abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62342237
Vorige keer stemde ik op Wilders (ook door gebrek aan beter/vertrouwen bij de rest) nu weet ik het nog niet...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62342248
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:30 schreef liefhart het volgende:
Ik hoop dat er voor de komende verkiezingen nog een rechtste macht opstaat die ik wel serieus kan nemen.
Ben het met Wilders eens wat betreft onze Noord Afrikaanse medemens maar verder kan ik hem niet op enige inhoud betrappen.
Misschien dat Leefbaar de kicks weer aanbindt?
Leefbaar Nederland?
Dat was me toch een goeie partij.
pi_62342267
TON , duw ze allemaal in een kanon
schiet ze naar de horizon
en zet gouda op de bon
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62342269
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:36 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Leefbaar Nederland?
Dat was me toch een goeie partij.
Dat WAS inderdaad een goede partij , totdat het overging in LPF en de bestuursleden onderling relletjes publiekelijk uitvochten toen werd het lachwekkend
pi_62342279
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:40 schreef liefhart het volgende:

[..]

Dat WAS inderdaad een goede partij , totdat het overging in LPF en de bestuursleden onderling relletjes publiekelijk uitvochten toen werd het lachwekkend
Dat was geen goede partij, en het is ook niet overgegaan in de LPF.

Wilders zit wat mij betreft goed aan de rechterkant. Laat hem rond de 10 zetels behouden.
En je hebt een mooi evenwicht in de kamer.
pi_62342292
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:43 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Dat was geen goede partij, en het is ook niet overgegaan in de LPF.

Wilders zit wat mij betreft goed aan de rechterkant. Laat hem rond de 10 zetels behouden.
En je hebt een mooi evenwicht in de kamer.
Pim is toch destijds van Leefbaar overgestapt naar zijn eigen partij (LPF) waardoor geen hond meer op Leefbaar stemde omdat Pim alle aandacht opeiste?
Wilders heeft een probleem , zijn film Fitna was zelfs lachwekkend en het is puur sang een one issue partij.
pi_62342300
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:49 schreef liefhart het volgende:

[..]

Pim is toch destijds van Leefbaar overgestapt naar zijn eigen partij (LPF) waardoor geen hond meer op Leefbaar stemde omdat Pim alle aandacht opeiste?
Wilders heeft een probleem , zijn film Fitna was zelfs lachwekkend en het is puur sang een one issue partij.
Toen Fortuyn de LPF begon was LN nog steeds een partij, die later dood was.

Wilders gaat denk ik de volgende verkiezingen vrij hoog scoren, misschien wel een
verdubbeling van het huidige aantal zetels. Ik zou er niet raar van opkijken.
Die 'incidenten' van de laatste tijd versterken alleen maar zijn positie.
pi_62342328
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:54 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Toen Fortuyn de LPF begon was LN nog steeds een partij, die later dood was.

Wilders gaat denk ik de volgende verkiezingen vrij hoog scoren, misschien wel een
verdubbeling van het huidige aantal zetels. Ik zou er niet raar van opkijken.
Die 'incidenten' van de laatste tijd versterken alleen maar zijn positie.
Niet alleen de "incidenten". Ook de standaard en uiterst debiele reacties van onder andere Cohen en korpschef Stikhorst verstevigen Wilders zijn positie.
pi_62342346
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 04:03 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Niet alleen de "incidenten". Ook de standaard en uiterst debiele reacties van onder andere Cohen en korpschef Stikhorst verstevigen Wilders zijn positie.
Het ergste is dat dergelijke uitspraken terecht zijn en dat er wel degelijk een probleem is.
Wat mij verbaast (eigenlijk niet ) is dat andere partijen dit probleem niet werkelijk signaleren en er maatregelen tegen nemen.
Serieus ik ga ook voor een partij die dit probleem aanpakt omdat het gewoon klaar moet zijn dat (criminele )allochtonen mijn avondje stappen bedreigen en alles wat ons dierbaar is uitkotsen en schijt aan welke vorm van respect dan ook hebben en onze vrouwen als "hoeren" zien en waar mogelijk ze daar ook voor gebruiken om zichzelf te verrijken .
Als er geen andere partij komt dan word het Wilders , al denk ik wel dat er nog een partij opstaat maar we zullen het zien
pi_62365318
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 04:03 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Zachte heelmeesters zoals Cohen en Stikhorst hadden allang ontslagen moeten worden.
Totaal niet te begrijpen die gasten,zijn ze aan de drugs???????????????
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:14:03 #131
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_62366640
Ik vind Verdonk de laatste tijd een belediging voor Wilders worden en een belediging voor iedereen die ooit op haar stemde. Beetje theatraal een aangifte aankondigen en indruk proberen te maken door een artikel van het Wetboek van Strafrecht te kennen.

Met Wilders ben ik het per mee oneens, maar kan er wel iets van bewondering voor opbrengen hoe hij het doet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62367436
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:14 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vind Verdonk de laatste tijd een belediging voor Wilders worden en een belediging voor iedereen die ooit op haar stemde. Beetje theatraal een aangifte aankondigen en indruk proberen te maken door een artikel van het Wetboek van Strafrecht te kennen.

Met Wilders ben ik het per mee oneens, maar kan er wel iets van bewondering voor opbrengen hoe hij het doet.
Wilders heeft zijn zaken veel beter voor elkaar.

Verdonk raakt alles kwijt door haar optredens in de media en de ruzie's.
Ze heeft nog geen richting, niks. Afgeschreven.
pi_62368052
quote:
Dit hoor ik de gehele tijd, maar hij heeft toch echt een volledig verkiezingsprogramma op zijn site staan. Het probleem is misschien een one issue media die het alleen maar over allochtonen wil hebben met Wilders.
pi_62368070
quote:

[..]

Natuurlijk heeft Wilders een probleem. Niet alleen was Fitna van bedenkelijk niveau (en heb ik het puur over de vorm, niet de inhoud), hij onderkent niet voldoende dat de islam op zich in Nederland niet *het* probleem is. Het werkelijke probleem van Nederland is zijn de progressieve ideeën die ervoor zorgen dat moslims alles gedaan krijgen. Zolang Wilders dat niet erkent voert hij een verloren achterhoedegevecht.
pi_62368415
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 06:11 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Wilders een probleem. Niet alleen was Fitna van bedenkelijk niveau (en heb ik het puur over de vorm, niet de inhoud), hij onderkent niet voldoende dat de islam op zich in Nederland niet *het* probleem is. Het werkelijke probleem van Nederland is zijn de progressieve ideeën die ervoor zorgen dat moslims alles gedaan krijgen. Zolang Wilders dat niet erkent voert hij een verloren achterhoedegevecht.
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:01:24 #136
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62368484
quote:

[..]

Wilders heeft progressieve ideeen?
Carpe Libertatem
pi_62368585
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 05:43 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Dit hoor ik de gehele tijd, maar hij heeft toch echt een volledig verkiezingsprogramma op zijn site staan. Het probleem is misschien een one issue media die het alleen maar over allochtonen wil hebben met Wilders.
Hij geeft zelf ook aan dat de Islam zijn belangrijkste thema is en dat hun profilatie op andere beleidsterreinen gewoon nog tekort schiet.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62368621
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:12 schreef detlevico het volgende:

[..]

Zachte heelmeesters zoals Cohen en Stikhorst hadden allang ontslagen moeten worden.
Totaal niet te begrijpen die gasten,zijn ze aan de drugs???????????????
Arresteren en deporteren puur omdat ze Marokkaan zijn helpt wel?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:56:45 #139
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62368982
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wilders is een debiel, maar volgens mij heeft zelfs hij dat nooit gezegd.
Carpe Libertatem
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:04:44 #140
193843 JihadJoe
Varkenspest
pi_62369105
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is nooit geprobeerd maar wie weet helpt het wel.
Vort, ga varkens pesten!
pi_62369441
quote:

. Het werkelijke probleem van Nederland is zijn de progressieve ideeën die ervoor zorgen dat moslims alles gedaan krijgen.
de nazi's zeiden het toch al: het werkelijke probleem is links en die cultuurvreemde godsdienstigen...
pi_62371210
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 08:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wilders is een debiel, maar volgens mij heeft zelfs hij dat nooit gezegd.
Wilders zegt: Als een Marokkaan de wet overtreedt, dan moet hij gelijk het land uit. Terwijl wanneer een autochtone Nederlander iets uithaalt, wordt hij relatief gezien beloond met een gevangenis en een vooruitzicht om opnieuw te mogen beginnen in de NLse samenleving. Hieruit kun je concluderen dat het niet er om gaat wat je doet, maar wie je bent.
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:51:10 #143
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_62371278
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:48 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Wilders zegt: Als een Marokkaan de wet overtreedt, dan moet hij gelijk het land uit. Terwijl wanneer een autochtone Nederlander iets uithaalt, wordt hij relatief gezien beloond met een gevangenis en een vooruitzicht om opnieuw te mogen beginnen in de NLse samenleving. Hieruit kun je concluderen dat het niet er om gaat wat je doet, maar wie je bent.
Hij heeft nooit gezegd dat een autochtoon bescherming krijgt.
Carpe Libertatem
pi_62371333
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:51 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hij heeft nooit gezegd dat een autochtoon bescherming krijgt.
Onbewust doet hij dat als hij Marokkanen en autochtonen verschillend straft.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:15:39 #145
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_62371913
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:48 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Zolang iedere "Marokkaan" van de X-ste generatie nog een Marokkaans paspoort krijgt (en dus ongevraagd dubbel loyaal mag zijn), blijft dat ook wel zo.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:59:19 #146
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62373216
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 05:43 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Ik zie in de persberichten, naast gejank over zielige diertjes en wat incidenteels over bejaarden, toch voornamelijk gelul over buitenlanders, "verkiezingspamflet" of niet.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:02:12 #147
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62373292
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:53 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Onbewust doet hij dat als hij Marokkanen en autochtonen verschillend straft.
Overigens gaat geen gerechtshof het goedkeuren. Als je namelijk een nationaliteit (niet per se een paspoort!) opgedrongen krijgt, een soort volmacht om op te vragen wanneer je wil, waardoor je Nederlandse nationaliteit een soort secundaire nationaliteit wordt, zul je Joodse criminelen óók rechtsongelijk moeten behandelen, omdat die een Israelische nationaliteit opgedrongen krijgen.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:05:33 #148
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62373388
het zijn wel echte oerhollandse gezellige namen, Rita en Geert (van de camping)
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_62377247
Canaris stemt op Wilders.
Uit overtuiging en niet uit wrok .

Canaris was vroeger een rechste VVDer, maar van die partei is geen reet meer over.
Verdonk is een intellektuele platwortelaarster zonder programma.

Dus.... Wilders.
NIet vanwege zijn kruistocht tegen de islam. Veel meer om zijn roep naar een strenger strafstelsel als wij hebben.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:48:23 #150
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62377720
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:30 schreef CANARIS het volgende:
Canaris stemt op Wilders.
Uit overtuiging en niet uit wrok .

Canaris was vroeger een rechste VVDer, maar van die partei is geen reet meer over.
Verdonk is een intellektuele platwortelaarster zonder programma.

Jij woont toch niet in Nederland? Waarom wil je dan in Nederland stemmen?
Oprechte vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')