abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62858652
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 03:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Trouwens raar, je zou zeggen dat er genoeg rijscholen moeten zijn ook in de wat kleinere steden?
Lijkt mij ook, in mijn gehucht zijn er al 6 rijscholen (moest wel ff tellen ) te vinden en samen met omliggende dorpen toch wel gauw een stuk of 20
pi_62859004
Wachtlijsten heb je wel, maar goed, wat heb je liever, half aangerand worden en totaal dus niet op het rijden kunnen concentreren en erg lang over doen? Of ff op de 'reservebank' zitten en dan gewoon een normale rijschool hebben?

Aan de andere kant is wat H_P zegt ook zeker waar, tegenwoordig is iets al heel snel intimidatie, wellicht is die man gewoon lekker simpel en wil hij gewoon beetje vlot overkomen ofzo?

Maar het gaat om je eigen gevoel, zoals Melanie het niet uitmaakt kan ze er wel mee omgaan. TS duidelijk niet, al kom je alleen maar dieper in de shit door alles toe te laten (en ook nog eens een pakket te kopen, like wtf? )

Hoe langer je het uitstelt, en hoe meer je toe laat, hoe hoger de drempel om hem aan te spreken of nee te zeggen.
pi_62882210
Bedankt, maar adviezen zijn niet meer nodig. Mijn besluit staat vast, vrijdag was de laatste les!
Vreselijke man. Voor mij even geen rijlessen meer en dan maar op de wachtlijst. Maandag ga ik mijn geld terugeisen.
pi_62882306
Is er meer voorgevallen nu dan?
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 2 november 2008 @ 15:21:12 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62883274
Oh come on Mijn rij-instructrice heeft mij ook wel eens schat genoemd en een hand op mijn been gelegd Ik zocht daar geen vreemde gedachtes achter in iedergeval.

Lekker belangrijk. Als jij je daar onprettig door voelt moet je er gewoon iets van zeggen, alleen blijkt dat je daar niet assertief genoeg voor bent.

Ik betwijfel echter of je geld terug gaat krijgen, zeker gezien het gebrek aan assertiviteit. Succes.
Huilen dan.
pi_62883474
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
Oh come on Mijn rij-instructrice heeft mij ook wel eens schat genoemd en een hand op mijn been gelegd Ik zocht daar geen vreemde gedachtes achter in iedergeval.
Ja hier precies hetzelfde en haar man ook (geeft ook rijles). Kan me er echt niet druk om maken.
quote:
Lekker belangrijk. Als jij je daar onprettig door voelt moet je er gewoon iets van zeggen, alleen blijkt dat je daar niet assertief genoeg voor bent.

Ik betwijfel echter of je geld terug gaat krijgen, zeker gezien het gebrek aan assertiviteit. Succes.
Ze verdient het geld niet eens terug. Wat een belabberde reden om je geld terug te vragen. Sowieso heb je van die betaalde lessen toch ook dingen geleerd?
En inderdaad, je had er gewoon wat van moeten zeggen.

Vind het een onzettend laffe oplossing van je. Vermijden is zelfs geen oplossing.
pi_62883488
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef water_lelie het volgende:
Maandag ga ik mijn geld terugeisen.
hoe ga je dat aanpakken?

Ik gok dat hij je vierkant uitlacht
Ja doei.
  zondag 2 november 2008 @ 15:46:03 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62883719
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja hier precies hetzelfde en haar man ook (geeft ook rijles). Kan me er echt niet druk om maken.
[..]

Ze verdient het geld niet eens terug. Wat een belabberde reden om je geld terug te vragen. Sowieso heb je van die betaalde lessen toch ook dingen geleerd?
En inderdaad, je had er gewoon wat van moeten zeggen.

Vind het een onzettend laffe oplossing van je. Vermijden is zelfs geen oplossing.
Sowieso moet de TS gewoon voor zichzelf op leren komen, anders blijft iedereen over haar heen lopen (al dan niet bewust). Dit leek me een uitgelezen gelegenheid om dat eens te proberen.
Huilen dan.
  zondag 2 november 2008 @ 18:11:08 #159
84328 Lllaura
painting pictures
pi_62887211
Is er nu meer voorgevallen dan, TS? Dat je er opeens mee besluit te stoppen?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_62906043
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:33 schreef water_lelie het volgende:
Maandag ga ik mijn geld terugeisen.
Wat wil je precies terugvragen dan? De lessen die je al gehad hebt of hetgene wat je al vooruit betaald heb? Je had toch een pakket bij hem genomen?
pi_62906459
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:11 schreef Lllaura het volgende:
Is er nu meer voorgevallen dan, TS? Dat je er opeens mee besluit te stoppen?
Hij is echt te ver gegaan.
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat wil je precies terugvragen dan? De lessen die je al gehad hebt of hetgene wat je al vooruit betaald heb? Je had toch een pakket bij hem genomen?
Ik heb wel wat gehad aan de lessen, dus wilde ik terugvragen wat ik vooruit betaald heb. Ik weet eigenlijk niet of ik helemaal ga stoppen bij die rijschool of om een andere rijleraar moet vragen. Ik hoef even niet meer te rijden.
  maandag 3 november 2008 @ 13:41:31 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62906600
Hoezo is hij te ver gegaan? Zijn 'schatjes' gingen vergezeld met oneerbare voorstellen oid?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62906909
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:41 schreef Copycat het volgende:
Hoezo is hij te ver gegaan? Zijn 'schatjes' gingen vergezeld met oneerbare voorstellen oid?
Moet ik hier op ingaan, en dan uitgelachen worden zeker. Ik voel me al ontzettend stom.
Het maakt verder ook niet uit, want ik neem toch geen les meer bij hem.
pi_62907038
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Moet ik hier op ingaan, en dan uitgelachen worden zeker. Ik voel me al ontzettend stom.
Ik ben net zo nieuwsgierig als copycat, maar als je het niet wil vertellen moet je het niet doen. Al helemaal niet stom voelen overigens. Niet aan jezelf gaan twijfelen door zo'n praatjesmaker (laat ik hopen dat het bij praatjes is gebleven) hoor, of die tokkiemiesjes hier die er geen probleem in zien denigrerend bejegend te worden door een instructeur. Want dat is het, denigrerend, als je een leerling met schatje of vergelijkbare terminologie aanspreekt. Wie het normaal vind om zo aangesproken te worden, die is geboren om achter de kassa bij de Etos te staan.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62907558
[quote]Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik ben net zo nieuwsgierig als copycat, maar als je het niet wil vertellen moet je het niet doen. Al helemaal niet stom voelen overigens. Niet aan jezelf gaan twijfelen door zo'n praatjesmaker (laat ik hopen dat het bij praatjes is gebleven) hoor, of die tokkiemiesjes hier die er geen probleem in zien denigrerend bejegend te worden door een instructeur. Want dat is het, denigrerend, als je een leerling met schatje of vergelijkbare terminologie aanspreekt.

Tot hier ben ik het met je eens.
pi_62907823
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

...

Tot hier ben ik het met je eens.
Die laatste zin was denigrerend he?!
Sorrie.
pi_62907919
edit: oeps, dubbel
pi_62907923
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Roquefort het volgende:

[..]
... Wie het normaal vind om zo aangesproken te worden, die is geboren om achter de kassa bij de Etos te staan. kan het natuurlijk best nog schoppen tot telefoniste-receptioniste bij een garagebedrijf.
Mea culpa.
pi_62920770
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Alles verder wel goed met je? Dat je er niks tegen hebt gedaan geeft hem niet het recht iets uit te spoken heh.
pi_62920987
Maar goed TS, je hoort nu al 4 pagina's lang onze adviezen (en voornamelijk kritiek) aan.
Dus wij willen nu ook wel graag weten wat je dan zo ineens heeft doen besluiten te stoppen bij deze persoon?
pi_62933641
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed TS, je hoort nu al 4 pagina's lang onze adviezen (en voornamelijk kritiek) aan.
Dus wij willen nu ook wel graag weten wat je dan zo ineens heeft doen besluiten te stoppen bij deze persoon?
Dat heb ik toch al gezegd, hij is te ver gegaan.
Ik sta zo voor schut en krijg waarschijnlijk alleen maar nog meer kritiek te horen, maar het is dus niet alleen bij woorden gebleven. Ik rij helemaal niet meer. Althans voorlopig niet. Probleem opgelost dus. Topic mag van mij ook gesloten worden.
pi_62933679
Zo zie je maar, always trust your own instincts!
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:24:21 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62933841
Ik zou stappen ondernemen, vanwege ongewenste intimiteiten. na jou zullen er immers nog wel meer meisjes naast hem in de auto plaatsnemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62934045
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:24 schreef Copycat het volgende:
Ik zou stappen ondernemen, vanwege ongewenste intimiteiten. na jou zullen er immers nog wel meer meisjes naast hem in de auto plaatsnemen.
ik wil er niks mee te maken hebben.
En dan nog, alsof jij dat zou durven.
pi_62934173
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef water_lelie het volgende:

[..]

ik wil er niks mee te maken hebben.
En dan nog, alsof jij dat zou durven.

Het niet durven lijkt mij een kleiner aantal dan de mensen die het wel durven.
En al durf je het niet ik durf ook niet af te rijden, maar ik ga het volgende week wel doen!
Sommige dingen moet je doen met tegenzin. Dit is dan niet dat je het moet doen, maar als er echt iets heel ergs gebeurd is dat je hier niet vertelt, ben je het eigenlijk wel 'verplicht'. Je stopt het beter dan nu dan dat er nog 100en meisjes hetzelfde gebeurt. Ik zou me dan iig voelen alsof het mijn schuld is.

Maar goed, dit is natuurlijk veel te dramatisch, tenzij er echt iets gebeurd is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hoi_Piepeloi op 04-11-2008 13:44:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')