SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:29 schreef GilaMonyet het volgende:
ik heb de fipo!!!!Had.. julliezijn de snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Doe maar, ik zal alvast een nieuwe klaarzettenquote:
Kan je zo doen *post spamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe maar, ik zal alvast een nieuwe klaarzetten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe maar, ik zal alvast een nieuwe klaarzetten
Sorryquote:
Mensen echt waar heb er GEEN zin meer inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
SorryVond je 'fail'po wel geinig gevonden
Agreed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen echt waar heb er GEEN zin meer in
Ik heb nog ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meh .. geen zin geen zin !!!
Je kan het niet hebben dat jij nooit wint hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen echt waar heb er GEEN zin meer in
Ga jij je eerst ff aankleden ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog ...
Ik heb wel zin!
(verkapte, ik kom net onder de douch vandaan/terug vind post)
Geef maar een telefoonnummer...ik bel ze wel evenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
Ik mis gewoon de opening van het nieuwe topicgrrrr haal ze weg hier
Ik zelf ook welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
SorryVond je 'fail'po wel geinig gevonden
Dat hadden we hier vorige weekquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Logician het volgende:
system down enzo hier, lang leve notepad
We misten je alquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
Ik mis gewoon de opening van het nieuwe topicgrrrr haal ze weg hier
Ik ben van de computer generatie, als ik letterlijk ga schrijven vinden we de klanten nooit meer terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hadden we hier vorige week
Sommigen schrijven het gewoon op a4tjes!
Nee de tijd gaat echt te langzaamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat jij nooit wint he
Liever jij dan ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Logician het volgende:
system down enzo hier, lang leve notepad
Leeftijden komen hier niet boven de 27 uit (agents dan)...die lijken me ook behoorlijk van de computer generatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben van de computer generatie, als ik letterlijk ga schrijven vinden we de klanten nooit meer terug
Succes met teruglezen..tot maandag!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef Crazy-p het volgende:
zeg kom ik weer terug van lunch.. heb ik volgens mij de hele vorige topic gemist
wtf.. waren de wc's stuk?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hadden we hier vorige week
Sommigen schijten het gewoon op a4tjes!
Als je nou met een hamer op je voet gaat slaanquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leeftijden komen hier niet boven de 27 uit (agents dan)...die lijken me ook behoorlijk van de computer generatie
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee de tijd gaat echt te langzaam
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je nou met een hamer op je voet gaat slaan
Dan krijg je pijn aan je voet
Maarr maarr maarr, dan is de pijn dus wel gedaald
System down? Helaas, pindakaasquote:
Dus als ik onder op m'n rug sla, zakt de pijn ook...misschien kan ik het dan wel uitschijtenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je nou met een hamer op je voet gaat slaan
Dan krijg je pijn aan je voet
Maarr maarr maarr, dan is de pijn dus wel gedaald
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus dacht dat op te schrijven
quote:
Sorry, ik las het met rechtsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch niet op a4tjes te schijten..![]()
Its worth a tryquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus als ik onder op m'n rug sla, zakt de pijn ook...misschien kan ik het dan wel uitschijten
jij memorized alles?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
System down? Helaas, pindakaas![]()
Notepad loggen...mij niet gezien
neuj, zoals ik zei: helaas..pindakaasquote:
I failedquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
neuj, zoals ik zei: helaas..pindakaas
wtf?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
goede middag allemaal , ik voel me een stukken beter (na mijn kost bui ) maar heb nog steeds wel koppijn![]()
maar alles goed met iedereen , en hebben we zin in het weekend![]()
Ik zal het proberenquote:
Haha haal je ook wat voor mij..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sjo, nieuwe kleren zitten goed, nieuwe broek/sokken/schoenen
Droxz gaat drank scoren!
Zijn maanlanding denk ik:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wtf?!
Kotsbui ?!
what did i miss?
ok, laatste post dan...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha haal je ook wat voor mij..
Sterke drank is goed genoeg kan ik me alvast klem zuipen wordt gek hier
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sjo, nieuwe kleren zitten goed, nieuwe broek/sokken/schoenen
Droxz gaat drank scoren!
ik had me vanochtend al ziek gemeld bij me tweede werk (fok dus als spammer) en heb me ziek gemeld bij me stage , omdat ik ook echt ziek ben .quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wtf?!
Kotsbui ?!
what did i miss?
Aha.. tjah het is niet niks!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn maanlanding denk ik:
[ afbeelding ]
je bent toch niet zwanger he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
goede middag allemaal , ik voel me een stukken beter (na mijn kost bui ) maar heb nog steeds wel koppijn![]()
maar alles goed met iedereen , en hebben we zin in het weekend![]()
Doe ze nou eens de groeten terug van onsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Logician het volgende:
**************melding*********************
Krijg net een smsje van sophie, die is naar dr moeder(tot morgenaaf), moest de groetjes hier doen
hmm realiseer me ineens dat ik dan heul alleen eet....... noujazeg
Ik heb gisteren gezellig metquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Logician het volgende:
Krijg net een smsje van sophie, die is naar dr moeder(tot morgenaaf), moest de groetjes hier doen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn maanlanding denk ik:
[ afbeelding ]
dan moet je meer zuipen! komt alles goed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had me vanochtend al ziek gemeld bij me tweede werk (fok dus als spammer) en heb me ziek gemeld bij me stage , omdat ik ook echt ziek ben .
Oeh dat heb ik gemist..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had me vanochtend al ziek gemeld bij me tweede werk (fok dus als spammer) en heb me ziek gemeld bij me stage , omdat ik ook echt ziek ben .
x2quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe ze nou eens de groeten terug van ons![]()
Ik ga vanaaf metquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezellig metgegeten!
ohh , fak , ik dacht ik moet meer groene thee rokenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
[..]
dan moet je meer zuipen! komt alles goed!
Dus ik mag vanavond niet posten?quote:
Later gooos!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus ik mag vanavond niet posten?![]()
EINZZZZZZZZZ 11111
Ben weg!
x3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Alsof ze met zo'n kotsbakkus wat gaat drinken jaquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EINZZZZZZZZZ 11111
Ben weg!
Ik heb gister avond met mijnquote:
cheers mate!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EINZZZZZZZZZ 11111
Ben weg!
ik heb iets van 2xx euro uitgegeven dat moet genoeg zeggen volgens mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik gemist..
Hoe was shoppen dan.. volgens mij heb je jezelf gewoon vol zitten gooien en kon je het niet handelen!
Uitkijken met oversteken he!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EINZZZZZZZZZ 11111
Ben weg!
gefeliciteerd! u gaat door naar de volgende ronde als ultime loverboy!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb gister avond met mijnsamen geslapen
Ik ga vanaaf weer met mijnsamen slapen..
En ik ga vanaaf ook gezellig iets doen met mijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
laturquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
EINZZZZZZZZZ 11111
Ben weg!
Slaapverwekkend dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef renedis het volgende:
[..]
gefeliciteerd! u gaat door naar de volgende ronde als ultime loverboy!Shit ik wilde zo graag die jas winnen met die neppe bontkraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Nou.. ik wil iets zeggen maar doe het niet.. je kan zelf eigenlijk wel invullenquote:
awwww je hoeft niet alleen te etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Logician het volgende:
Inderdaad, je fretjes zijn er tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
awwww je hoeft niet alleen te etendenk ik
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alsof ze met zo'n kotsbakkus wat gaat drinken ja
Doe maar niet..het is vrijdag he...ik weet genoegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nou.. ik wil iets zeggen maar doe het niet.. je kan zelf eigenlijk wel invullen
Haha precies.. wordt dan weer edite en dan is er stront aan de knikkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe maar niet..het is vrijdag he...ik weet genoeg
Want?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
awwww je hoeft niet alleen te etendenk ik
Als ik dat doe, eet ik helemaal niets meer ben ik bangquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Inderdaad, je fretjes zijn er toch
Juist ja...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha precies.. wordt dan weer anale sex en dan is er stront aan m'n koker!
Daarom heb je er meerdere..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
hey.. iig Fok doet het nog![]()
oh en ik kan met 1 van mn systemen nog mail sturen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
hey.. iig Fok doet het nog![]()
oh en ik kan met 1 van mn systemen nog mail sturen
Leugenaar.. we hebben je niet gemist hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
right...quote:
zal ik ff overleggen dan.. kun je daarna de kooi schoonmakenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Want?ik moet ook nog de frettenkooi schoonmaken enzow
Die heb ik vanmorgen gebeld jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Sgele.. heb je trouwens al die die 4mensen terug gehaald?
Gelukkig maar..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen gebeld ja
Maandag komen ze terug en gaan we om tafelZe willen maar al te graag terug, dus ik ben er wel blij mee
Deb doe je mededeling!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
OMG ik dacht dat ze NOOOIT weggingen
quote:
Het zijn 4 mensen, die het meest van waarde zijn voor ons team ...overall gezienquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Zijn dat trouwens 4 random mensen van project of de 4 beste of gezelligste of iets anders..?
Wij hebben jou ook gemist hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
OMG ik dacht dat ze NOOOIT weggingen
Oke, gelukkig maar dat ze terug willenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zijn 4 mensen, die het meest van waarde zijn voor ons team ...overall gezienZonder zeuren gaan ze aan het werk en weten , waar het mogelijk is natuurlijk
, de meest belachelijke grappen uit te halen.
Maar sowieso de hardste werkersWaar het dan eigenlijk om gaat.. alleen heb ik er graag mensen bij die echt in een team passen
En ja idd, fijn dat ze terug willen komenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar dat ze terug willen![]()
Ik ben zo terug
Bel terug en zeg dat ie -knip- krijgt ofzo!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef Theuntje het volgende:
[..]
18:00uur belde me net maar hij komt vandaag niet meer zei die..
misschien dat je dan vannacht minder plafond staren hoeft te doen!quote:
Doet logi aan plafond staren? Das toch heul nie leuk?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
misschien dat je dan vannacht minder plafond staren hoeft te doen!
en meer slapen natuurlijk!
Is niet nodig thxquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zal ik ff overleggen dan.. kun je daarna de kooi schoonmaken
wij willen wel mee eten
bukake ??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bel terug en zeg dat ie -knip- krijgt ofzo!
Sorry.. ik liet me even gaan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
misschien dat je dan vannacht minder plafond staren hoeft te doen!
en meer slapen natuurlijk!
Ja maar... ik dacht .. dat ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Doet logi aan plafond staren? Das toch heul nie leuk?
Dat zal die koppijn verklarenquote:
Ik hoop ik nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:17 schreef Crazy-p het volgende:
ik hoop dat ik vannacht wel eens weer slaap
Nee...quote:
Daar ga jij wel voor zorgen?quote:
Oh right...almost forgotquote:
En blijkbaar ook als je niet scheel bentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jij hoopt dat ik niet slaap?
what did i do
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk als je sgeel bent
*Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep zooefff zoeffffffffffffffffffffffff*quote:
Too late..she's gone with the wind...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee kom terug
Anders is het zo saai
Doh.. nou poop.. dan mag jij onzin uit kramenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Too late..she's gone with the wind...
Denk 't niet...tenzij ze liever achterop gaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ps had je nog een lift nodig vanavond?
Just act like I always do, dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Doh.. nou poop.. dan mag jij onzin uit kramen
prettig weekend WLquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen , ik kan eindelijk deze werkweek tot een einde brengen.
ik kijk nu al uit naar Maandag! NOT!
prettig Weekend Allemaal
Fijn weekend gozerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen , ik kan eindelijk deze werkweek tot een einde brengen.
ik kijk nu al uit naar Maandag! NOT!
prettig Weekend Allemaal
Gefeliciteeerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:29 schreef diertjuh het volgende:
Taart voor jullie allemaal![]()
[ afbeelding ]
Waarom?
Nou omdat ik een baantje heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus mss kom ik hier binnenkort wel weer gezellig meeposten
Gefeliquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:29 schreef diertjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeeyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:30 schreef renedis het volgende:
mensen, ik ga naar huis toe! daarna uit eten.
fija avond en tot snel!
P.S. vul een een paar topics voor me!
Latersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:30 schreef renedis het volgende:
mensen, ik ga naar huis toe! daarna uit eten.
fija avond en tot snel!
P.S. vul een een paar topics voor me!
Diertjuh!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:29 schreef diertjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Denk 't niet...tenzij ze liever achterop gaat
zit deze te luisterenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
WL STREETSPIRIT RADIOHEADmooooooooooooooooooooooi
ook mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |