met de 12% provisie is eBay ook weer geredquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Error The following must be corrected before continuing:
Enter US $100,000,099.00 or more
quote:This auction includes:
* -Stunning vistas
* -Swarming fish populations
* -Failing banks
* -Panicked population
* -Mature electronic music industry
* -Quaint villages
nee. is eerder ook niet gebeurd toen ze de -10% overschreden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef Strani het volgende:
Wenen gaat ook richting de -10 procent..zouden ze dan de beurs stilleggen daar?
Zitten ze daar niet onderhand al op een negatieve indexwaarde?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef Strani het volgende:
Wenen gaat ook richting de -10 procent..zouden ze dan de beurs stilleggen daar?
Hehe, ze zijn nu met de DAX aan het racen wie als eerst (weer) aan de -10 komt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zitten ze daar niet onderhand al op een negatieve indexwaarde?
nog steeds niet nee, wonder boven wonder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zitten ze daar niet onderhand al op een negatieve indexwaarde?
Oh dus toch (dank je). Dan zullen ze zo de boel wel opnieuw sluiten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:01 schreef Dulk het volgende:
http://www.zita.be/nieuws(...)-op-beurs-wenen.html
ja ik twijfelde ook, dus toch ff gegoogledquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dus toch (dank je). Dan zullen ze zo de boel wel opnieuw sluiten.
... en maandag vrolijk de rest ook verkopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:09 schreef henkway het volgende:
Velen zullen dit weekend de boel even inventariseren
Voor anderhalf uur..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:14 schreef ryan_atwood het volgende:
blijft wel stabiel nu op de 260
http://www.cnbc.com/id/24494689quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:23 schreef jpjedi het volgende:
Wie helpt me ff
had vanmorgen CNBC live online maar nu kan ik het toch nergens op die site terugvinden
Deze, maar die doet het niet meer, mogelijk omdat de Aziatisch/Europese uitzendingen afgelopen zijn... maar ik weet het ook niet ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:23 schreef jpjedi het volgende:
Wie helpt me ff
had vanmorgen CNBC live online maar nu kan ik het toch nergens op die site terugvinden
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef Netstorm het volgende:
http://debeurs.nl/beursni(...)aq-openen-lager.html
Muhuhuhahahaha
Ja, doen we welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef superworm het volgende:
ItaloDancer, is het niet een ideetje om alle live streams die te vinden zijn - alsmede linkjes naar live beurskoersen enzo - in een sticky te verzamelen?
Die beurs is zelf een grote flop dus tjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:06 schreef Strani het volgende:
http://www.wienerborse.at/
Grappig hoe ze daar aan de linkerkant spreken over tops en flops. Is dat gebruikelijk in de financiële wereld?
Met CNBC Plus (betaald) kun je livestreams krijgen dus tja ik denk niet dat het gratis beschikbaar is... blijkbaar dus alleen een beperkt gedeelte van de dag (ochtend).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Deze, maar die doet het niet meer, mogelijk omdat de Aziatisch/Europese uitzendingen afgelopen zijn... maar ik weet het ook niet ...
http://www.cnbc.com/id/24494689
Never underestimate the power of denialquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef Dulk het volgende:
ik heb trouwens een collega en hij vertelde me gisteravond heel trots, dat hij aandelen fortis heeft gekocht toen ze op 5,41 stonden, en hij is er stellig van overtuigd dat ze alleen maar omhoog kunnen en hij hoopt nog voor het eind van het jaar.![]()
Hae? waar zit je dan ergens?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik taai hem af voor de avond, het is maar eens per week weekeinde, dus ik ga daar de komende uren van genieten. Lees wel weer bij als ik nuchter ben (of als ik echt zin heb wat minder nuchter)
quote:Importprijzen VS dalen 3% in september
10-10-2008 14:41:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Amerikaanse importprijzen zijn in september gedaald ten opzichte van de voorgaande maand, aldus cijfers van het Amerikaanse ministerie van Arbeid vrijdag.
In september daalden de prijzen van geimporteerde goederen nog met 3,0% op maandbasis. De prijsstijging kwam niet overeen met de verwachtingen op Wall Street. Economen rekenden op een prijsdaling met 2,9%.
De importprijzen exclusief petroleum zakten in september met 0,9%. Importprijzen zijn een belangrijke indicator voor de ontwikkeling van het prijspeil in de VS en voor het tekort op de handelsbalans.
en, zal de vs openen, en hoe zal dat hier de boel beinvloeden? tis tegenwoordig geloof ik nieuws als een bank meld geen aanspraak te willen maken op een nationale bailout.....quote:'Lot Morgan Stanley aan zijden draad'
Uitgegeven: 10 oktober 2008 14:33
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2008 14:36
NEW YORK - De onzekerheid over de toekomst van de Amerikaanse bank Morgan Stanley neemt toe. Volgens Amerikaanse mediaberichten staat een investering van de Japanse bank Mitsubishi UFJ in Morgan Stanley op losse schroeven.
Het aandeel Morgan Stanley kelderde donderdag met 26 procent.
Het afhaken van Mitsubishi UFJ zou de doodsklap kunnen zijn voor Morgan Stanley, dat recent is omgevormd van zelfstandige zakenbank tot traditionele bank. De afgelopen weken trokken investeringsfondsen al zo'n derde van hun geld uit de bank terug.
Morgan Stanley heeft veel moeite nieuwe kredieten te krijgen, meldde de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal vrijdag. Mitsubishi UFJ Financial Group kwam twee weken geleden overeen voor ruim 9 miljard dollar een belang van 21 procent te nemen in Morgan Stanley
Pre-Market: 9.00 -3.45 (-27.71%)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef simmu het volgende:
[..]
en, zal de vs openen, en hoe zal dat hier de boel beinvloeden? tis tegenwoordig geloof ik nieuws als een bank meld geen aanspraak te willen maken op een nationale bailout.....
Allemaal bekende, grote namen vallen om...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:47 schreef simmu het volgende:
[..]
en, zal de vs openen, en hoe zal dat hier de boel beinvloeden? tis tegenwoordig geloof ik nieuws als een bank meld geen aanspraak te willen maken op een nationale bailout.....
Ik vrees met grote vrezen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef jpjedi het volgende:
nou daar gaan we dan...de reus ontwaakt weer zometeen.
Aegon is kwa activiteiten voor het grootste deel een Amerikaans bedrijf.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Aegon niet... wat wel een slecht teken is...
Iets dat nu in de plus staat kopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:00 schreef superworm het volgende:
Allemaal aandelen Vopak inslaan! Staat 0,07 in de plus!
dat is zeker zoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:01 schreef SeLang het volgende:
Zeg Fokkertjes,
Ik vind dat we hier toch wel een erg toffe reeks hebben over hoe de creditcrunch zich ontvouwt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:01 schreef SeLang het volgende:
Zeg Fokkertjes,
Ik vind dat we hier toch wel een erg toffe reeks hebben over hoe de creditcrunch zich ontvouwt.
sw, heb je toevallig even de mogelijkheid om msn aan te zetten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:00 schreef superworm het volgende:
Allemaal aandelen Vopak inslaan! Staat 0,07 in de plus!
De laatste die verkoopt is een eikel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef jpjedi het volgende:
futures DJ -3.36% weer
Zie pmquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
sw, heb je toevallig even de mogelijkheid om msn aan te zetten?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef Netstorm het volgende:
En we gaan weer naar beneden! handen omhoog! daar komt de foto!!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef Netstorm het volgende:
En we gaan weer naar beneden! handen omhoog! daar komt de foto!!
*Slik*quote:
Ja, ik lurk meer in deze topics, maar het geeft allemaal een mooi overzicht van het verloop (momenteel een achtbaan).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef vipergts het volgende:
Ondanks de slechte vooruit zichten voor de toekomst is dit wel heel interessant en een stukje geschiedenis.
quote:General Motors Corp. said Friday bankruptcy is still not an option, despite a dramatic stock plunge the day before that sent the automaker's shares to their lowest level in more than 58 years and wiped out nearly one-third of their value.
GM shares closed down $2.15, or 31.1 percent, to close Thursday at $4.76 after falling as low as $4.65, marking the automaker's lowest trade since March 15, 1950, according to the Center for Research in Security Prices at the University of Chicago.
The company's shares fell another 21 cents, or 4.4 percent, to $4.55 in premarket trading Thursday.
Thursday's drop came as Standard & Poor's Ratings Services said the Detroit-based automaker's credit could fall deeper into junk status, making it even tougher to borrow money.
"Clearly we face unprecedented challenges related to uncertainty in the financial markets globally and weakening economic fundamentals in many key markets," GM said in a statement.
"But bankruptcy protection is not an option GM is considering. Bankruptcy would not be in the interests of our employees, stockholders, suppliers or customers, and we believe speculation about a possible filing is exaggerated and unconstructive," the company said.
258.14quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan even niet zoeken, wat is het laagste punt waarop de AEX heeft gezeten vandaag?
258quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan even niet zoeken, wat is het laagste punt waarop de AEX heeft gezeten vandaag?
ik gebruikquote:
Whahaha, hij komt op m'n werk niet door de filter.. Reden:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ik gebruik
http://www.igindex.co.uk/
is spread betting maar loopt mee met de future de hele dag (is de fair value)
je moet wel naar de stand kijken en niet per se naar de +/- erachter
ook handig voor FTSE, euro/dollar, etc
quote:Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Gambling"
www.surfert.nl gebruiken, zo moet ik zelfs het forum op hier (@ work dus)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whahaha, hij komt op m'n werk niet door de filter.. Reden:
[..].
De ironie.
Thanks wel!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef Dulk het volgende:
[..]
www.surfert.nl gebruiken, zo moet ik zelfs het forum op hier (@ work dus)
quote:Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Proxy Avoidance;Information Technology"
Echt boeiend om dit topic te volgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:01 schreef SeLang het volgende:
Zeg Fokkertjes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |