quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
neuj, zoals ik zei: helaas..pindakaas
wtf?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
goede middag allemaal , ik voel me een stukken beter (na mijn kost bui ) maar heb nog steeds wel koppijn![]()
maar alles goed met iedereen , en hebben we zin in het weekend![]()
Ik zal het proberenquote:
Haha haal je ook wat voor mij..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sjo, nieuwe kleren zitten goed, nieuwe broek/sokken/schoenen
Droxz gaat drank scoren!
Zijn maanlanding denk ik:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wtf?!
Kotsbui ?!
what did i miss?
ok, laatste post dan...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha haal je ook wat voor mij..
Sterke drank is goed genoeg kan ik me alvast klem zuipen wordt gek hier
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sjo, nieuwe kleren zitten goed, nieuwe broek/sokken/schoenen
Droxz gaat drank scoren!
ik had me vanochtend al ziek gemeld bij me tweede werk (fok dus als spammer) en heb me ziek gemeld bij me stage , omdat ik ook echt ziek ben .quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wtf?!
Kotsbui ?!
what did i miss?
Aha.. tjah het is niet niks!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn maanlanding denk ik:
[ afbeelding ]
je bent toch niet zwanger he?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
goede middag allemaal , ik voel me een stukken beter (na mijn kost bui ) maar heb nog steeds wel koppijn![]()
maar alles goed met iedereen , en hebben we zin in het weekend![]()
Doe ze nou eens de groeten terug van onsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Logician het volgende:
**************melding*********************
Krijg net een smsje van sophie, die is naar dr moeder(tot morgenaaf), moest de groetjes hier doen
hmm realiseer me ineens dat ik dan heul alleen eet....... noujazeg
Ik heb gisteren gezellig metquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Logician het volgende:
**************melding*********************
Krijg net een smsje van sophie, die is naar dr moeder(tot morgenaaf), moest de groetjes hier doen
hmm realiseer me ineens dat ik dan heul alleen eet....... noujazeg
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn maanlanding denk ik:
[ afbeelding ]
dan moet je meer zuipen! komt alles goed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had me vanochtend al ziek gemeld bij me tweede werk (fok dus als spammer) en heb me ziek gemeld bij me stage , omdat ik ook echt ziek ben .
Oeh dat heb ik gemist..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had me vanochtend al ziek gemeld bij me tweede werk (fok dus als spammer) en heb me ziek gemeld bij me stage , omdat ik ook echt ziek ben .
x2quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe ze nou eens de groeten terug van ons![]()
Ik ga vanaaf metquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezellig metgegeten!
ohh , fak , ik dacht ik moet meer groene thee rokenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef renedis het volgende:
[..]
dan moet je meer zuipen! komt alles goed!
Dus ik mag vanavond niet posten?quote:
Later gooos!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus ik mag vanavond niet posten?![]()
EINZZZZZZZZZ 11111
Ben weg!
x3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Alsof ze met zo'n kotsbakkus wat gaat drinken jaquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus ik mag vanavond niet posten?![]()
EINZZZZZZZZZ 11111
Ben weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |