SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:29 schreef GilaMonyet het volgende:
ik heb de fipo!!!!Had.. julliezijn de snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Doe maar, ik zal alvast een nieuwe klaarzettenquote:
Kan je zo doen *post spamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe maar, ik zal alvast een nieuwe klaarzetten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe maar, ik zal alvast een nieuwe klaarzetten
Sorryquote:
Mensen echt waar heb er GEEN zin meer inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
SorryVond je 'fail'po wel geinig gevonden
Agreed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen echt waar heb er GEEN zin meer in
Ik heb nog ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meh .. geen zin geen zin !!!
Je kan het niet hebben dat jij nooit wint hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mensen echt waar heb er GEEN zin meer in
Ga jij je eerst ff aankleden ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog ...
Ik heb wel zin!
(verkapte, ik kom net onder de douch vandaan/terug vind post)
Geef maar een telefoonnummer...ik bel ze wel evenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
Ik mis gewoon de opening van het nieuwe topicgrrrr haal ze weg hier
Ik zelf ook welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
SorryVond je 'fail'po wel geinig gevonden
Dat hadden we hier vorige weekquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Logician het volgende:
system down enzo hier, lang leve notepad
We misten je alquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
Ik mis gewoon de opening van het nieuwe topicgrrrr haal ze weg hier
Ik ben van de computer generatie, als ik letterlijk ga schrijven vinden we de klanten nooit meer terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hadden we hier vorige week
Sommigen schrijven het gewoon op a4tjes!
Nee de tijd gaat echt te langzaamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben dat jij nooit wint he
Liever jij dan ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Logician het volgende:
system down enzo hier, lang leve notepad
Leeftijden komen hier niet boven de 27 uit (agents dan)...die lijken me ook behoorlijk van de computer generatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben van de computer generatie, als ik letterlijk ga schrijven vinden we de klanten nooit meer terug
Succes met teruglezen..tot maandag!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef Crazy-p het volgende:
zeg kom ik weer terug van lunch.. heb ik volgens mij de hele vorige topic gemist
wtf.. waren de wc's stuk?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat hadden we hier vorige week
Sommigen schijten het gewoon op a4tjes!
Als je nou met een hamer op je voet gaat slaanquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leeftijden komen hier niet boven de 27 uit (agents dan)...die lijken me ook behoorlijk van de computer generatie
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee de tijd gaat echt te langzaam
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je nou met een hamer op je voet gaat slaan
Dan krijg je pijn aan je voet
Maarr maarr maarr, dan is de pijn dus wel gedaald
System down? Helaas, pindakaasquote:
Dus als ik onder op m'n rug sla, zakt de pijn ook...misschien kan ik het dan wel uitschijtenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je nou met een hamer op je voet gaat slaan
Dan krijg je pijn aan je voet
Maarr maarr maarr, dan is de pijn dus wel gedaald
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus dacht dat op te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |