abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62480551
ik heb haar msn niet.
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:45:01 #102
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_62485994
tvp
pi_62496147
"Hij zegt telkens schat en schoonheid, en dan zegt hij ook nog eens met een serieuze blik, dat ik je zo noem daar moet je maar niks van aantrekken want dat heeft helemaal niets met de les te maken."

Feit dat hijzelf al zegt dat je er niets van aan moet trekken en dat het niets met de les te maken heeft zegt dus dat hij zelf ook weet dat het niet klopt.
Ik denk dat ie zoekende is naar een grens, die je hem dus moet stellen.
pi_62519058
Gelukkig heb ik een vrouw als rij-instructrice
  maandag 20 oktober 2008 @ 01:34:39 #105
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_62519344
Ik zou er ook niet van gediend zijn als de eenvoudige burgerij mij zo zou aanspreken.
From feudal serf to spender.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:48:11 #106
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_62555032
Negeren is niet je bewuste tactiek, maar slechts het gevolg van je gebrek aan assertiviteit.
Nee, hij gaat niet doorhebben dat jij het niet leuk vindt dat ie je schat noemt als jij hem gewoon met u aanspreekt. Hoe in godsnaam moet ie die link leggen?

Kijk ik vind het zelf geen probleem als mijn instructeur me zo zou noemen, en misschien de meisjes uit zijn milieu doorgaans ook niet Maar als jij dat wel vindt, moet je dat zeggen. En anders niet zeiken.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:55:14 #107
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62555217
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 01:13 schreef Ernemmertje het volgende:
Gelukkig heb ik een vrouw als rij-instructrice
Gelukkig had ik mijn oom als rij-instructeur

Als je je er echt niet bij op je gemak voelt dan moet je dat gewoon zeggen, vragen of hij ermee op wil houden. Zal hij heus wel snappen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_62604741
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef B1nulnul het volgende:
Negeren is niet je bewuste tactiek, maar slechts het gevolg van je gebrek aan assertiviteit.
Nee, hij gaat niet doorhebben dat jij het niet leuk vindt dat ie je schat noemt als jij hem gewoon met u aanspreekt. Hoe in godsnaam moet ie die link leggen?
ik heb er wat van gezegd, ik zei 'ik heet ....', waarop hij zegt ik weet dat je zo heet, maar gaat gewoon door met 'schat'

Begin nu wel te twijfelen. Hij legde zijn hand op mijn been, nou ja legde, het was meer zo van een vrolijke 'kom op, wel opletten he'. Maar hij was ook gewoon in een vrolijke bui, of zit ik dit nu goed te praten
Als ik weg ga krijg ik straks mijn geld niet terug, kheb al betaald voor het pakket stom he.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:03:16 #109
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62604864
haha volgende week heeft ie in een vrolijke bui zijn piemelotje naar binnen geduwd en is TS zwanger

Maar vooral blijven goedpraten, dan kom je er wel in je leven!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_62604904
vertel me liever hoe ik mijn geld terug kan krijgen
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:14:05 #111
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62605061
Volgens mij is dit een hoax, maar goed.

Je krijgt je geld terug door het te zeggen tegen die instructeur???

Of dans de vogeltjesdans, dan komt het misschien aangewaaid?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:24:05 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62605237
Is hij de enige instructeur van die rijschool?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62605390
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
Je bent me voor.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_62605425
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
We zagen een keer een collega rijden, dus ik neem aan van niet.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:36:00 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62605467
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:34 schreef water_lelie het volgende:
We zagen een keer een collega rijden, dus ik neem aan van niet.
Neem contact op met de rijschool en zeg dat je een andere rijinstructeur wenst. Vragen ze waarom, dan zeg je gewoon dat je het gevoel hebt dat het met je huidige rijinstructeur niet lekker klikt, wat je rijlessen niet ten goede komt.
pi_62605516
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neem contact op met de rijschool en zeg dat je een andere rijinstructeur wenst. Vragen ze waarom, dan zeg je gewoon dat je het gevoel hebt dat het met je huidige rijinstructeur niet lekker klikt, wat je rijlessen niet ten goede komt.
oke, dan zal ik dat doen. thanks.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:52:09 #117
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62605810
Volgende week is ze zwanger, neem dat van mij aan.
pi_62609450
Toch jammer voor sommige mensen dat er nog geen IQ verhogende middelen bestaan.. TS zou er zeker wat van kunnen gebruiken.
pi_62803720
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Oksel het volgende:
Toch jammer voor sommige mensen dat er nog geen IQ verhogende middelen bestaan.. TS zou er zeker wat van kunnen gebruiken.
omdat ik niet weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:48:14 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62803796
oh, de reactie van oksel stond er nog ... gewoon negeren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62803797
-edit- koest jij

[ Bericht 73% gewijzigd door Re op 30-10-2008 09:49:02 ]
Ja doei.
pi_62803821
ik was 'm al aan het nuanceren en toen mocht dat niet meer
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 09:58:09 #123
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_62804020
Die van mij deed ook zo maar ik heb er wel korting aan over gehouden
O ja, niet dan toch zeker
pi_62804429
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef water_lelie het volgende:

[..]

omdat ik niet weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Jezus muts.
Minimaal 20 man op dit forum heeft je voorgekauwd dat je direct al achter een andere instructeur of rijschool aan zou, maar nee, jij koopt een heel pakket bij die man.
Begint je inmiddels al iets te dagen waarom juist die goeie man geen wachtlijst heeft?????

Dat geld kun je naar fluiten.
Terecht ook.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:24:44 #125
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62804584
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef PartyAmber het volgende:
Die van mij deed ook zo maar ik heb er wel korting aan over gehouden
Want jij deed 2 knuppeltjes in de auto?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:36:28 #126
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_62804830
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:24 schreef thaduck het volgende:

[..]

Want jij deed 2 knuppeltjes in de auto?
Nee dat ging niet, auto was daar te klein voor.
O ja, niet dan toch zeker
pi_62805633
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef Nies het volgende:

[..]

Jezus muts.
Minimaal 20 man op dit forum heeft je voorgekauwd dat je direct al achter een andere instructeur of rijschool aan zou, maar nee, jij koopt een heel pakket bij die man.
Begint je inmiddels al iets te dagen waarom juist die goeie man geen wachtlijst heeft?????

Dat geld kun je naar fluiten.
Terecht ook.
Ja ik weet nu wel dat het niet zo slim was, maar dat kon ik van tevoren niet weten. Geen wachtlijst betekent toch niet automatisch dat er iets niet klopt.
Ik ga mijn geld niet opgeven, maar harder optreden tegen die man.
pi_62807649
waarom reageer je niet op mijn vraag of je in rotterdam rijd?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:26:54 #129
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62807698
Harder optreden? Hoe wil je dat gaan doen dan? Durf je dat nu wel?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_62809198
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
waarom reageer je niet op mijn vraag of je in rotterdam rijd?
Sorry hoor. Nee ik rij niet in Rotterdam.
Ken je daar iemand in hetzelfde geval dan?
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:26 schreef Luxuria het volgende:
Harder optreden? Hoe wil je dat gaan doen dan? Durf je dat nu wel?
Probleem was dat ik er niks van durfde te zeggen. Nu ga ik dat wel doen. Gewoon duidelijk zijn en niet subtiel, dat is het beste.
pi_62809293
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef water_lelie het volgende:

[..]

[..]

Probleem was dat ik er niks van durfde te zeggen. Nu ga ik dat wel doen. Gewoon duidelijk zijn en niet subtiel, dat is het beste.
Nee maar het komt me bekend voor namelijk als mijn eigen rijleeraar. Alleen maak ik er geen drama van
pi_62813399
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Nee maar het komt me bekend voor namelijk als mijn eigen rijleeraar. Alleen maak ik er geen drama van
Jij kan denk ik beter met dingen omgaan dan ik.
pi_62813439
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Jij kan denk ik beter omgaan met dingen dan ik.
pi_62814246
dankje.
pi_62819136
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef water_lelie het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het je niet gaat lukken en op het laatste moment weer twijfelt, je kan toch gewoon geld terugvragen voor de lessen die je nog niet gehad hebt?
of je nu alvast op de wachtlijst bij andere inschrijven.
pi_62819407
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:38 schreef water_lelie het volgende:

[..]

oke, dan zal ik dat doen. thanks.
Ze kunnen toch wel een andere rij-instructeur voor je regelen, of niet dan?
pi_62819533
Post eerst eensch pics, dan kunnen wij beoordelen of het terecht is ja of nee.
Ik zwaai naar dieren.
pi_62821599
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Jij kan denk ik beter met dingen omgaan dan ik.
Ik zou me niet teveel optrekken aan e.o.a. "miss melanie" .
Bij die naam alleen al denk je aan een makkelijk campingleggingsletje en is de miss toevoeging ook compleet overbodig. .

Maar je hebt dus een fijne paljas getroffen die het jonge miesje wel eens even zal leren autorijden.
Wijs hem terecht en als je dat heel moeilijk vindt omdat je meent dat hij ook wel aardige kanten heeft zet jezelf dan maar op een wachtlijst en bel zijn baas of anders voor de aardigheid ook zijn vrouw eens op.

Het is hoe dan ook ruk, wanneer je lest ben je kwetsbaar en je hebt van die mannetjes die gaan intimideren. In jouw geval zou ik zijn baas eens opbellen met de uitleg dat je graag wilt lessen maar jij je niet prettig voelt bij de huidige instructeur om genoemde reden. Je betaalt flink voor de lessen en het gaat erom of jij je lekker voelt en je hoeft die paljasserij echt niet te accepteren.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:04:22 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62821866
Als je je doordat hij je zo benadert niet op je gemak voelt, zou ik dat hem kenbaar maken. Als je er verder geen problemen mee hebt, zou ik me er niet druk om maken.
pi_62835152
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:37 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Ze kunnen toch wel een andere rij-instructeur voor je regelen, of niet dan?
Ik had gebeld, die dame van de rijschool deed zo moeilijk van en daar kom je nu pas mee (ik zei dat het niet klikt). Ik zou dan ook moeten wachten op een andere instructeur, dat ik dacht laat ook maar.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik denk dat het je niet gaat lukken en op het laatste moment weer twijfelt, je kan toch gewoon geld terugvragen voor de lessen die je nog niet gehad hebt?
Ik kan kiezen of op de wachtlijst en dus weglopen, of assertiever zijn en zeggen dat ik van bepaalde dingen niet gediend ben, want hij kan verder wel goed les geven. Of hij daarna nog normaal les kan geven, dat laat ik dan aan hem over.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:41 schreef Geerd het volgende:
Post eerst eensch pics, dan kunnen wij beoordelen of het terecht is ja of nee.
Wat maakt het uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door water_lelie op 31-10-2008 13:15:13 ]
pi_62840854
wat dacht je van die vrouw van de rijschool eens te vertellen dat die kerel allerlei sexuele opmerkingen naar jou maakt?

"klikt niet" is zo kutopmerking waar zij ook niks mee kan. had je idd eerder moeten verzinnen...
hardcoholic
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:11:23 #142
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62840947
Heet je rij instructeur toevallig André en is het webadres van de rijschool misschien www.rijschool69.nl ?
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_62841047
"klikt niet" kun je idd alle kanten mee op, als je niet wat duidelijker bent.

Bovendien gaat het niet alleen om verbaal intimiderend gedrag. Het is ook vanwege dit:
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:56 schreef water_lelie het volgende:
Hij legde zijn hand op mijn been, nou ja legde, het was meer zo van een vrolijke 'kom op, wel opletten he'. Maar hij was ook gewoon in een vrolijke bui, of zit ik dit nu goed te praten
Vind je 't gek dat jij je concentratie er niet bij kunt houden? Autorijden kost al genoeg concentratie, zeker als je nog aan het lessen bent. Dan kun je dit seksueel intimiderend gedrag er niet bij gebruiken.
pi_62841150
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:44 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Ik had gebeld, die dame van de rijschool deed zo moeilijk van en daar kom je nu pas mee (ik zei dat het niet klikt). Ik zou dan ook moeten wachten op een andere instructeur, dat ik dacht laat ook maar.
[..]

Ik kan kiezen of op de wachtlijst en dus weglopen, of assertiever zijn en zeggen dat ik van bepaalde dingen niet gediend ben, want hij kan verder wel goed les geven. Of hij daarna nog normaal les kan geven, dat laat ik dan aan hem over.
[..]

Wat maakt het uit.
Denk dat je heel goed weet wat je zou moeten doen. Hoeveel adviezen heb je nog nodig voordat je tegenover je rijleraar gaat handelen?
Kies wat goed voelt. Bij hem blijven les + hem de les lezen of naar een ander. Het is geheel aan jou. Bedenk ook wel dat je rijbewijs en je geld hier vanaf hangt. Als jij indd. niet geconcentreerd kan lessen omdat je je bij die kerel niet op je gemak voelt, dan zal je een hoop geld kwijt zijn aan een hoop lessen.
pi_62854225
je kan hem ook een mep geven, als ie aan je zit, dan is het gelijk over met de samenwerking en dan moeten ze het wel oplossen
pi_62854656
Moet je je gewoon niet te veel van aantrekken, hij zal dat tegen al zijn leerlingen zeggen waarschijnlijk. Zo noemt mijn rij-instructrice iedereen 'schat' .
En idd gewoon iets van zeggen als je je er zo onprettig bij voelt.
pi_62854677
Oh oeps! Niet gezien dat er al 3 pagina's waren !

Naja ik vind iig dat je zo ontzettend laf bent. Je kan toch tegen die vent zeggen dat je het niet prettig vind hoe hij je noemt? Dat je het liever hebt dat hij je gewoon bij je naam noemt, en hoewel hij (zeer hoogstwaarschijnlijk) geen bijbedoelingen ermee heeft je het toch liever niet hebt.
pi_62855568
Ik zou in zo;n geval eens kijken of ik elders kan lessen. Wellicht bij familie elders in het land, waar geen wachtlijsten zijn voor rijscholen? Ik zou dit namelijk echt ontoelaatbaar vinden. Dat soort woorden zegt ie maar tegen zn vriendin of vrouw/

Trouwens raar, je zou zeggen dat er genoeg rijscholen moeten zijn ook in de wat kleinere steden?

[ Bericht 23% gewijzigd door nachtdier2 op 01-11-2008 03:52:59 ]
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_62858576
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh oeps! Niet gezien dat er al 3 pagina's waren !

Naja ik vind iig dat je zo ontzettend laf bent. Je kan toch tegen die vent zeggen dat je het niet prettig vind hoe hij je noemt? Dat je het liever hebt dat hij je gewoon bij je naam noemt, en hoewel hij (zeer hoogstwaarschijnlijk) geen bijbedoelingen ermee heeft je het toch liever niet hebt.
Ik ben een man, en er heeft never nooit een rijleraar per ongeluk aan mijn been gezeten hoor. Hoezo, geen bijbedoelingen??
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62858631
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:07 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik ben een man, en er heeft never nooit een rijleraar per ongeluk aan mijn been gezeten hoor. Hoezo, geen bijbedoelingen??
Mijn instructrice wel, geen problemen mee. Haar man (ook rij-instructeur) heeft ook weleens vluchtig zijn hand op mijn been gelegd, bij wijze van een schouderklopje. Care.

Ik bedoel alleen te zeggen: mensen zoeken overal tegenwoordig zoveel achter! Terwijl dat 9 van de 10 keer gewoon onterecht is.
pi_62858652
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 03:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Trouwens raar, je zou zeggen dat er genoeg rijscholen moeten zijn ook in de wat kleinere steden?
Lijkt mij ook, in mijn gehucht zijn er al 6 rijscholen (moest wel ff tellen ) te vinden en samen met omliggende dorpen toch wel gauw een stuk of 20
pi_62859004
Wachtlijsten heb je wel, maar goed, wat heb je liever, half aangerand worden en totaal dus niet op het rijden kunnen concentreren en erg lang over doen? Of ff op de 'reservebank' zitten en dan gewoon een normale rijschool hebben?

Aan de andere kant is wat H_P zegt ook zeker waar, tegenwoordig is iets al heel snel intimidatie, wellicht is die man gewoon lekker simpel en wil hij gewoon beetje vlot overkomen ofzo?

Maar het gaat om je eigen gevoel, zoals Melanie het niet uitmaakt kan ze er wel mee omgaan. TS duidelijk niet, al kom je alleen maar dieper in de shit door alles toe te laten (en ook nog eens een pakket te kopen, like wtf? )

Hoe langer je het uitstelt, en hoe meer je toe laat, hoe hoger de drempel om hem aan te spreken of nee te zeggen.
pi_62882210
Bedankt, maar adviezen zijn niet meer nodig. Mijn besluit staat vast, vrijdag was de laatste les!
Vreselijke man. Voor mij even geen rijlessen meer en dan maar op de wachtlijst. Maandag ga ik mijn geld terugeisen.
pi_62882306
Is er meer voorgevallen nu dan?
  zondag 2 november 2008 @ 15:21:12 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62883274
Oh come on Mijn rij-instructrice heeft mij ook wel eens schat genoemd en een hand op mijn been gelegd Ik zocht daar geen vreemde gedachtes achter in iedergeval.

Lekker belangrijk. Als jij je daar onprettig door voelt moet je er gewoon iets van zeggen, alleen blijkt dat je daar niet assertief genoeg voor bent.

Ik betwijfel echter of je geld terug gaat krijgen, zeker gezien het gebrek aan assertiviteit. Succes.
Huilen dan.
pi_62883474
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
Oh come on Mijn rij-instructrice heeft mij ook wel eens schat genoemd en een hand op mijn been gelegd Ik zocht daar geen vreemde gedachtes achter in iedergeval.
Ja hier precies hetzelfde en haar man ook (geeft ook rijles). Kan me er echt niet druk om maken.
quote:
Lekker belangrijk. Als jij je daar onprettig door voelt moet je er gewoon iets van zeggen, alleen blijkt dat je daar niet assertief genoeg voor bent.

Ik betwijfel echter of je geld terug gaat krijgen, zeker gezien het gebrek aan assertiviteit. Succes.
Ze verdient het geld niet eens terug. Wat een belabberde reden om je geld terug te vragen. Sowieso heb je van die betaalde lessen toch ook dingen geleerd?
En inderdaad, je had er gewoon wat van moeten zeggen.

Vind het een onzettend laffe oplossing van je. Vermijden is zelfs geen oplossing.
pi_62883488
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef water_lelie het volgende:
Maandag ga ik mijn geld terugeisen.
hoe ga je dat aanpakken?

Ik gok dat hij je vierkant uitlacht
Ja doei.
  zondag 2 november 2008 @ 15:46:03 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62883719
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja hier precies hetzelfde en haar man ook (geeft ook rijles). Kan me er echt niet druk om maken.
[..]

Ze verdient het geld niet eens terug. Wat een belabberde reden om je geld terug te vragen. Sowieso heb je van die betaalde lessen toch ook dingen geleerd?
En inderdaad, je had er gewoon wat van moeten zeggen.

Vind het een onzettend laffe oplossing van je. Vermijden is zelfs geen oplossing.
Sowieso moet de TS gewoon voor zichzelf op leren komen, anders blijft iedereen over haar heen lopen (al dan niet bewust). Dit leek me een uitgelezen gelegenheid om dat eens te proberen.
Huilen dan.
  zondag 2 november 2008 @ 18:11:08 #159
84328 Lllaura
painting pictures
pi_62887211
Is er nu meer voorgevallen dan, TS? Dat je er opeens mee besluit te stoppen?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_62906043
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef water_lelie het volgende:
Maandag ga ik mijn geld terugeisen.
Wat wil je precies terugvragen dan? De lessen die je al gehad hebt of hetgene wat je al vooruit betaald heb? Je had toch een pakket bij hem genomen?
pi_62906459
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Lllaura het volgende:
Is er nu meer voorgevallen dan, TS? Dat je er opeens mee besluit te stoppen?
Hij is echt te ver gegaan.
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat wil je precies terugvragen dan? De lessen die je al gehad hebt of hetgene wat je al vooruit betaald heb? Je had toch een pakket bij hem genomen?
Ik heb wel wat gehad aan de lessen, dus wilde ik terugvragen wat ik vooruit betaald heb. Ik weet eigenlijk niet of ik helemaal ga stoppen bij die rijschool of om een andere rijleraar moet vragen. Ik hoef even niet meer te rijden.
  maandag 3 november 2008 @ 13:41:31 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62906600
Hoezo is hij te ver gegaan? Zijn 'schatjes' gingen vergezeld met oneerbare voorstellen oid?
pi_62906909
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Copycat het volgende:
Hoezo is hij te ver gegaan? Zijn 'schatjes' gingen vergezeld met oneerbare voorstellen oid?
Moet ik hier op ingaan, en dan uitgelachen worden zeker. Ik voel me al ontzettend stom.
Het maakt verder ook niet uit, want ik neem toch geen les meer bij hem.
pi_62907038
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Moet ik hier op ingaan, en dan uitgelachen worden zeker. Ik voel me al ontzettend stom.
Ik ben net zo nieuwsgierig als copycat, maar als je het niet wil vertellen moet je het niet doen. Al helemaal niet stom voelen overigens. Niet aan jezelf gaan twijfelen door zo'n praatjesmaker (laat ik hopen dat het bij praatjes is gebleven) hoor, of die tokkiemiesjes hier die er geen probleem in zien denigrerend bejegend te worden door een instructeur. Want dat is het, denigrerend, als je een leerling met schatje of vergelijkbare terminologie aanspreekt. Wie het normaal vind om zo aangesproken te worden, die is geboren om achter de kassa bij de Etos te staan.
pi_62907558
[quote]Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik ben net zo nieuwsgierig als copycat, maar als je het niet wil vertellen moet je het niet doen. Al helemaal niet stom voelen overigens. Niet aan jezelf gaan twijfelen door zo'n praatjesmaker (laat ik hopen dat het bij praatjes is gebleven) hoor, of die tokkiemiesjes hier die er geen probleem in zien denigrerend bejegend te worden door een instructeur. Want dat is het, denigrerend, als je een leerling met schatje of vergelijkbare terminologie aanspreekt.

Tot hier ben ik het met je eens.
pi_62907823
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

...

Tot hier ben ik het met je eens.
Die laatste zin was denigrerend he?!
Sorrie.
pi_62907919
edit: oeps, dubbel
pi_62907923
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Roquefort het volgende:

[..]
... Wie het normaal vind om zo aangesproken te worden, die is geboren om achter de kassa bij de Etos te staan. kan het natuurlijk best nog schoppen tot telefoniste-receptioniste bij een garagebedrijf.
Mea culpa.
pi_62920770
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Alles verder wel goed met je? Dat je er niks tegen hebt gedaan geeft hem niet het recht iets uit te spoken heh.
pi_62920987
Maar goed TS, je hoort nu al 4 pagina's lang onze adviezen (en voornamelijk kritiek) aan.
Dus wij willen nu ook wel graag weten wat je dan zo ineens heeft doen besluiten te stoppen bij deze persoon?
pi_62933641
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed TS, je hoort nu al 4 pagina's lang onze adviezen (en voornamelijk kritiek) aan.
Dus wij willen nu ook wel graag weten wat je dan zo ineens heeft doen besluiten te stoppen bij deze persoon?
Dat heb ik toch al gezegd, hij is te ver gegaan.
Ik sta zo voor schut en krijg waarschijnlijk alleen maar nog meer kritiek te horen, maar het is dus niet alleen bij woorden gebleven. Ik rij helemaal niet meer. Althans voorlopig niet. Probleem opgelost dus. Topic mag van mij ook gesloten worden.
pi_62933679
Zo zie je maar, always trust your own instincts!
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:24:21 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62933841
Ik zou stappen ondernemen, vanwege ongewenste intimiteiten. na jou zullen er immers nog wel meer meisjes naast hem in de auto plaatsnemen.
pi_62934045
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
Ik zou stappen ondernemen, vanwege ongewenste intimiteiten. na jou zullen er immers nog wel meer meisjes naast hem in de auto plaatsnemen.
ik wil er niks mee te maken hebben.
En dan nog, alsof jij dat zou durven.
pi_62934173
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Het niet durven lijkt mij een kleiner aantal dan de mensen die het wel durven.
En al durf je het niet ik durf ook niet af te rijden, maar ik ga het volgende week wel doen!
Sommige dingen moet je doen met tegenzin. Dit is dan niet dat je het moet doen, maar als er echt iets heel ergs gebeurd is dat je hier niet vertelt, ben je het eigenlijk wel 'verplicht'. Je stopt het beter dan nu dan dat er nog 100en meisjes hetzelfde gebeurt. Ik zou me dan iig voelen alsof het mijn schuld is.

Maar goed, dit is natuurlijk veel te dramatisch, tenzij er echt iets gebeurd is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hoi_Piepeloi op 04-11-2008 13:44:58 ]
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:40:05 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62934212
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef water_lelie het volgende:

Waarom zou je dat niet durven?
pi_62934338
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:16 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Ik sta zo voor schut en krijg waarschijnlijk alleen maar nog meer kritiek te horen, maar het is dus niet alleen bij woorden gebleven. Ik rij helemaal niet meer. Althans voorlopig niet. Probleem opgelost dus. Topic mag van mij ook gesloten worden.
Klacht indienen bij de rijschool, met de mededeking erbij dat as ze er niets aan doen je naar de politie stapt(wat je dan wel of niet doet, moet je zelf weten).
Zou er zeer zeker wat mee doen, kom op zeg, je laat je toch niet zo behandelen.

Op z'n minst dus klagen bij de rijschool, waarschijnlijk willen hun ook wel weten wat hun rij-instruceurs uitvreten, zeker als het om dit soort dingen gaat, is toch niete cht goede reclame te noemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62934555
Ik vind het zelfs je maatschappelijke plicht om zoiets te melden. .
Waarom zou je riskeren dat die man steeds verder gaat om uiteindelijk een gruwelijke daad te verrichten bij een ander onschuldig meisje?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_62935340
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:16 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Wat kan jou dat nou schelen, wij zijn fokkers en dr zullen er weinig zijn die je hier persoonlijk kennen ofzo.
Of wel soms?

Hoe dan ook, wat anderen al zeggen, daar hebben ze eigenlijk wel gelijk in. Is hij zodanig te ver gegaan dat hij je serieus lastig gevallen heeft (niet alleen verbaal) dan moet je het echt melden, al was het maar bij de rijschool. Je zal niet de enige, laatste of eerste zijn die hij dan lastig valt. Je moet het natuurlijk zelf weten en je hoeft het ook niet hier te vertellen maar bedenk wel: jij kan zorgen dat hij anderen niet lastig valt.
Je weet zelf waar je goed aan zult doen.

Wat ik me trouwens afvraag, heb je het verteld aan iemand in je directe omgeving? Je ouders, vrienden?
Want Fok is natuurlijk ook niet alles.
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:24:34 #180
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62939838
ik vind inderdaad dat als je het niet voor jezelf doet je in ieder geval voor al die meisjes na jou er iets aan moet doen. Schriftelijk een klacht indienen bij de rijschool, en bij de consumentenbond, en zelfs naar de politie, je hoeft echt niet in een rechtszaak te gaan zitten hoor. Maar een melding maken lijkt me het minst om te doen. verder erg veel succes met het vinden van een goede rijschool
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:24:34 #181
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62939840

[ Bericht 100% gewijzigd door scrub_nurse op 04-11-2008 17:25:28 ]
pi_62942658
Ja te ver is rekbaar begrip. Snap wel dat je bang bent voor kritiek, maar zoals iemand hier aankaart, heeft hij verbaal wat gekke dingen gezegd of echt aan je gezeten of wellicht nog meer

Uiteraard hoopt niemand daar hier op hoor! Ook al waren reacties soms wat hard en kritisch.

Maar zoals velen hier zeggen, meld het sowieso bij de rijschool, doen ze niks, dreig dan politie in te schakelen, en kies zelf of je dat wel of niet wil. Maar als hij zo doet, dan ben jij vast niet de eerste, en zeker ook niet de laatste. En als iedereen zo denkt word hij nooit gestraft.

Dus als je het niet voor jezelf wil doen, doe het dan om alle meiden die na jou nog bij hem instappen te beschermen
pi_62943023
Wat heeft die mongool gedaan dan?

Denk nu even aan al die andere naieve meisjes (no offence) die hij misschien 'ook?' dingen tegen hun zin laat doen. Je moet het echt aankaarten meid!
pi_62948139
- te ver gegaan?
Sowieso schrijf je zo.
pi_62976469
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wat er precies is gebeurd, ik kan er anders ook niet veel zinnigs over zeggen...ik ben het wel met iedereen hier eens dat als er écht sprake is van sexuele intimidatie dat je dat moet melden en ook de naam van de rijschool overal bekend maken om mensen te waarschuwen.

M.
Hallon!
pi_62976569
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wat er precies is gebeurd, ik kan er anders ook niet veel zinnigs over zeggen...ik ben het wel met iedereen hier eens dat als er écht sprake is van sexuele intimidatie dat je dat moet melden en ook de naam van de rijschool overal bekend maken om mensen te waarschuwen.

M.
Precies
pi_62986339
Dit is gewoon grensoverschrijdend gedrag van een psychopaat. Niet professioneel. Als hij je heeft aangeraakt, zou ik aangifte tegen hem doen, en een klacht indienen. Als hij je echt heeft aangerand, wordt hij bij aangifte voor vooronderzoek sowieso al 2 dagen vastgezet.
Maar kennelijk heb je al een probleem met je grenzen bewaken, en zijn er in het verleden al mensen overheen gegaan. Je voelt je slecht en schuldig, maar hij is de klootzak die jou niet respecteert en met zn poten aan je zit.
pi_62987672
Wat heeft die nou gedaan?

maar je zegt dat je voor schut staat, das helemaal niet zo.. of kent iemand je hier in het echt?
zo niet? wats the problem
pi_62999084
Nee ik ken niemand persoonlijk hier op Fok.
Ik sta voor schut omdat de meesten hier me gewaarschuwd hadden dat ik al eerder moest overstappen naar een andere instructeur, die zagen het blijkbaar al aankomen. Ik dacht nog ze roepen maar wat. Ik met me 'hij houdt vanzelf wel op als ik er geen aandacht aan geef', dat was eigenlijk ook mijn vraag hier.
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten, zo sta ik wel voor schut dacht ik. Heb ook geen zin om kritiek te horen.

Tis absoluut niet de bedoeling nieuwsgierigheid op te wekken. Daarom wil ik ook liever dat het topic sluit.
Maar als jullie het echt willen weten, ja hij heeft aan me gezeten. En nee ik ga het nergens melden. Dus hou maar op over 'je moet dit doen of je moet dat doen'. Topic mag nu echt gesloten worden.
  donderdag 6 november 2008 @ 14:01:27 #190
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62999223
quote:
Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
Ik sta voor schut omdat de meesten hier me gewaarschuwd hadden dat ik al eerder moest overstappen naar een andere instructeur, die zagen het blijkbaar al aankomen. Ik dacht nog ze roepen maar wat. Ik met me 'hij houdt vanzelf wel op als ik er geen aandacht aan geef', dat was eigenlijk ook mijn vraag hier.
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten, zo sta ik wel voor schut dacht ik. Heb ook geen zin om kritiek te horen.

Tis absoluut niet de bedoeling nieuwsgierigheid op te wekken. Daarom wil ik ook liever dat het topic sluit.
Maar als jullie het echt willen weten, ja hij heeft aan me gezeten. En nee ik ga het nergens melden. Dus hou maar op over 'je moet dit doen of je moet dat doen'. Topic mag nu echt gesloten worden.
FOK!kers zijn er in diverse maten maar over het algemeen zijn ze redelijk bij zinnen om niet het principe 'I told you so" te hanteren, er loopt hier gewoon ontzettend veel ervaring rond, die dingen van mijlenver zien aankomen

Ik denk dat je weinig kritiek zult horen maar juist begrip en de wil om ogen te doen openen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 6 november 2008 @ 14:01:47 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62999232
Waarom ga je het niet melden?

Topics sluiten na 300 posts, dus we hebben nog even.
pi_62999240
quote:
En nee ik ga het nergens melden.
Waarom niet?
pi_62999464
Sterkte!
pi_62999518
Fok = internet en op internet zijn mensen veel harder dan in het echt. Je moet je niet zoveel aantrekken van reacties hier. Ja, je was naief, maar dat is menselijk. Voor 'ons' is het heel makkelijk om te zeggen ga daar weg, doe dit, doe dat. Maar het is jouw zuurverdiende geld wat je erin gestopt hebt, en ik kan me best voorstellen dat het nogal wat is om dat zomaar weg te gooien.

Maar dat neemt niet weg, dat ik het idee heb, dat je wat assertiever moet zijn. Kom voor jezelf op, dat is echt geen schande. Jij hebt je grenzen en jij beslist wie daar overheen mag.
Ik heb niet de illusie dat ik je nog kan overhalen, maar ik zal ook nog zeggen dat ik ook vind dat je aangifte moet doen. Hij is fout geweest, jij niet. Hij mag nooit meer de kans krijgen om dit met iemand anders te flikken.

In ieder geval sterkte er verder mee.
know'm sayin?
word? word.
pi_62999541
Klote, sterkte water_lelie!
pi_62999908
quote:

De opmerkingen I told you en dat we het misschien van mijlenver hadden zien aankomen is een andere zaak, maar we willen gewoon even weten wat hij precies bij je heeft gedaan.
En daarnaast vind ik het ook best egoistisch van je dat je het niet gaat melden. Ik ebdoel voor het zelfde geldt doet hij het bij een ander en die staat misschien nog minder sterker in zn schoenen...

En daarnaast zijn de kritieken harder dan in reallife zoals eerder werd gezegd. Maar daarom zit je ook op een forum.

Voor de rest denk nog even over na of je zeker weet dat je geen medling maakt,,, straks flikt die gewoon hetzelfde, terwil je het gewoon had kunnen voorkomen!
of hij heeft het al bij meerder meisjes hetzelfde gedaan als bij jouw.... Hij mag hier niet zomaar mee wegkomen
pi_62999953
quote:
...
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten,...
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:03 schreef thaduck het volgende:
haha volgende week heeft ie in een vrolijke bui zijn piemelotje naar binnen geduwd en is TS zwanger
...

Maar serieus, waarom laat je die gast ermee wegkomen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_63000106
Waterlelie wat een klootzak
En je moet niet denken dat het aan jezelf ligt, tis gewoon een sukkel die misbruik van je heeft gemaakt.
Ik zou er toch over nadenken het te melden, want dit is echt ziek.
Welke rijschool was het?
pi_63000433
ja en welke rijschool is het? dan raad ik die nooit meer aan iemand aan
pi_63000887
quote:

Je geeft toch niet half om half jezelf de schuld omdat je niet eerder hebt ingegrepen he, dat je daarom geen klacht indient?

Want dat zou zeer onterecht zijn, dit is niet jouw schuld, door in het goede in de mens te geloven heb je niets fout gedaan, sterker nog, dat zou gewoon moeten kunnen, het is een nare zak zoals deze instructeur die dat onmogelijk maakt.

Dit is ZIJN fout, niet de jouwe, hoeveel mensen er ook hebben gezegd dat dit fout zou kunnen aflopen maakt niet uit, jij hebt zelf een beslissing gemaakt op basis van wat je dacht wat juist was, hij heeft misbruik gemaakt van jouw goedheid en alle schuld ligt bij hem, je hebt hem niet gevraagd aan je te zitten op wat voor manier dan ook.

Vind het jammer dat je geen klacht indient, maar belangerijker vind ik dat je niet ook maar een beetje jezelf de schuld geeft.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')