Gelukkig had ik mijn oom als rij-instructeurquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:13 schreef Ernemmertje het volgende:
Gelukkig heb ik een vrouw als rij-instructrice
ik heb er wat van gezegd, ik zei 'ik heet ....', waarop hij zegt ik weet dat je zo heet, maar gaat gewoon door met 'schat'quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef B1nulnul het volgende:
Negeren is niet je bewuste tactiek, maar slechts het gevolg van je gebrek aan assertiviteit.
Nee, hij gaat niet doorhebben dat jij het niet leuk vindt dat ie je schat noemt als jij hem gewoon met u aanspreekt. Hoe in godsnaam moet ie die link leggen?
Je bent me voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
Is hij de enige instructeur van die rijschool?
We zagen een keer een collega rijden, dus ik neem aan van niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:24 schreef Copycat het volgende:
Is hij de enige instructeur van die rijschool?
Neem contact op met de rijschool en zeg dat je een andere rijinstructeur wenst. Vragen ze waarom, dan zeg je gewoon dat je het gevoel hebt dat het met je huidige rijinstructeur niet lekker klikt, wat je rijlessen niet ten goede komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:34 schreef water_lelie het volgende:
We zagen een keer een collega rijden, dus ik neem aan van niet.
oke, dan zal ik dat doen. thanks.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neem contact op met de rijschool en zeg dat je een andere rijinstructeur wenst. Vragen ze waarom, dan zeg je gewoon dat je het gevoel hebt dat het met je huidige rijinstructeur niet lekker klikt, wat je rijlessen niet ten goede komt.
omdat ik niet weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:14 schreef Oksel het volgende:
Toch jammer voor sommige mensen dat er nog geen IQ verhogende middelen bestaan.. TS zou er zeker wat van kunnen gebruiken.
Jezus muts.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:44 schreef water_lelie het volgende:
[..]
omdat ik niet weet hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Want jij deed 2 knuppeltjes in de auto?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef PartyAmber het volgende:
Die van mij deed ook zo maar ik heb er wel korting aan over gehouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |