Gelukkig had ik mijn oom als rij-instructeurquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:13 schreef Ernemmertje het volgende:
Gelukkig heb ik een vrouw als rij-instructrice
ik heb er wat van gezegd, ik zei 'ik heet ....', waarop hij zegt ik weet dat je zo heet, maar gaat gewoon door met 'schat'quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef B1nulnul het volgende:
Negeren is niet je bewuste tactiek, maar slechts het gevolg van je gebrek aan assertiviteit.
Nee, hij gaat niet doorhebben dat jij het niet leuk vindt dat ie je schat noemt als jij hem gewoon met u aanspreekt. Hoe in godsnaam moet ie die link leggen?
Je bent me voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
Is hij de enige instructeur van die rijschool?
We zagen een keer een collega rijden, dus ik neem aan van niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
Is hij de enige instructeur van die rijschool?
Neem contact op met de rijschool en zeg dat je een andere rijinstructeur wenst. Vragen ze waarom, dan zeg je gewoon dat je het gevoel hebt dat het met je huidige rijinstructeur niet lekker klikt, wat je rijlessen niet ten goede komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:34 schreef water_lelie het volgende:
We zagen een keer een collega rijden, dus ik neem aan van niet.
oke, dan zal ik dat doen. thanks.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem contact op met de rijschool en zeg dat je een andere rijinstructeur wenst. Vragen ze waarom, dan zeg je gewoon dat je het gevoel hebt dat het met je huidige rijinstructeur niet lekker klikt, wat je rijlessen niet ten goede komt.
omdat ik niet weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Oksel het volgende:
Toch jammer voor sommige mensen dat er nog geen IQ verhogende middelen bestaan.. TS zou er zeker wat van kunnen gebruiken.
Jezus muts.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef water_lelie het volgende:
[..]
omdat ik niet weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Want jij deed 2 knuppeltjes in de auto?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef PartyAmber het volgende:
Die van mij deed ook zo maar ik heb er wel korting aan over gehouden
Nee dat ging niet, auto was daar te klein voor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:24 schreef thaduck het volgende:
[..]
Want jij deed 2 knuppeltjes in de auto?
Ja ik weet nu wel dat het niet zo slim was, maar dat kon ik van tevoren niet weten. Geen wachtlijst betekent toch niet automatisch dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef Nies het volgende:
[..]
Jezus muts.
Minimaal 20 man op dit forum heeft je voorgekauwd dat je direct al achter een andere instructeur of rijschool aan zou, maar nee, jij koopt een heel pakket bij die man.
Begint je inmiddels al iets te dagen waarom juist die goeie man geen wachtlijst heeft?????
Dat geld kun je naar fluiten.
Terecht ook.
Sorry hoor. Nee ik rij niet in Rotterdam.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
waarom reageer je niet op mijn vraag of je in rotterdam rijd?
Probleem was dat ik er niks van durfde te zeggen. Nu ga ik dat wel doen. Gewoon duidelijk zijn en niet subtiel, dat is het beste.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:26 schreef Luxuria het volgende:
Harder optreden? Hoe wil je dat gaan doen dan? Durf je dat nu wel?
Nee maar het komt me bekend voor namelijk als mijn eigen rijleeraar. Alleen maak ik er geen drama vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Sorry hoor. Nee ik rij niet in Rotterdam.
Ken je daar iemand in hetzelfde geval dan?
[..]
Probleem was dat ik er niks van durfde te zeggen. Nu ga ik dat wel doen. Gewoon duidelijk zijn en niet subtiel, dat is het beste.
Jij kan denk ik beter met dingen omgaan dan ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar het komt me bekend voor namelijk als mijn eigen rijleeraar. Alleen maak ik er geen drama van
Jij kan denk ik beter omgaan met dingen dan ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee maar het komt me bekend voor namelijk als mijn eigen rijleeraar. Alleen maak ik er geen drama van
Ik denk dat het je niet gaat lukken en op het laatste moment weer twijfelt, je kan toch gewoon geld terugvragen voor de lessen die je nog niet gehad hebt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Sorry hoor. Nee ik rij niet in Rotterdam.
Ken je daar iemand in hetzelfde geval dan?
[..]
Probleem was dat ik er niks van durfde te zeggen. Nu ga ik dat wel doen. Gewoon duidelijk zijn en niet subtiel, dat is het beste.
Ze kunnen toch wel een andere rij-instructeur voor je regelen, of niet dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:38 schreef water_lelie het volgende:
[..]
oke, dan zal ik dat doen. thanks.
Ik zou me niet teveel optrekken aan e.o.a. "miss melanie" .quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Jij kan denk ik beter met dingen omgaan dan ik.
Ik had gebeld, die dame van de rijschool deed zo moeilijk van en daar kom je nu pas mee (ik zei dat het niet klikt). Ik zou dan ook moeten wachten op een andere instructeur, dat ik dacht laat ook maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:37 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel een andere rij-instructeur voor je regelen, of niet dan?
Ik kan kiezen of op de wachtlijst en dus weglopen, of assertiever zijn en zeggen dat ik van bepaalde dingen niet gediend ben, want hij kan verder wel goed les geven. Of hij daarna nog normaal les kan geven, dat laat ik dan aan hem over.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk dat het je niet gaat lukken en op het laatste moment weer twijfelt, je kan toch gewoon geld terugvragen voor de lessen die je nog niet gehad hebt?
Wat maakt het uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:41 schreef Geerd het volgende:
Post eerst eensch pics, dan kunnen wij beoordelen of het terecht is ja of nee.
Vind je 't gek dat jij je concentratie er niet bij kunt houden? Autorijden kost al genoeg concentratie, zeker als je nog aan het lessen bent. Dan kun je dit seksueel intimiderend gedrag er niet bij gebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:56 schreef water_lelie het volgende:
Hij legde zijn hand op mijn been, nou ja legde, het was meer zo van een vrolijke 'kom op, wel opletten he'. Maar hij was ook gewoon in een vrolijke bui, of zit ik dit nu goed te praten![]()
Denk dat je heel goed weet wat je zou moeten doen. Hoeveel adviezen heb je nog nodig voordat je tegenover je rijleraar gaat handelen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:44 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Ik had gebeld, die dame van de rijschool deed zo moeilijk van en daar kom je nu pas mee (ik zei dat het niet klikt). Ik zou dan ook moeten wachten op een andere instructeur, dat ik dacht laat ook maar.
[..]
Ik kan kiezen of op de wachtlijst en dus weglopen, of assertiever zijn en zeggen dat ik van bepaalde dingen niet gediend ben, want hij kan verder wel goed les geven. Of hij daarna nog normaal les kan geven, dat laat ik dan aan hem over.
[..]
Wat maakt het uit.
Ik ben een man, en er heeft never nooit een rijleraar per ongeluk aan mijn been gezeten hoor. Hoezo, geen bijbedoelingen??quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh oeps! Niet gezien dat er al 3 pagina's waren!
Naja ik vind iig dat je zo ontzettend laf bent. Je kan toch tegen die vent zeggen dat je het niet prettig vind hoe hij je noemt? Dat je het liever hebt dat hij je gewoon bij je naam noemt, en hoewel hij (zeer hoogstwaarschijnlijk) geen bijbedoelingen ermee heeft je het toch liever niet hebt.
Mijn instructrice wel, geen problemen mee. Haar man (ook rij-instructeur) heeft ook weleens vluchtig zijn hand op mijn been gelegd, bij wijze van een schouderklopje. Care.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:07 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik ben een man, en er heeft never nooit een rijleraar per ongeluk aan mijn been gezeten hoor. Hoezo, geen bijbedoelingen??
Lijkt mij ook, in mijn gehucht zijn er al 6 rijscholen (moest wel ff tellenquote:Op zaterdag 1 november 2008 03:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Trouwens raar, je zou zeggen dat er genoeg rijscholen moeten zijn ook in de wat kleinere steden?
Ja hier precies hetzelfde en haar man ook (geeft ook rijles). Kan me er echt niet druk om maken.quote:Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
Oh come onMijn rij-instructrice heeft mij ook wel eens schat genoemd en een hand op mijn been gelegd
Ik zocht daar geen vreemde gedachtes achter in iedergeval.
Ze verdient het geld niet eens terug. Wat een belabberde reden om je geld terug te vragen. Sowieso heb je van die betaalde lessen toch ook dingen geleerd?quote:Lekker belangrijk. Als jij je daar onprettig door voelt moet je er gewoon iets van zeggen, alleen blijkt dat je daar niet assertief genoeg voor bent.
Ik betwijfel echter of je geld terug gaat krijgen, zeker gezien het gebrek aan assertiviteit. Succes.
hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef water_lelie het volgende:
Maandag ga ik mijn geld terugeisen.
Sowieso moet de TS gewoon voor zichzelf op leren komen, anders blijft iedereen over haar heen lopen (al dan niet bewust). Dit leek me een uitgelezen gelegenheid om dat eens te proberen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja hier precies hetzelfde en haar man ook (geeft ook rijles). Kan me er echt niet druk om maken.
[..]
Ze verdient het geld niet eens terug. Wat een belabberde reden om je geld terug te vragen. Sowieso heb je van die betaalde lessen toch ook dingen geleerd?
En inderdaad, je had er gewoon wat van moeten zeggen.
Vind het een onzettend laffe oplossing van je. Vermijden is zelfs geen oplossing.
Wat wil je precies terugvragen dan? De lessen die je al gehad hebt of hetgene wat je al vooruit betaald heb? Je had toch een pakket bij hem genomen?quote:Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef water_lelie het volgende:
Maandag ga ik mijn geld terugeisen.
Hij is echt te ver gegaan.quote:Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Lllaura het volgende:
Is er nu meer voorgevallen dan, TS? Dat je er opeens mee besluit te stoppen?
Ik heb wel wat gehad aan de lessen, dus wilde ik terugvragen wat ik vooruit betaald heb. Ik weet eigenlijk niet of ik helemaal ga stoppen bij die rijschool of om een andere rijleraar moet vragen. Ik hoef even niet meer te rijden.quote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat wil je precies terugvragen dan? De lessen die je al gehad hebt of hetgene wat je al vooruit betaald heb? Je had toch een pakket bij hem genomen?
Moet ik hier op ingaan, en dan uitgelachen worden zeker. Ik voel me al ontzettend stom.quote:Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Copycat het volgende:
Hoezo is hij te ver gegaan? Zijn 'schatjes' gingen vergezeld met oneerbare voorstellen oid?
Ik ben net zo nieuwsgierig als copycat, maar als je het niet wil vertellen moet je het niet doen. Al helemaal niet stom voelen overigens. Niet aan jezelf gaan twijfelen door zo'n praatjesmaker (laat ik hopen dat het bij praatjes is gebleven) hoor, of die tokkiemiesjes hier die er geen probleem in zien denigrerend bejegend te worden door een instructeur. Want dat is het, denigrerend, als je een leerling met schatje of vergelijkbare terminologie aanspreekt. Wie het normaal vind om zo aangesproken te worden, die is geboren om achter de kassa bij de Etos te staan.quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Moet ik hier op ingaan, en dan uitgelachen worden zeker. Ik voel me al ontzettend stom.
Het maakt verder ook niet uit, want ik neem toch geen les meer bij hem.
Die laatste zin was denigrerend he?!quote:Op maandag 3 november 2008 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
...
Tot hier ben ik het met je eens.
Mea culpa.quote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Roquefort het volgende:
[..]
... Wie het normaal vind om zo aangesproken te worden, die is geboren om achter de kassa bij de Etos te staan. kan het natuurlijk best nog schoppen tot telefoniste-receptioniste bij een garagebedrijf.
Alles verder wel goed met je? Dat je er niks tegen hebt gedaan geeft hem niet het recht iets uit te spoken heh.quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Moet ik hier op ingaan, en dan uitgelachen worden zeker. Ik voel me al ontzettend stom.
Het maakt verder ook niet uit, want ik neem toch geen les meer bij hem.
Dat heb ik toch al gezegd, hij is te ver gegaan.quote:Op maandag 3 november 2008 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed TS, je hoort nu al 4 pagina's lang onze adviezen (en voornamelijk kritiek) aan.
Dus wij willen nu ook wel graag weten wat je dan zo ineens heeft doen besluiten te stoppen bij deze persoon?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
Ik zou stappen ondernemen, vanwege ongewenste intimiteiten. na jou zullen er immers nog wel meer meisjes naast hem in de auto plaatsnemen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef water_lelie het volgende:
[..]
ik wil er niks mee te maken hebben.
En dan nog, alsof jij dat zou durven.
Waarom zou je dat niet durven?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef water_lelie het volgende:
ik wil er niks mee te maken hebben.
En dan nog, alsof jij dat zou durven.
Klacht indienen bij de rijschool, met de mededeking erbij dat as ze er niets aan doen je naar de politie stapt(wat je dan wel of niet doet, moet je zelf weten).quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:16 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd, hij is te ver gegaan.
Ik sta zo voor schut en krijg waarschijnlijk alleen maar nog meer kritiek te horen, maar het is dus niet alleen bij woorden gebleven. Ik rij helemaal niet meer. Althans voorlopig niet. Probleem opgelost dus. Topic mag van mij ook gesloten worden.
Wat kan jou dat nou schelen, wij zijn fokkers en dr zullen er weinig zijn die je hier persoonlijk kennen ofzo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:16 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd, hij is te ver gegaan.
Ik sta zo voor schut en krijg waarschijnlijk alleen maar nog meer kritiek te horen, maar het is dus niet alleen bij woorden gebleven. Ik rij helemaal niet meer. Althans voorlopig niet. Probleem opgelost dus. Topic mag van mij ook gesloten worden.
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wat er precies is gebeurd, ik kan er anders ook niet veel zinnigs over zeggen...ik ben het wel met iedereen hier eens dat als er écht sprake is van sexuele intimidatie dat je dat moet melden en ook de naam van de rijschool overal bekend maken om mensen te waarschuwen.
M.
FOK!kers zijn er in diverse maten maar over het algemeen zijn ze redelijk bij zinnen om niet het principe 'I told you so" te hanteren, er loopt hier gewoon ontzettend veel ervaring rond, die dingen van mijlenver zien aankomenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
Nee ik ken niemand persoonlijk hier op Fok.
Ik sta voor schut omdat de meesten hier me gewaarschuwd hadden dat ik al eerder moest overstappen naar een andere instructeur, die zagen het blijkbaar al aankomen. Ik dacht nog ze roepen maar wat. Ik met me 'hij houdt vanzelf wel op als ik er geen aandacht aan geef', dat was eigenlijk ook mijn vraag hier.
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten, zo sta ik wel voor schut dacht ik. Heb ook geen zin om kritiek te horen.
Tis absoluut niet de bedoeling nieuwsgierigheid op te wekken. Daarom wil ik ook liever dat het topic sluit.
Maar als jullie het echt willen weten, ja hij heeft aan me gezeten. En nee ik ga het nergens melden. Dus hou maar op over 'je moet dit doen of je moet dat doen'. Topic mag nu echt gesloten worden.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
En nee ik ga het nergens melden.
De opmerkingen I told you en dat we het misschien van mijlenver hadden zien aankomen is een andere zaak, maar we willen gewoon even weten wat hij precies bij je heeft gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
Ik sta voor schut omdat de meesten hier me gewaarschuwd hadden dat ik al eerder moest overstappen naar een andere instructeur, die zagen het blijkbaar al aankomen. Ik dacht nog ze roepen maar wat. Ik met me 'hij houdt vanzelf wel op als ik er geen aandacht aan geef', dat was eigenlijk ook mijn vraag hier.
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten, zo sta ik wel voor schut dacht ik. Heb ook geen zin om kritiek te horen.
Tis absoluut niet de bedoeling nieuwsgierigheid op te wekken. Daarom wil ik ook liever dat het topic sluit.
Maar als jullie het echt willen weten, ja hij heeft aan me gezeten. En nee ik ga het nergens melden. Dus hou maar op over 'je moet dit doen of je moet dat doen'. Topic mag nu echt gesloten worden.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
...
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten,...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:03 schreef thaduck het volgende:
haha volgende week heeft ie in een vrolijke bui zijn piemelotje naar binnen geduwd en is TS zwanger
...
Je geeft toch niet half om half jezelf de schuld omdat je niet eerder hebt ingegrepen he, dat je daarom geen klacht indient?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |