quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kon wel iets beter vond ik
Jah ik zag het, van het_hupt. Ik zie wel eens reacties van hem maar geen topics. Verders nooit gesproken. Volgens mij is hij niet schadelijk en kan het geen kwaat met hem te pratenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
Zag je dat berichtje in mijn fobo? Van uh weet ik veel wie hij zegt "long time no chat" ik weet heul niet wie dat is
Mjah, ik ga hem nog beter makenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah ik zag het, van het_hupt. Ik zie wel eens reacties van hem maar geen posts. Verders nooit gesproken. Volgens mij is hij niet schadelijk en kan het geen kwaat met hem te praten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of het een ouwe geilert is?
quote:
Mm.. misschien heb je naam of foto of ietsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]misschien ken je me nichie wel..of me neef
Ja ik heb PM gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm.. misschien heb je naam of foto of iets?
*PM mag als je ze niet hier op fok wilt zetten
Strak plan haha.. idd straks komt er zon ouwe geilert op je fobo en dan zegt die dat die je lang niet heeft gesprokenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik heb PM gedaanga maar niet met namen strooien hier..you never know who's in here
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Strak plan haha.. idd straks komt er zon ouwe geilert op je fobo en dan zegt die dat die je lang niet heeft genomen
het_hupt bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Strak plan haha.. idd straks komt er zon ouwe geilert op je fobo en dan zegt die dat die je lang niet heeft gesproken
quote:
nee, want dat durf ik niet :$quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude jij zit tekstjes te wijzigen
Kijk, ik ben eerlijkquote:
We zullen zien morgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens... volgens mij is de postcount van mij vandaag echt hoog
Die van mij valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens... volgens mij is de postcount van mij vandaag echt hoog
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
We zullen zien morgendie van mij is nog nooit zo laag geweest als afgelope 2 dagen
Gezelligquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef GilaMonyet het volgende:
Wordt nog is druk hiero
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:56 schreef Moozzie het volgende:
Aarggrg rg #!*%^_)#( ^(*#$^_) (^)( $:'(
Ik was met een paint bezig en toen wou ik er een stukje bij plakken maar klikte ik het verkeerde scherm weg en nou is alles weg[ afbeelding ]
Nou volgens mij is die alweer pleitequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach je krijgt er Barra voor terug
Nee.. hij komt terug als ik weg ga over een uur we hebben af los diensten enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou volgens mij is die alweer pleite
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Moozzie het volgende:
het_hupt: gluren is bij mij verplicht posten
Moozzie: Dat was ik niet N
het_hupt: ik was dan ook niet anoniem
Ik snap zijn laatste zin niet
oke mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik zag het ja hahaha ik was ff bij je fobo ik snapte em ook niet
quote:
Dude als je weg gaat wordt het alleen maar nog rustigerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:06 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik ben weg mensen..
Het is te stil hier
Tot morgen
Of toch niet fok fokte me zie opeens 6 posts![]()
Thx en jij ook een fijne avondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ga er ook maar eens vandoor
fijne avond Moozzie dikke
tot morgen
Don't fear! Da_p00pb0x is here!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:18 schreef Moozzie het volgende:
Ik zit hier nu met al me vrienden en nog voel ik me eenzaam
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't fear! Da_p00pb0x is here!![]()
mja ok...half aanwezig
Okeej mooiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Don't fear! Da_p00pb0x is here!![]()
mja ok...half aanwezig
Ik denk het nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef lynda het volgende:
Kijken of het nut heeft om een tvp te plaatsen voor morgenochtend..
goede morgen WL..quote:
voor mij ook. kan niet wachten , ben gvd aardig gaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:04 schreef renedis het volgende:
[..]
goede morgen WL..
goede morgen andere Fok!'ers
om half 4 is het voor mij weer weekend
hahaa ik ga uiteten in den-haag met de zaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:09 schreef Crazy-M het volgende:
JEUJ, zin in vandaag
naar kantoor in breda bij mijn vaste collegas, en dan vanavond uit eten in breda met de zaak
hier nog 1.. gelukkig half 4 klaar maar daarna dus uiteten.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor mij ook. kan niet wachten , ben gvd aardig gaar
vertel mij wat. 3 1/2 uur slaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit gaat een lange dag worden, ik kan nu al nauwelijks wakker blijven
Ha! Ik heb lekker 4 uur geslapenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vertel mij wat. 3 1/2 uur slaap
ja ik ook al een aantal dagen op rij. slaap slecht. bier drinken helpt ook geen reet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ha! Ik heb lekker 4 uur geslapen
(voor de 4e of 5e keer op rij)
krijg ik wel een btw bon ?quote:
Oké , mn moeder vereffend de rekening wel evenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, maar dan komen er ¤ 13,90 administratiekosten bij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oké , mn moeder vereffend de rekening wel even
ik heb vandaag alleen maar zin om te bankhangenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, WL;Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
* Sm0keZ wil weer terug z'n bed inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb vandaag alleen maar zin om te bankhangen
mogguh!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:44 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Even tvp voor zo op het werk![]()
Best hendig een coupe voor jezelf hebben
quote:
Sgele besloot naar de wc te gaan, maar de geur was zo ondraaglijk dat de twee coupe's om de wc heen plotseling leeg warenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
ja ? heb je wéér iedereen eruit gepest ?
Van mij wel, maar ze wil niet meer bij me wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , mag ik mn moeder ooit terug ja ?
Hah dat lijkt net op een pool/rus . die stinken ook nlquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele besloot naar de wc te gaan, maar de geur was zo ondraaglijk dat de twee coupe's om de wc heen plotseling leeg waren
Vervolgens besloot Sgele dat hij te lui was om terug te gaan naar z'n eigen plek, en nam daarom maar plaats in de lege coupé, naast de wc
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik begon je net wat aardiger te vinden
moet je wel de sleutel vd handboeien geven. je bed past niet door de deuropening.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ze wil niet meer bij me weg
maar je zit toch binnen ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat het serieus koud is buiten?
Deuropening? Ze ligt in de kelder hoor, die is alleen toegankelijk via het speciale luik onder de vloerbedekkingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je wel de sleutel vd handboeien geven. je bed past niet door de deuropening.
nou ok. maar daar past het bed ook niet doorheenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Deuropening? Ze ligt in de kelder hoor, die is alleen toegankelijk via het speciale luik onder de vloerbedekking
Ja dat wel, alleen besloot ik vanmorgen om maar weer eens op de motor naar het werk te komenquote:
Owquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok. maar daar past het bed ook niet doorheen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog veeeeeeeeeeeeel minder zin
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ach ik heb toch lang weekend dus
![]()
ik heb superveel zinquote:
quote:
Mja, afgelopen maandag. En zaterdag natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]maar heb je dan wel andere dag vrij?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, afgelopen maandag. En zaterdag natuurlijk...
Maar toch, één dag weekend is niet zo heel relaxed
Zaterdag school?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]i know ik moet ook weleens naar school op zaterdag
jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zaterdag school?
Dan wordt je toch spontaan misselijk? Denk je éindelijk weekend te hebben....
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh help, ik kan m'n ogen echt niet meer openhouden.
Vandaag maar ff eerder naar huis ofzo... Dit is geen succes
Gewoon, 3 dagen lang vroege dienst, alleen niet vroeg naar bed gaan.quote:
neej snap ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon, 3 dagen lang vroege dienst, alleen niet vroeg naar bed gaan.
Gevalletje eigen schuld, i know, maar toch is het niet relaxed
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen..
over 5 minuten maar eens richting werk.. *gaap*
en ik heb ook geen zin.. afgelopen nacht niet geslapen.. de nacht er voor hooguit een uurtje.. de nacht er voor.. euh niet meer als 1 uur.. en de nacht daar voor kan ik me niet meer herinneren.. schiet wel op ..
ahhuh.. bijna weekend
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh help, ik kan m'n ogen echt niet meer openhouden.
Vandaag maar ff eerder naar huis ofzo... Dit is geen succes
Meestal slaap ik 's middags nog ffies een uurtje oid, maar echt genoeg is het ook niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej snap ikmaar ja je bent daardoor wel iedere dag lekker vroeg thuis
Maar je moet wel rekening houden met je slapen ja
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen..
over 5 minuten maar eens richting werk.. *gaap*
en ik heb ook geen zin.. afgelopen nacht niet geslapen.. de nacht er voor hooguit een uurtje.. de nacht er voor.. euh niet meer als 1 uur.. en de nacht daar voor kan ik me niet meer herinneren.. schiet wel op ..
ahhuh.. bijna weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:13 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal , voor mij is het niet zo'n goede morgen want ik ben fakking ziek geworden , ik zal ook vandaag niet naar mijn stage (kunnen) gaan, ik weet niet hoe de dag zal verlopen voor mij als ik me iets beter voel zal ik hier weer gaan spammen
![]()
jullie hoeven dus geen vermissing topic te maken voor mij![]()
ik wens jullie allen een prettige dag en een nog prettigere weekend alvast
en dit is voor jullie
Hij is vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij niet
-edit:
Oja, ik bedoel ehm, mogguh![]()
ik ben ziekquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij is vrij
Wij niet
-edit:
Oja, ik bedoel ehm, mogguh
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
ja ? heb je wéér iedereen eruit gepest ?
Smokez een allochtoon...dat wil ik meemakenquote:
Nee klavots, ik bedoel ziek zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smokez een allochtoon...dat wil ik meemaken
Ohquote:
Heyy lynquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:18 schreef lynda het volgende:
*verrot is..
En we gaan gewoon weer vrolijk wel 45 minuten naar een verplicht hoorcollege om daarna een uur niets te doen en daarna te werken tot 6 uur
Lekker dagje dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:18 schreef lynda het volgende:
*verrot is..
En we gaan gewoon weer vrolijk wel 45 minuten naar een verplicht hoorcollege om daarna een uur niets te doen en daarna te werken tot 6 uur
Het is goed dat ik nog geen koffie heb gehaaldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja een echte ja
Beter één klavots in de hand, dan 10 in je huig!
Beter één bak koffie in je hand...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is goed dat ik nog geen koffie heb gehaald![]()
uuuuuuuuuuhm.. ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beter één lekker dagje in de hand, dan 10 in de lucht
Hij's fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beter één bak koffie in je hand...
Okee ik stop al
Is het al 14:30?
Kerel... krijg jeuk tussen je schouderbladen ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij's fijn
Bijna!![]()
hebben we er uberhaupt nog zin in vandaag???![]()
(je vergeet er bij te vermelden dat je dan ook te korte armpjes moet hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel... krijg jeuk tussen je schouderbladen ofzo
Da's toch vet lullig, dan kun je niet krabbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
(je vergeet er bij te vermelden dat je dan ook te korte armpjes moet hebben)
Smokiequote:
Nee niet echt... Gister ook al vroeg weg, hele dag weg en pas 's avonds weer thuisquote:
yes pleasequote:
altijd weer die collegaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee dit kan niet waar zijn
M'n collega is vandaag vrij, wat dus inhoudt dat ik dus niet lekker vroeg naar huis kan
Mogguh!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
hey mensen, goeiemorgen
ik ben er vandaag weer
tenzij het druk wordt ><
Da's vervelend, ik kom nét terug, en ik ga het komende uur sowieso niet halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh!
koffie ?![]()
Sm0kez haalt wel even
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee dit kan niet waar zijn
M'n collega is vandaag vrij, wat dus inhoudt dat ik dus niet lekker vroeg naar huis kan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh!
koffie ?![]()
Sm0kez haalt wel even
Mogguhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
hey mensen, goeiemorgen
ik ben er vandaag weer
tenzij het druk wordt ><
mogge sgelequote:
Ja daag, dan komt ie volgende week weer niet, en moet ik iedere dag gewoon tot half3 werken zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]Hoe kan dat nâh!
Ik zeg... opknopen die vent
Allochtonen he...die doen alles om maar niet te hoeven werkenquote:
Wat is er mis met tot half 3 werken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja daag, dan komt ie volgende week weer niet, en moet ik iedere dag gewoon tot half3 werken zeker?
You stole my linequote:
* Sm0keZ valt in slaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat is er mis met tot half 3 werken?
Oh wacht ff..jij begint veel te vroeg natuurlijk
ja hier wel redelijk, moet vandaag op een lapop werken om em te testenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
You stole my line
Druk enzoAlles goed daar?
* Sgele mompelt iets met dashbordkastje en een mespuntje...quote:
Mja vooral druk met projecten binnen halen en opzetten, maar alles goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja hier wel redelijk, moet vandaag op een lapop werken om em te testendt zal wel lukken
en daarzo ?
* WhiteLightning drukt op de spatiebalk om sm0kez wakker te makenquote:
haha!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets met dashbordkastje en een mespuntje...
hoop het hier ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja vooral druk met projecten binnen halen en opzetten, maar alles goed![]()
Vandaag hopelijk een rustig dagje
goeiemorgen Gilaquote:
En vooral uitdelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha!
nou idd sm0kez. je remedie is gepresenteert
Heeey Aapie!quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme ik krijg koppijn
mogge gila
Groene thee werkt (Ja ik bedoel de groene thee die runx ook altijd gebruikt)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme ik krijg koppijn
mogge gila
nee dat werkt juist averechts vrees ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Groene thee werkt (Ja ik bedoel de groene thee die runx ook altijd gebruikt)
Neeeh, niet als je het goed doetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat werkt juist averechts vrees ik
is het zo`n eikel ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
Goeiemorguh sgeleO god me collega is aanwezig, dat wordt weer weinig fokken
Hooooi debbiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hooooi debbie![]()
![]()
Schop die collega weg een dag zonder jou op fok is geen fok dag
Hehe,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
Gila
Sgele neej hij is geen eikel hoor
gvd alweer ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
Ja maar waarschijnlijk niet zo weinig als gisterquote:
Ik dacht dat sgele dat zeiquote:
Je verward Crazy met mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]![]()
Gila
Sgele neej hij is geen eikel hoor
hahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat sgele dat zei
Neej hoor Crazy het is geen eikel, hij is wel aardig hoor:)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je verward Crazy met mij
CRAZY...het is geen eikel
Ja dat welquote:
Dat zeg ikquote:
En gaan jullie productief zijn vandaagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat welLekker koud, maar geen wind en hagelblauwe lucht
Wat denk je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
En gaan jullie productief zijn vandaag!?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele mompelt iets met dashbordkastje en een mespuntje...
Ik heb een heeeeeuuull lang weekendquote:
kijk dat is weer positiefquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk niet zo weinig als gisterik doe me best
Hoelang dan?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeeuuull lang weekend![]()
Ik ben maandag en dinsdag ook vrijquote:
klein beetje kan geen kwaadquote:
Het ging nét zo goed tussen ons vandaagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeeuuull lang weekend![]()
Je moeder ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klein beetje kan geen kwaad
misschien kan je het combinernequote:
Daaaaaaaaaaaaaamn lekker danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben maandag en dinsdag ook vrijen woensdag werk ik nooit dus heeeuuull lang
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het ging nét zo goed tussen ons vandaag
Heb je nog geen vakantie gehad dit jaar?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaamn lekker dan![]()
Ach ik heb over week een week vakantie
Trouwens, m'n auto staat nog thuis, dat gaat wat lastig wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien kan je het combinerne
Doen jullie het nou expres ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaamn lekker dan![]()
Ach ik heb over week een week vakantie
Hoezo, mn moeder lag toch in de kelder ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trouwens, m'n auto staat nog thuis, dat gaat wat lastig worden
Ja wel maar had nog aantal vrije dagenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je nog geen vakantie gehad dit jaar?
Ja kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo, mn moeder lag toch in de kelder ?
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jij mag van mij morgen de hele dag slapen
je mag 2 ballen pakkenquote:
OMFGquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag 2 ballen pakken
[ afbeelding ]
oh wacht dat is een ander spel!
My godquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag 2 ballen pakken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je mag 2 ballen pakken
[ afbeelding ]
weet jij welke film dat is ?quote:
Haha nee man.. volgens mij wil ik het ook niet wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet jij welke film dat is ?
Nee, dat is een wasbeer ik ben een aap!quote:
Gister nog redelijk wat gewerkt zo te zienquote:Stomme_Eend - vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:16
Top 100 van donderdag 9 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 315 GilaMonyet
02. 282 KingOfPop
03. 212 Pheno
04. 205 Moozzie
05. 202 Szura
06. 155 Runx
07. 140 Logician
08. 138 BarraCupraCuda
09. 136 PurnodePurno
10. 131 Roel_Jewel
dat meisje is er volgens wel content meequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee, dat is een wasbeer ik ben een aap!
Die dingen zouden alleen maar in de weg zitten
awww *grote knuffelbeer toegooi*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb het al helemaal gehad met vandaag.. en gister.. en de afgelopen week.. en nu gaan ze ook nog van me verwachten dat ik ga outbounden vandaag.. ja hallooooooooooooo!
* Sm0keZ geeft Logician een nieuw bakkiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:13 schreef Logician het volgende:
[..]
awww *grote knuffelbeer toegooi*
ps: mijn koffie is nu al op
*iets mompel over grote hoeveelheden ... *quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat meisje is er volgens wel content mee
Dat meisje heeft nog nooit een monyet gehadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft Logician een nieuw bakkie
*vangt knuffelbeer* *fluistert dankje*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:13 schreef Logician het volgende:
[..]
awww *grote knuffelbeer toegooi*
ps: mijn koffie is nu al op
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb weer pitamintjes bij me trouwensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
*vangt knuffelbeer* *fluistert dankje*
aww.. dat heb je snel gedaan!
ik wil ze nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb weer pitamintjes bij me trouwens
Mm.. krijg je er van als ik me ook nog is thuis verveelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Gister nog redelijk wat gewerkt zo te zien
Succes man!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:17 schreef Sgele het volgende:
Goddomme... meeting
En moet nog tot 6 vandaag ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |