je wat, ik ga wel weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Werkplek van Edje:
[ afbeelding ]
Om fris en fruitig voor de klas te staan helpt een flinke neut vodka!quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:34 schreef Poit het volgende:
Jamaar ik moet morgen weer fris en fruitig voor de lieve jonge mensjes staan!!!
Nee, Hanky spanky sperma tanky. Dat werkt niet.. Boef die je bent.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Om fris en fruitig voor de klas te staan helpt een flinke neut vodka!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:12 schreef koei het volgende:
Zo, ik krijg net een verlanglijstje binnen van iemand die jarig is volgende maand. Wie helpt ontcijferen naar echte kado's die je in de winkel kunt kopen?
tasjeshontje
babybornpaardrijlooppaard
prinsessenjurkenj
skielerslbeschermsetmaat34
mobie
tattoopen
magischemelltjes spel
k3endekatep rinses
hinkeltwister
Jij bent goed met kado'squote:
ik krijg geen intertoysboek meer in de busquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:58 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik vind die speelgoedsinterklaasuitzoekboeken die zo rond deze tijd altijd door de brievenbus ploffen veel te leukAls ik die doorblader zit ik echt zo van "o, als ik nu zeven zou zijn, zou ik dat vragen, dat zou ik vast heel tof gevonden hebben"
Maar die magischemelltjes kostten me toch flink wat zoekwerk
Lizquote:
Heb je je werkplek gezien Edje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:45 schreef Edwinuss het volgende:
HOIII
den bosch csquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:01 schreef Edwinuss het volgende:
En waar krijg ik mijn 700 stufi weg dan ?
en welk gebouw is dat ?
en best grappig.
Echt erg....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:32 schreef Rkatier het volgende:
[ afbeelding ]
TJa hier schrok je van AQuila![]()
Wat moet dat voorstellen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:32 schreef Rkatier het volgende:
[ afbeelding ]
TJa hier schrok je van AQuila![]()
Ehm ja...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier heeft een tattoo van Iron Maiden![]()
Ik schrok er van toen ik het hoorde en ik heb overwogen om maar geen Worms meer tegen hem te spelen maar uiteindelijk heeft die me overtuigd dat dit de enigste jeugd zonde is die die heeft!quote:
Welke is dat?quote:
quote:
Ja dus? Wat zegt dat over mij behalve dat ik geniet van Iron Maidenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier heeft een tattoo van Iron Maiden![]()
BRING YOUR DAUGHTER TO THE SLAUGHTER!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet het voorstellen![]()
Ik ben er blij meeEn hij was nog gratis ook
X-360 kan alles Poit!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef Poit het volgende:
MGS 4 mogelijk toch naar Xbox 360?
Dat kan toch helemaal nooit. Zulke grafische pracht![]()
Als gun ik het de Xbox bezitters zekers. Met stip een van de betere games van de laatste jaren.
Ben benieuwd. Van het weekend zie ik hem waarschijnlijk. Al vind ik het wel steeds vager worden. Ben nog niet echt onder de indruk van het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:47 schreef Poit het volgende:
Nee.
En trouwens. Heroes![]()
![]()
Geweldige episode weer
![]()
![]()
quote:
Lani wat doe je nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Van het weekend zie ik hem waarschijnlijk. Al vind ik het wel steeds vager worden. Ben nog niet echt onder de indruk van het nieuwe seizoen.
[..]![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik vond dat plaatje wel grappig, zag hem in een ander topic en kon er smakelijk om lachen. En for the record, ik ben het niet hoor. Ik ben heul niet blond.quote:
Welkom mordra. Ik voel meteen een soort vertrouwen. Alsof we elkaar al ooit eens eerder hier ontmoet hebben.quote:
Oke gelukkigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vond dat plaatje wel grappig, zag hem in een ander topic en kon er smakelijk om lachen. En for the record, ik ben het niet hoor. Ik ben heul niet blond.
Insgelijks, hoe gaat het met Lani en haar glimmende bolide?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Welkom mordra. Ik voel meteen een soort vertrouwen. Alsof we elkaar al ooit eens eerder hier ontmoet hebben.
Mijn glimmende bolide glimt niet meer zo. Hij moet nodig door de wasstraat en die lelijke deuk zit er nog steeds in. Maar volgende maand moet-ie door de APK en dan gaat-ie natuurlijk met vlag en wimpel slagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
Insgelijks, hoe gaat het met Lani en haar glimmende bolide?
Ik durf nooit zo gauw mijn middelvinger op te steken in het verkeer. Ben dan bang dat ik juist de verkeerde tref en dat er dan pas echt problemen komen... Heb namelijk ooit al zoiets meegemaakt en dat was geen pretje. Dacht echt dat ik vroegtijdig dood zou gaan...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:09 schreef mordradead het volgende:
Uiteraard, ik had laatst bijna een ongeluk met een asociale Hongaar, meteen m'n middelvinger opgestoken wat denk jij.... ik laat zoiets toch niet op me zitten zeg!
Gelijk heb je! Ik heb zowiezo nooit de neiging om dat te doen ook al maakt iemand een grote foutquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik durf nooit zo gauw mijn middelvinger op te steken in het verkeer. Ben dan bang dat ik juist de verkeerde tref en dat er dan pas echt problemen komen... Heb namelijk ooit al zoiets meegemaakt en dat was geen pretje. Dacht echt dat ik vroegtijdig dood zou gaan...
Precies. En lekker schelden kan dan natuurlijk wel in de auto, de ander hoort het dan toch niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Ik heb zowiezo nooit de neiging om dat te doen ook al maakt iemand een grote fout
Bejaarden ja... Levensgevaarlijk af en toe!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:18 schreef koei het volgende:
oh, en op mn voorhoofd tikken doe ik ook nog wel eens als het een vrouw of bejaarde is, wat helaas meestal wel het geval is bij domme automobilisten
Dan durf je wel he mordra?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:23 schreef mordradead het volgende:
Ik had allemaal grote kerels in de auto en die ander was alleen. hihi
Bejaarden? Mensen die denken dat ze perfect rijden zijn pas eng. Ik had zaterdag nog. Zo'n viaduct waar je onder spoorlijn doorgaat. Net voordat ik naar beneden wou rijden zag ik ineens felle koplampen opdoemen op mijn weghelft. Was er zo'n kutgastje 3 auto's en motor aan het inhalen en het kon allemaal net omdat ik direct vol in de rem ging :S Sommige van dat volk mogen ze zo hun rijbewijs weer innemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bejaarden ja... Levensgevaarlijk af en toe!
Kijk, liz snapt hetquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Bejaarden met een gloednieuwe auto, die zijn pas eng. Die hebben namelijk net hun vorige auto in de prak gereden.
Ik ben soms ook wel gevaarlijk op mijn fietsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kijk, liz snapt het
Vrouwen in dure auto's ook. Die (of hun mannen) hebben genoeg geld om boetes te betalen en kennen maar twee standen: Plankgas of remmen.
Jonguh! Jij ben tog altijt gefaarluuk!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben soms ook wel gevaarlijk op mijn fiets
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh! Jij ben tog altijt gefaarluuk!!
Hell yes!quote:
En was je conclusie dat de hondjes tof warenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hell yes!
Ik ben retetrots op mijn Kliko!
Hmm ik verveelde me zo erg op het werk dat ik een preview van Call of Duty heb geschreven, zomaar, vrijwillig, zonder enige aanleiding. Damn... ik moet ECHT z.s.m. bij mijn nieuwe baan beginnen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En was je conclusie dat de hondjes tof waren
Same here mèhn. Same here.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Hell yes!
Ik ben retetrots op mijn Kliko!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:28 schreef Kuukske het volgende:
Jézus. Belachelijk. Glazen Huis meet?
print screen -> save as .jpg -> upload jpgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:59 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, ik mag fijn een excel-tabel omzetten naar Wiki-tekst. Niet fijn!!!
Nope, vandaag nog een dagje vrij. Ik mag morgen en overmorgen weer aan de bak.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:54 schreef Rossdale het volgende:
Dan hoop ik dat je vandaag niet moest werken Lani
Duur ook zeker weer? Onze hond is gister geopereerd (gescheurde kruisbanden) en heeft nu een gipsen poot:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:06 schreef Laniboekje het volgende:
Zeau, ben weer terug van de dierenarts. Er schijnt een nieuw medicijn te zijn tegen gezwellen bij ratten en als het gezwel er al zit kan het medicijn het gezwel reduceren en dat heb ik dus meegekregen. Ben erg benieuwd. Ze hoeft dus niet onder het mes deze keer.
Voor extra grip omdat ze nu maar op drie poten kan steunen en we een laminaat vloer hebben.quote:
Yup, staan ze erg om bekend. Mijn meisje komt ook uit een 'rattenhuis' waar dus honderden tamme ratten losliepen bij een dement oud vrouwtje. Er is dus vaak ook sprake van hele slechte familielijnen en ik weet niets van haar achtergrond. Valt me dus nog mee dat dit pas haar tweede gezwel is op oude leeftijd. Had verwacht dat ze al veel eerder allerlei ziektes zou krijgen. Gelukkig niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:10 schreef Misanthropist het volgende:
ratten zijn sowieso toch vaak van de gezwellen?
Valt wel mee qua prijs. Operatie is vaak 40 euro (+ consult) en deze keer betaalde ik 33 euro voor het medicijn en consult. En dat medicijn gaat twee jaar mee, dan is het diertje denk ik alweer overleden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duur ook zeker weer? Onze hond is gister geopereerd (gescheurde kruisbanden) en heeft nu een gipsen poot:
[ afbeelding ]
Hmm, dan is het jammer dat je geen tapijt hebt, dan had je klitteband onder de pootjes kunnen maken!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor extra grip omdat ze nu maar op drie poten kan steunen en we een laminaat vloer hebben.
Wat ben jij slecht met dieren zeg!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, dan is het jammer dat je geen tapijt hebt, dan had je klitteband onder de pootjes kunnen maken!
sokken met rubbâh?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor extra grip omdat ze nu maar op drie poten kan steunen en we een laminaat vloer hebben.
Ik vind het eigenlijk wel een heel erg creatieve oplossing. Eigenlijk moet je je inschrijven voor de volgende editie van Het beste idee van Nederlandquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ben jij slecht met dieren zeg!
Maar dan is het toch pure dierenmishandeling? Klittenband en tapijt. Dat blijft plakken, dier kan zich niet eens meer verroeren zonder grote moeite te moeten gaan doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een heel erg creatieve oplossing. Eigenlijk moet je je inschrijven voor de volgende editie van Het beste idee van Nederland
Nee hoor valt wel meequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ben jij slecht met dieren zeg!
Oke, dan is het goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor valt wel meeIk ben op een boerderij met allerlei dieren opgegroeid en heb nu een superlief katje. Mijn beestje is langs de kant van de weg gevonden en is waarschijnlijk door de vorige baasjes uit de auto gezet. Ik heb haar al sinds ze 4 weken oud was, omdat ze maar kort moedermelk en een echte moeder heeft gehad is ze erg klein (ongeveer 75% van een normale kat) en ontzettend aanhankelijk en knuffelig.
met een beetje pech raakt daardoor het tapijt ook nog eens los!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar dan is het toch pure dierenmishandeling? Klittenband en tapijt. Dat blijft plakken, dier kan zich niet eens meer verroeren zonder grote moeite te moeten gaan doen.
Gewoon oud, bijna niet meer plakkend klittenband gebruiken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar dan is het toch pure dierenmishandeling? Klittenband en tapijt. Dat blijft plakken, dier kan zich niet eens meer verroeren zonder grote moeite te moeten gaan doen.
Die roze pootquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duur ook zeker weer? Onze hond is gister geopereerd (gescheurde kruisbanden) en heeft nu een gipsen poot:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd in een scheur liggen om die gastquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heb je toch obsessie met die jongen?
Nee dan heb ik een veel betere. Katten hebben altijd de neiging om overal achter en onder te kruipen en ze zitten dan ook geregeld onder het stof. Je ziet honden wel eens met wollen truitjes lopen, ik heb het idee om zo'n soort pakje te maken voor je kat maar dan met plumeaustof zodat ze je huis schoonmaken waar je zelf niet gemakkelijk bij kunt. (Mijn kat genaamd Muis, heet bij mijn ouders thuis ook de bijnaam Plumeauis gekregen).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:00 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een heel erg creatieve oplossing. Eigenlijk moet je je inschrijven voor de volgende editie van Het beste idee van Nederland
Achja, tegen de tijd dat je erachter komt dat je stiekum verliefd bent is het al te laat. Maar dat weet je natuurlijk al.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Achja, tegen de tijd dat je erachter komt dat je stiekum verliefd bent is het al te laat. Maar dat weet je natuurlijk al.
We hadden al een vaste prijs dus dat gaat niet helpenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef disjfa het volgende:
Dat doen ze altijd. Dat hoort erbij. Dan heb je weer medelijde met de bouwvakkers. En dan ga je niet bitchen over de te hoge rekening. Anders kan er weer een willekeurig huilverhaal verzonnen worden.
Tsja complottheorieen zijn mooi
weer een aantal weken niet douchen? He bah....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We hadden al een vaste prijs dus dat gaat niet helpenHet duurt alleen weer 4 tot 6 weken voordat er een nieuwe deur is
We hebben nog een badquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
weer een aantal weken niet douchen? He bah....
Maar deze nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:11 schreef disjfa het volgende:
Dat doen ze altijd. Dat hoort erbij. Dan heb je weer medelijde met de bouwvakkers. En dan ga je niet bitchen over de te hoge rekening. Anders kan er weer een willekeurig huilverhaal verzonnen worden.
Tsja complottheorieen zijn mooi
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat pas is na een paar keer uitlatenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het ziet er echt poepig uit iig die sokjes!
Hahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat pas is na een paar keer uitlaten
Daar was ik al bang voor iddquote:
Wat is 4chan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
Verveel me kapot, en op 4chan heb ik inmiddels alles al een keer gezien.
Wat te doen ?
Ik ben uit pure armoede GH3 maar binnen aan't halen..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
Verveel me kapot, en op 4chan heb ik inmiddels alles al een keer gezien.
Wat te doen ?
Kan iemand anders hier me dat vertellen??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen, zometeen kom je er nog achter.
Die heb ik al, en dan nog heb ik geen zin om dat te spelen. Ik heb het met Guitar Hero alleen naar mijn zin als ik het leuk lijkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben uit pure armoede GH3 maar binnen aan't halen..
Nee..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan iemand anders hier me dat vertellen??
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee..
En ja, zo proberen we je te beschermen.. Je wilt toch niet zo eindigen als Edwinuss
Warm water met noedelsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:49 schreef Poit het volgende:
Ik ga tevens een ritje naar le supermaché wagen om daar een heerlijke alcoholische versnapering aan te schaffen. Tevens ga ik ingrediënten zoeken voor een weeral culinair hoogstandje.
Hihiquote:
Haal ik godver net een pak warm water is het alweer koud als ik terug ben. Gelukkig heb ik het bonnetje nog!quote:
SCHNEL!!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Haal ik godver net een pak warm water is het alweer koud als ik terug ben. Gelukkig heb ik het bonnetje nog!
brb
Vind ik ook.. Had halverwege het typen geen zin/inspiratie meer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dokter heeft me dat ontboden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
Wie wil er tegen mij Fifa08 spelen?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Had halverwege het typen geen zin/inspiratie meer..Minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dokter heeft me dat ontboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |