Dat scheelt weer dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:44 schreef Fuente het volgende:
Diaan, ik zou het even bij de drogist vragen. De kinderhoestsiroop met thijm enzo mag iig niet volgens de gebruiksaanwijzing hier!
ingrid, ja. Gelukkig woon ik redelijk dicht in de buurt bij het ziekenhuis. Volgens mij mag het anders ook op een prikpost, maar die zijn hier maar tot 13:00 uur geopend.
Drop tegen de misselijkheid? Oeh, dat ga ik proberenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef owlet het volgende:
Volgens mijn verloskundige is het niet het zout in drop dat de bloeddruk kan verhogen maar glycyrrhizinezuur. Dat zit in alles soorten drop en ook in zoethout.
Maar gelukkig moet je echt enorme hoeveelheden eten wil het een risico vormen. Dus geen zak drop per dag of liters zoethoutthee. Maar wat dropjes op een dag of een paar kopjes zoethoutthee zou geen kwaad kunnen.
Ze raadde het me zelfs aan omdat het misselijkheid kan helpen bestrijden![]()
Zie ook: Hypertensie op wikipedia
Daar kan je je op verkijken hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:43 schreef marlieske het volgende:
Je zal vast wel eerder een echo krijgen hoor Angel-eyez, meestal zijn ze daar niet flauw mee via de vk had ik er ook een kunnen krijgen echter loop ik ook bij de gyn dus dat zou een beetje dubbelop geweest zijn.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef owlet het volgende:
Volgens mijn verloskundige is het niet het zout in drop dat de bloeddruk kan verhogen maar glycyrrhizinezuur. Dat zit in alles soorten drop en ook in zoethout.
Maar gelukkig moet je echt enorme hoeveelheden eten wil het een risico vormen. Dus geen zak drop per dag of liters zoethoutthee. Maar wat dropjes op een dag of een paar kopjes zoethoutthee zou geen kwaad kunnen.
Ze raadde het me zelfs aan omdat het misselijkheid kan helpen bestrijden, glycyrrhizinezuur kan namelijk een maagzuurremmende werking hebben![]()
Zie ook: Hypertensie op wikipedia, glycyrrhizinezuur op Wikipedia
Mee eensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef Fuente het volgende:
Persoonlijk vind ik het vrij raar om te liegen dat je niet weet hoe lang je zwanger bent om zo extra echo's af te dwingen, maar goed.
Mee eens. gelukkig ken ik mijn cyclus vrij goed en is liegen ook niet mijn sterkste kant, ik word dan knalroodquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef Fuente het volgende:
Persoonlijk vind ik het vrij raar om te liegen dat je niet weet hoe lang je zwanger bent om zo extra echo's af te dwingen, maar goed.
Dat dus.quote:[b]Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef Fuente het volgende:
Ieks, vreselijk dat soort mensen. Nu houd ik sowieso niet van onverwacht bezoek, maar goed. Enniewees, volgens mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef Memmel het volgende:
Marlieske, ook ikehb pas met 10 weken mijn eerste echo hoor!
Dinsdag komt MvM langs. Nou wil ik het eigenlijk geheim houden voor onze hulp in huis, maar die flessen worden volgens mij op maandag opgehaald. En dan is ze er. En ik heb zo geen zin om het er al met haar over te hebben. Dan wil ze er 'leuk' over gaan praten...dat doe ik wel met mijn vriendinnen, en niet met de hulp. Ze denkt echt dat we de beste vriendinnen zijn en dat haar zoontje van 2 Anna's beste vriendje wordt. Neeheeee. Soms staat ze op vrijdag ineens met haar ventje voor de deur: "Ja, XXX wilde Anna een kusje geven, dus ik dacht ik fiets even langs...."Nouja, een gecompliceerde relatie dus en ik hou het liever nog effe voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |