abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:36:28 #126
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_62804830
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:24 schreef thaduck het volgende:

[..]

Want jij deed 2 knuppeltjes in de auto?
Nee dat ging niet, auto was daar te klein voor.
O ja, niet dan toch zeker
pi_62805633
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef Nies het volgende:

[..]

Jezus muts.
Minimaal 20 man op dit forum heeft je voorgekauwd dat je direct al achter een andere instructeur of rijschool aan zou, maar nee, jij koopt een heel pakket bij die man.
Begint je inmiddels al iets te dagen waarom juist die goeie man geen wachtlijst heeft?????

Dat geld kun je naar fluiten.
Terecht ook.
Ja ik weet nu wel dat het niet zo slim was, maar dat kon ik van tevoren niet weten. Geen wachtlijst betekent toch niet automatisch dat er iets niet klopt.
Ik ga mijn geld niet opgeven, maar harder optreden tegen die man.
pi_62807649
waarom reageer je niet op mijn vraag of je in rotterdam rijd?
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:26:54 #129
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62807698
Harder optreden? Hoe wil je dat gaan doen dan? Durf je dat nu wel?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_62809198
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
waarom reageer je niet op mijn vraag of je in rotterdam rijd?
Sorry hoor. Nee ik rij niet in Rotterdam.
Ken je daar iemand in hetzelfde geval dan?
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:26 schreef Luxuria het volgende:
Harder optreden? Hoe wil je dat gaan doen dan? Durf je dat nu wel?
Probleem was dat ik er niks van durfde te zeggen. Nu ga ik dat wel doen. Gewoon duidelijk zijn en niet subtiel, dat is het beste.
pi_62809293
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef water_lelie het volgende:

[..]

[..]

Probleem was dat ik er niks van durfde te zeggen. Nu ga ik dat wel doen. Gewoon duidelijk zijn en niet subtiel, dat is het beste.
Nee maar het komt me bekend voor namelijk als mijn eigen rijleeraar. Alleen maak ik er geen drama van
pi_62813399
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Nee maar het komt me bekend voor namelijk als mijn eigen rijleeraar. Alleen maak ik er geen drama van
Jij kan denk ik beter met dingen omgaan dan ik.
pi_62813439
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:22 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Jij kan denk ik beter omgaan met dingen dan ik.
pi_62814246
dankje.
pi_62819136
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef water_lelie het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het je niet gaat lukken en op het laatste moment weer twijfelt, je kan toch gewoon geld terugvragen voor de lessen die je nog niet gehad hebt?
of je nu alvast op de wachtlijst bij andere inschrijven.
pi_62819407
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 10:38 schreef water_lelie het volgende:

[..]

oke, dan zal ik dat doen. thanks.
Ze kunnen toch wel een andere rij-instructeur voor je regelen, of niet dan?
pi_62819533
Post eerst eensch pics, dan kunnen wij beoordelen of het terecht is ja of nee.
Ik zwaai naar dieren.
pi_62821599
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Jij kan denk ik beter met dingen omgaan dan ik.
Ik zou me niet teveel optrekken aan e.o.a. "miss melanie" .
Bij die naam alleen al denk je aan een makkelijk campingleggingsletje en is de miss toevoeging ook compleet overbodig. .

Maar je hebt dus een fijne paljas getroffen die het jonge miesje wel eens even zal leren autorijden.
Wijs hem terecht en als je dat heel moeilijk vindt omdat je meent dat hij ook wel aardige kanten heeft zet jezelf dan maar op een wachtlijst en bel zijn baas of anders voor de aardigheid ook zijn vrouw eens op.

Het is hoe dan ook ruk, wanneer je lest ben je kwetsbaar en je hebt van die mannetjes die gaan intimideren. In jouw geval zou ik zijn baas eens opbellen met de uitleg dat je graag wilt lessen maar jij je niet prettig voelt bij de huidige instructeur om genoemde reden. Je betaalt flink voor de lessen en het gaat erom of jij je lekker voelt en je hoeft die paljasserij echt niet te accepteren.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:04:22 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_62821866
Als je je doordat hij je zo benadert niet op je gemak voelt, zou ik dat hem kenbaar maken. Als je er verder geen problemen mee hebt, zou ik me er niet druk om maken.
pi_62835152
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:37 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Ze kunnen toch wel een andere rij-instructeur voor je regelen, of niet dan?
Ik had gebeld, die dame van de rijschool deed zo moeilijk van en daar kom je nu pas mee (ik zei dat het niet klikt). Ik zou dan ook moeten wachten op een andere instructeur, dat ik dacht laat ook maar.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik denk dat het je niet gaat lukken en op het laatste moment weer twijfelt, je kan toch gewoon geld terugvragen voor de lessen die je nog niet gehad hebt?
Ik kan kiezen of op de wachtlijst en dus weglopen, of assertiever zijn en zeggen dat ik van bepaalde dingen niet gediend ben, want hij kan verder wel goed les geven. Of hij daarna nog normaal les kan geven, dat laat ik dan aan hem over.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:41 schreef Geerd het volgende:
Post eerst eensch pics, dan kunnen wij beoordelen of het terecht is ja of nee.
Wat maakt het uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door water_lelie op 31-10-2008 13:15:13 ]
pi_62840854
wat dacht je van die vrouw van de rijschool eens te vertellen dat die kerel allerlei sexuele opmerkingen naar jou maakt?

"klikt niet" is zo kutopmerking waar zij ook niks mee kan. had je idd eerder moeten verzinnen...
hardcoholic
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:11:23 #142
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62840947
Heet je rij instructeur toevallig André en is het webadres van de rijschool misschien www.rijschool69.nl ?
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_62841047
"klikt niet" kun je idd alle kanten mee op, als je niet wat duidelijker bent.

Bovendien gaat het niet alleen om verbaal intimiderend gedrag. Het is ook vanwege dit:
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:56 schreef water_lelie het volgende:
Hij legde zijn hand op mijn been, nou ja legde, het was meer zo van een vrolijke 'kom op, wel opletten he'. Maar hij was ook gewoon in een vrolijke bui, of zit ik dit nu goed te praten
Vind je 't gek dat jij je concentratie er niet bij kunt houden? Autorijden kost al genoeg concentratie, zeker als je nog aan het lessen bent. Dan kun je dit seksueel intimiderend gedrag er niet bij gebruiken.
pi_62841150
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:44 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Ik had gebeld, die dame van de rijschool deed zo moeilijk van en daar kom je nu pas mee (ik zei dat het niet klikt). Ik zou dan ook moeten wachten op een andere instructeur, dat ik dacht laat ook maar.
[..]

Ik kan kiezen of op de wachtlijst en dus weglopen, of assertiever zijn en zeggen dat ik van bepaalde dingen niet gediend ben, want hij kan verder wel goed les geven. Of hij daarna nog normaal les kan geven, dat laat ik dan aan hem over.
[..]

Wat maakt het uit.
Denk dat je heel goed weet wat je zou moeten doen. Hoeveel adviezen heb je nog nodig voordat je tegenover je rijleraar gaat handelen?
Kies wat goed voelt. Bij hem blijven les + hem de les lezen of naar een ander. Het is geheel aan jou. Bedenk ook wel dat je rijbewijs en je geld hier vanaf hangt. Als jij indd. niet geconcentreerd kan lessen omdat je je bij die kerel niet op je gemak voelt, dan zal je een hoop geld kwijt zijn aan een hoop lessen.
pi_62854225
je kan hem ook een mep geven, als ie aan je zit, dan is het gelijk over met de samenwerking en dan moeten ze het wel oplossen
pi_62854656
Moet je je gewoon niet te veel van aantrekken, hij zal dat tegen al zijn leerlingen zeggen waarschijnlijk. Zo noemt mijn rij-instructrice iedereen 'schat' .
En idd gewoon iets van zeggen als je je er zo onprettig bij voelt.
pi_62854677
Oh oeps! Niet gezien dat er al 3 pagina's waren !

Naja ik vind iig dat je zo ontzettend laf bent. Je kan toch tegen die vent zeggen dat je het niet prettig vind hoe hij je noemt? Dat je het liever hebt dat hij je gewoon bij je naam noemt, en hoewel hij (zeer hoogstwaarschijnlijk) geen bijbedoelingen ermee heeft je het toch liever niet hebt.
pi_62855568
Ik zou in zo;n geval eens kijken of ik elders kan lessen. Wellicht bij familie elders in het land, waar geen wachtlijsten zijn voor rijscholen? Ik zou dit namelijk echt ontoelaatbaar vinden. Dat soort woorden zegt ie maar tegen zn vriendin of vrouw/

Trouwens raar, je zou zeggen dat er genoeg rijscholen moeten zijn ook in de wat kleinere steden?

[ Bericht 23% gewijzigd door nachtdier2 op 01-11-2008 03:52:59 ]
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_62858576
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh oeps! Niet gezien dat er al 3 pagina's waren !

Naja ik vind iig dat je zo ontzettend laf bent. Je kan toch tegen die vent zeggen dat je het niet prettig vind hoe hij je noemt? Dat je het liever hebt dat hij je gewoon bij je naam noemt, en hoewel hij (zeer hoogstwaarschijnlijk) geen bijbedoelingen ermee heeft je het toch liever niet hebt.
Ik ben een man, en er heeft never nooit een rijleraar per ongeluk aan mijn been gezeten hoor. Hoezo, geen bijbedoelingen??
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62858631
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:07 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik ben een man, en er heeft never nooit een rijleraar per ongeluk aan mijn been gezeten hoor. Hoezo, geen bijbedoelingen??
Mijn instructrice wel, geen problemen mee. Haar man (ook rij-instructeur) heeft ook weleens vluchtig zijn hand op mijn been gelegd, bij wijze van een schouderklopje. Care.

Ik bedoel alleen te zeggen: mensen zoeken overal tegenwoordig zoveel achter! Terwijl dat 9 van de 10 keer gewoon onterecht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')