neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Stroopkoeken zijn veel lekkerder dan stroopwafels trouwens.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Oeh ja, jammie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
Die bakjes met brokjes stroopwafels met warme caramelsaus eroverheen zijn lekker. Vaak te koop op een markt.
Puber...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
Man, ik wil gewoon tieten.
Oprotten met je stroopwafels
Ik heb ook niet gelunchd! Heb alleen maar trek in lekkere dingen en die hebben we juist niet nu.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:04 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oeh ja, jammie.
Ik begin nu wel te merken dat ik niet geluncht heb. Ik krijg gewoon trek van al dat gepraat over lekkere dingen...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Puber...
[..]
Ik heb ook niet gelunchd! Heb alleen maar trek in lekkere dingen en die hebben we juist niet nu.
Dan moet je meer stroopwafels eten, dan krijg je ze vanzelfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
quote:
Have fun!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ga er vandoor. Lekker in de file naar Biddinghuizen!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je meer stroopwafels eten, dan krijg je ze vanzelf
huh huhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga maar eens weer aan het werk. Nieuwe collega inwerken!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef Edwinuss het volgende:
hooguit op A1 wat file en misschien op de Hollandse Brug op de A6. Kost je misschien tien minuten als het veel isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ga er vandoor. Lekker in de file naar Biddinghuizen!
En daar gaat de behoefte naar bittergarnituur... Doet u mij maar een stokje selderie..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://i161.photobucket.com/albums/t236/jennybub007/manboobs.jpg
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
En daar gaat de behoefte naar bittergarnituur... Doet u mij maar een stokje selderie..
Nou! Op zeker!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]lekker he, zo'n harde stok tussen de kiezen!
Mmmmmmmmmmmmm stroopwafelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou! Op zeker!
Ik heb me toch potverdrie opeens een partij trek in een sushi!!!!
quote:
quote:
Er komt toch geen ''S'' voor in OMFG ??quote:
*zucht* wordt je nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er komt toch geen ''S'' voor in OMFG ??
... He? Ben ik nou gek of snap ik hier niets van?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
... He? Ben ik nou gek of snap ik hier niets van?
Gefeliciteerd! Je staat in m'n Sig!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:16 schreef Rkatier het volgende:
[..]
*zucht* wordt je nooit moe van jezelf?
Ik ga het verhaal uberhaupt niet vertellen, het sloeg al helemaal nergens opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
... He? Ben ik nou gek of snap ik hier niets van?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ga het verhaal uberhaupt niet vertellen, het sloeg al helemaal nergens op
Het verklaren maakt het alleen nog maar triester
Dus laten we het hier maar bij houden
edit: waarom ook niet. Heel simpel, meneer heeft boek binnen en ik vraag per ongeluk speelt het af voor Halo War. Snapte hij niet waar ik het over had. Omdat het Halo Wars is. Vandaar die S
Zo boeiend was het dus echt niet
Koekjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef SummerBreeze het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koekjes. [ afbeelding ].
Voor bittergarnituur; [BeF] #966: De prins met de witte afscheiding Zeggen ze.
Lieve Spank!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]aquila zit nu ook al het SC topic te verpesten...
Ik denk dat je het zelf ook wel kan invullenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lieve Spank!
Kun je het woordje ''ook'' verklaren?
Nee lukt niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelf ook wel kan invullen
Nee, helaas. Ik ben het vergeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee lukt niet!
Probeer jij het anders eens
Iemand anders dan? Ik wil het heel graag wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik ben het vergeten.
Ik kan je wel een link geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iemand anders dan? Ik wil het heel graag weten
Kijk anders ff in je eigen signature en dat wat je van sackboy gequoted hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iemand anders dan? Ik wil het heel graag weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:33 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kijk anders ff in je eigen signature en dat wat je van sackboy gequoted hebt.Die Sackboy mag blij zijn dat hij me niet in z'n friendslist heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand heeft hem in zijn Friendslist omdat hij zijn Gamertag niet prijs geeft!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die Sackboy mag blij zijn dat hij me niet in z'n friendslist heeft!
Zou me niks verbazen. Maar hij weet ook wel dat hij geowned gaat worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand heeft hem in zijn Friendslist omdat hij zijn Gamertag niet prijs geeft!
Conclusie: Sack = Kloon van iemand!
Ik Pwn jou met Worms!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Maar hij weet ook wel dat hij geowned gaat worden.
Nooit jongen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laat me even een tijdje oefenen. Dan pown ik je ass.
Dan zal het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nooit jongen!
Dat dacht Rkatier ook! En het staat nu 89 - 1 in mijn voordeel!
Ik Winquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan zal het wel
Ik ga ook niet mijn tijd er aan verspillen
Ach ik heb het niet geteld, dus ik kan niet zeggen of het waar is of nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan zal het wel
Ik ga ook niet mijn tijd er aan verspillen
Is er niks wat we nu even kunnen spelen ? Gears ofzo ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach ik heb het niet geteld, dus ik kan niet zeggen of het waar is of niet
Het is wel humor worms spelen met AQuila
genoeg maar geen skatequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is er niks wat we nu even kunnen spelen ? Gears ofzo ?
Skate?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef Edwinuss het volgende:
Nu al geen zin meer, ik ga zo maar slapen.
Liefs,
Edwinuss.
Lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je er zo lang over gedaan om dat plaatje te zoeken?
Ik zat anders ook netjes te wachten of je me zou toevoegen, eerst aanbieden en dan naar bed gaan (nog geen half uur later)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je er zo lang over gedaan om dat plaatje te zoeken?
LOLquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik zat anders ook netjes te wachten of je me zou toevoegen, eerst aanbieden en dan naar bed gaan (nog geen half uur later)
Meer Poitquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:02 schreef Poit het volgende:
HAHAHAAAA
BIER!!!!!
TIETUUUH!!!!
[ afbeelding ]
Duidelijk.
Jij zou je er echt wel thuis voelen anders!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:14 schreef Laniboekje het volgende:
Zulks Halloween is dan niks voor mij. Ik hou niet van krankzinnige dokters die staan te kwijlen... En ook niet van enge clowns met scherpe tanden. Freddy Krueger is dan wel weer tof!
True, maar ik moet geen concurrentie van kwijlende dokters en enge clowns!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij zou je er echt wel thuis voelen anders!
Clowns zijn altijd eng, of ze nou lachen of niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
De clown was op zich niet zo eng eigenlijkHij was vooral erg veel aan het lachen!
Ik denk dat dit zo een situatie is: Je had er bij moeten zijn... Want ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, maar in dit geval niet. Echt niet.
Sta jij ook wel eens in de struiken met een lange regenjas aan??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:30 schreef Rkatier het volgende:
Lol, ik lig nog even in bed gaat de bel.
Ik ren in mijn ondergoed naar beneden doe de deur los en
Ik zie 2 johova's![]()
Die ene ging wel heel snel praten en ze waren binnen minuut uitgepraat,
Geen idee wat ze zeiden
me het boekje al gegeven en naar volgende huis![]()
Boekjes liggen netjes in de papierbak
OMG wat vetquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mensen die zich vervelen op de zaterdagmiddag: waarom kan ik niet van deze gast winnen?
Nope, wees maar niet bang: ik neem je plekje niet inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sta jij ook wel eens in de struiken met een lange regenjas aan??
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Nope, wees maar niet bang: ik neem je plekje niet in
quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:15 schreef Rkatier het volgende:
Zo deze jongen heeft Enschede overleeft
EN nu maar eens gaan slapen en hopelijk wakker worden door een leuke sms
Hij herkende Hugh Hefner niet en kwam met Alan Greenspanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mensen die zich vervelen op de zaterdagmiddag: waarom kan ik niet van deze gast winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |