abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62480209
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Mij valt gewoon op dat de fanatiekste Marokkanenbashers en relnichten op FOK! users zijn die in het buitenland wonen en ons wel even zullen vertellen hoe erg het allemaal is. Er is nog zo'n StefanP en jij, jullie zijn de meeste hysterische over de situatie hier. Dat is op zijn zachts gezegd merkwaardig.

Voor de rest hoor je mij niet zeggen dat er niks aan de hand is en denk ik zeker te weten een beter beeld te hebben van de situatie. En dat is niet dat er niks aan de hand is maar ook niet dat het land in brand staat.
Wat mij opvalt in het buitenland zittend.
Is dat je hier tot 2002 geen turken marrokanen en ander soort uitvreters zag.
Sinds het uitkerings systeem hier een beetje beter op poten is stromen ze met containerladingen binnen.

Nou vraag ik mij af dat als deze zo eerlijk hardwerkend etc zijn als jij beweerd ..waarom ze dan al niet vanaf '85 binnenkwamen. Want ze staan hier (bijna)allemaal in de rij voor het uitkeringsbureau.

Conclussie: Het zijn parasiterende uitvreters.... iets dat veel Nederlanders vermoeden en beginnen te durven formuleren...maar wat ik hier bevestigd zie.

De oostblokkeers werken hier over het algemeen heel erg hard...
Natuurlijk heeft iedere bevolkingsgroep zijn uitzonderingen. zo zijn er ook een paar eerlijke en hardwerkende moslims....

Ik zie niet in waarom je parasiterende buitenlanders niet buiten mag zetten.
Of waarom je iemand met een dubbelle nationaliteit als bestraffing niet een paspoort mag afnemen.
Een nationaliteit zou de integratie bevorderen....
En de kans uitgezet te worden als je geen nederlands paspoort maar slechts een verblijfsvergunning hebt zou het gedrag van immigranten en hun nageslacht (zonder Nederlands Paspoort) bevorderen.

Zolang een Nederlander van marrokaande komaf dus recht heeft op een Marrokaans pasport is en blijft het een marrokaan en krijgt hij zij dus geen NL paspoort.

Er was elders al een topiquetje betreffende paspoorten.
De Nederlandse staat staat voor nederlanders niet toe een dubbelle nationaliteit the hebben mits met een persoon van die andere nationaliteit getrouwd. Echter de Nederlandse staat staat dat wel toe voor nieuwkomers en hun nageslacht.

Ik heb er geen probleem mee mijn papieren terug naar soestdijk te sturen. Ik vind het echter belachelijk dat andersomwel mogenlijk is. Immigratie neemt altijd cultuurclaqshers met zich mee. Echter uitkering trekken als cultuur........

[ Bericht 7% gewijzigd door desiredbard op 18-10-2008 11:26:33 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_62480282
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:12 schreef huhggh het volgende:
Je hebt zelf meerdere malen op het forum laten ziet soms erg hysterisch te kunnen zijn, een ban komt niet uit de lucht vallen, das een.
Oh zeker, ik ben een gezellige relnicht maar ik ben niet hysterisch in de zin dat ik alle problemen van Nederland aan een groep Marokkaanse jongens wijt.
quote:
Twee, met je laatste alinea laat je weer zien hoe arrogant je eigenlijk wel niet bent.
Noem het arrogant. Ik weet zeker dat het zo is, ik denk dat de meesten hier een beter inzicht in de situatie heb dan iemand die in het buitenland woont en af en toe even naar Nederland komt. Zo arrogant is het dus niet.
pi_62480392
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh zeker, ik ben een gezellige relnicht maar ik ben niet hysterisch in de zin dat ik alle problemen van Nederland aan een groep Marokkaanse jongens wijt.

Noem het arrogant. Ik weet zeker dat het zo is, ik denk dat de meesten hier een beter inzicht in de situatie heb dan iemand die in het buitenland woont en af en toe even naar Nederland komt. Zo arrogant is het dus niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door desiredbard op 18-10-2008 11:50:31 ]
pi_62480689
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

edit
Wat wil je zeggen joh?
pi_62480754
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen joh?
Dat je een alwetende gezelligerd bent ...
pi_62480899
Niet alleen op dit forum zijn degenen die het hardste schreeuwen degenen die in het buitenland wonen of op het platteland, maar wat mij opvalt is dat Wilders of Verdonk stemmers in het algemeen vaak nauwelijks ervaring hebben met allochtonen.

Als je vaak op de man af vraagt of men dan zelf ervaring heeft met straattuig en overlast dan draaien ze er een beetje omheen, maar ze (de Wilders en Verdonk stemmers) hebben wel de grootste bek over dit onderwerp.

Ik wil niet ontkennen dat er Marokkaans straattuig bestaat maar het doet een beetje zielig aan als mensen er hun mond van vol hebben maar dan moeten bekennen dat ze eigenlijk meelopen in de hype en nog nooit in de grote stad zijn geweest of in een probleemwijk.

Natuurlijk kun je wel een mening vormen over bepaalde maatschappelijke problemen als je er zelf geen ervaring mee hebt, maar bescheidenheid is dan wel op z'n plaats naar mijn mening, en bescheidenheid is niet iets wat ik vaak zie bij Wilders of Verdonk-aanhangers.

Vaak worden allerlei vergezochte argumenten er met de haren bijgesleept om de angst voor Marokkanen te legitimeren, en niet zo zeer om echt tot oplossingen te komen.

Disclaimer; Natuurlijk zullen er ook genoeg Wilders en Verdonk aanhangers zijn die wél uit ervaring kunnen spreken maar ik geloof dat die in de minderheid zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62481138
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet alleen op dit forum zijn degenen die het hardste schreeuwen degenen die in het buitenland wonen of op het platteland, maar wat mij opvalt is dat Wilders of Verdonk stemmers in het algemeen vaak nauwelijks ervaring hebben met allochtonen.

Als je vaak op de man af vraagt of men dan zelf ervaring heeft met straattuig en overlast dan draaien ze er een beetje omheen, maar ze (de Wilders en Verdonk stemmers) hebben wel de grootste bek over dit onderwerp.

Ik wil niet ontkennen dat er Marokkaans straattuig bestaat maar het doet een beetje zielig aan als mensen er hun mond van vol hebben maar dan moeten bekennen dat ze eigenlijk meelopen in de hype en nog nooit in de grote stad zijn geweest of in een probleemwijk.

Natuurlijk kun je wel een mening vormen over bepaalde maatschappelijke problemen als je er zelf geen ervaring mee hebt, maar bescheidenheid is dan wel op z'n plaats naar mijn mening, en bescheidenheid is niet iets wat ik vaak zie bij Wilders of Verdonk-aanhangers.

Vaak worden allerlei vergezochte argumenten er met de haren bijgesleept om de angst voor Marokkanen te legitimeren, en niet zo zeer om echt tot oplossingen te komen.

Disclaimer; Natuurlijk zullen er ook genoeg Wilders en Verdonk aanhangers zijn die wél uit ervaring kunnen spreken maar ik geloof dat die in de minderheid zijn.

Afgezien van Limburg komen ze toch vooral uit het westen.
pi_62484471
Gut hoe verbasend.....
heb je ook een kaartje Marrokanen/turken dichtheid bij de hand
Zou die op dezelfde plaatsen donker kleuren?
pi_62498325
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:12 schreef huhggh het volgende:

[..]

Je hebt zelf meerdere malen op het forum laten ziet soms erg hysterisch te kunnen zijn, een ban komt niet uit de lucht vallen, das een.
Twee, met je laatste alinea laat je weer zien hoe arrogant je eigenlijk wel niet bent.
Een beetje een pot-ketel verhaal inderdaad.
pi_62498422
Blijkbaar is het haast een misdaad als je op Wilders of Verdonk stemt.

Links verwijt rechts dat deze achterlijk zijn maar ik heb het idee dat het precies andersom is.

ohja, ik stem op Wilders, mijn goed recht.
pi_62498842
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:22 schreef desiredbard het volgende:
Gut hoe verbasend.....
heb je ook een kaartje Marrokanen/turken dichtheid bij de hand
Zou die op dezelfde plaatsen donker kleuren?
Aangezien veel domme rechtse fok users over het algemeen te lui zijn om te zoeken maar alleen maar schreeuwen of vreemde insinuaties maken heb ik het maar even voor je opgezocht.

Percentage niet-westerse allochtonen onder de bevolking per COROP-gebied,1 januari 2003

Alleen rotterdam lijkt op het eerste gezicht een correlatie te hebben.

Maar limburg kunnen we toch echt niet verklaren. Kom jij soms uit limburg.
pi_62498875
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Aangezien veel domme rechtse fok users over het algemeen te lui zijn om te zoeken maar alleen maar schreeuwen of vreemde insinuaties maken heb ik het maar even voor je opgezocht.

Percentage niet-westerse allochtonen onder de bevolking per COROP-gebied,1 januari 2003

[ afbeelding ]

Er zijn er wel meer, zoals bijvoorbeeld Almere.
pi_62498902
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer, zoals bijvoorbeeld Almere.
Nou dan heb je ook de enige andere correlatie gevond chaupau.

Hoe verklaren jullie het dat er uit amsterdam en omgeving dan bijna geen wilders stemmen komen terwijl dat ook donkerblauw is.
pi_62498910
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou dan heb je ook de enige andere correlatie gevond chaupau.

Hoe verklaren jullie het dat er uit amsterdam en omgeving dan bijna geen wilders stemmen komen terwijl dat ook donkerblauw is.
Amsterdam is altijd al rood geweest. Fortuyn scoorde daar destijds ook niet best.

Een COROP-gebied is wat anders dan een gemeente, dus lastig te vergelijken. Heel Limburg wordt bijvoorbeeld op een hoop gegooid (op zich prima en graag een hek eromheen), maar is wat anders dan in dat andere kaartje waar alles per gemeente is aangegeven.
pi_62498995
Ik stem op geen van beide. Verdonk vind ik te links en Wilders te veel geconcentreerd op 1 probleem.

Enne.. over die plaatjes. Toch zie ik wel degelijk een verband met het aantal allochtonen en Wilders stemmers. Dat Wilders in Limburg zoveel stemmen haalt komt natuurlijk omdat hij zelf uit Limburg komt. Hebben we ook kaartjes met andere rechtse partijen, om een beter beeld te krijgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2008 10:19:02 ]
pi_62499002
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Amsterdam is altijd al rood geweest. Fortuyn scoorde daar destijds ook niet best.
Misschien is dat wel een bewuste keuze van Amsterdammers.
quote:
Een COROP-gebied is wat anders dan een gemeente, dus lastig te vergelijken.
Klopt, er deugt wel meer niet. Je moet ook altijd naar de variantie kijken met dit soort dingen.
quote:
Heel Limburg wordt bijvoorbeeld op een hoop gegooid (op zich prima en graag een hek eromheen), maar is wat anders dan in dat andere kaartje waar alles per gemeente is aangegeven.
Ook op het Limburgse platteland wordt er veel op Wilders gestemd.
pi_62499020
Hij komt natuurlijk ook uit Limburg. Limburgers hebben toch een soort van minderwaardigheidscomplex t.o.v. Hollanders, dus dat is te verwachten.

Bv in Rotterdam scoorde Fortuyn ook hoog, Amsterdam niet. Nu is Wilders niet Fortuyn, maar iets zegt het wel m.i.
pi_62499080
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:17 schreef Gewas het volgende:
Ik stem op geen van beide. Verdonk vind ik te links en Wilders te veel geconcentreerd op 1 probleem.

Enne.. over die plaatjes. Toch zie ik wel degelijk een verband met het aantal allochtonen en Wilders stemmers. Dat Wilders in Limburg zoveel stemmen haalt komt natuurlijk omdat hij zelf uit Limburg komt. Hebben we ook kaartjes met andere rechtse partijen, om een beter beeld te krijgen?

En nog wat kaartjes over de grootste allochtonen groepen:
quote:
In 2007 telt Nederland 1,7 miljoen niet-westerse allochtonen. Dat is 10,6% van de totale bevolking. De grootste groep niet-westerse allochtonen wordt gevormd door Turken, op de voet gevolgd door Surinamers en Marokkanen. Na de Nederlandse Antillen/Aruba neemt de omvang van de andere herkomstlanden snel af.

Nederland telt in 2007 ongeveer 329.000 allochtonen van Marokkaanse afkomst. Dat is 2,0% van de totale bevolking. Gouda en Amsterdam hebben met 8,9% de meeste Marokkanen. Utrecht volgt Gouda en Amsterdam op de voet met 8,8%. Meer dan de helft van de gemeenten (282 gemeenten) heeft minder dan een half procent allochtonen van Marokkaanse afkomst.
quote:
In 2007 telt Nederland 1,7 miljoen niet-westerse allochtonen. Dat is 10,6% van de totale bevolking. De grootste groep niet-westerse allochtonen wordt gevormd door Turken, op de voet gevolgd door Surinamers en Marokkanen. Na de Nederlandse Antillen/Aruba neemt de omvang van de andere herkomstlanden snel af.

Nederland telt in 2007 ongeveer 367.000 allochtonen van Turkse afkomst. Dat is 2,3% van de totale bevolking. Gemeente Schiedam heeft met 9,5% het hoogste percentage. Gevolgd door Leerdam en Almelo, respectievelijk 8,9 en 8,2%. Meer dan de helft van de gemeenten (274 gemeenten) heeft minder dan een half procent allochtonen van Turkse afkomst.
pi_62528860
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat zoveel in de Polder .... in flevoland....
Nee ik ben wel uit Nederland vertrokken en heb getwijijfeld over BenEeerstLimburgerG[eweestenland.

Maar Rotterdam is ook wer niet zo heel groot...de hele randstad zon'n beetje
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:52:58 #295
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_62530585
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:21 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd.

En jij zelf? stemt op.... ?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_62531921
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 08:30 schreef sgeitgeit het volgende:
Blijkbaar is het haast een misdaad als je op Wilders of Verdonk stemt.

Links verwijt rechts dat deze achterlijk zijn maar ik heb het idee dat het precies andersom is.

ohja, ik stem op Wilders, mijn goed recht.
Nee, een misdaad is het niet: je mag in dit land net zo dom stemmen als je zelf wilt.

Wilders is misschien niet dom, maar overdrijft zo erg, dat hij onzin vertelt.
En Verdonk weet op ferme toon de grootste leugens uit te kramen.

Beide stellingen zijn eenvoudig te onderbouwen door hun teksten te analyseren, daar hoef je helemaal niet rechts of links voor te zijn en eigenlijk ook niet zo heel slim.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_62544932
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:20 schreef Halcon het volgende:
Hij komt natuurlijk ook uit Limburg. Limburgers hebben toch een soort van minderwaardigheidscomplex t.o.v. Hollanders, dus dat is te verwachten.
Dat is zeker waar, of beter gezegd: Limburg is het meest chauvinistische stukje Nederland, en daardoor voelen ze zich ook constant miskent en tekortgedaan.
Dat chauvinisme is ook de grootste reden dat er nergens zoveel Wilders-stemmers zitten als in Venlo, waar hij zelf vandaan komt.
anonieme razernist
pi_62546113
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, een misdaad is het niet: je mag in dit land net zo dom stemmen als je zelf wilt.
De dorpsidioot maakt een andere meninghouder voor domstemmer uit. Wie is er dom nu?
quote:
Gradaties van overdrijven zijn in vele varianten maar veel onzin zie ik voorbij gaan van de huidige regering waar jij zo geil van bent dat je het niet eens ziet.
quote:
Mijn god zeg, dat je niet eens ziet dat practisch elke politicus vaak liegt of het gedrukt staat als het in hun straatje past.
quote:
Beide stellingen zijn eenvoudig te onderbouwen door hun teksten te analyseren, daar hoef je helemaal niet rechts of links voor te zijn en eigenlijk ook niet zo heel slim.
Nee, slim ben je zeker niet als je blind gelooft in je linkse gedachtegoed en wat vele politici uitkramen.
pi_62547595
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hou toch op je hautaine geblaat . Je gooit met stenen terwijl je in een glazen huise zit.
Je gedram in zake Israel is zo borniert dat jij wel de laatse bent die hier over "dom kiezen" kan gaan zitten parleren.
pi_62547611
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:52 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, of beter gezegd: Limburg is het meest chauvinistische stukje Nederland, en daardoor voelen ze zich ook constant miskent en tekortgedaan.
Dat chauvinisme is ook de grootste reden dat er nergens zoveel Wilders-stemmers zitten als in Venlo, waar hij zelf vandaan komt.

En dan Wilders-kiezers dom noemen .......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')